ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינות גבעתיים

ראשי / עיצוב גינה / עיצוב גינות גבעתיים

חולמים על בית עם גינה בגבעתיים?  השורות הבאות יעזרו לכם לתכנן ולדמיין את גינת החלומות המושלמת עבורכם!

הקמת גינה בגבעתיים, בדומה לגינות בדומה לאקלים הייחודי המצוי בערי המרכז, היא משימה מאתגרת שכן צריך להכיר את סוג הצמחיה שתדע לשגשג במזג האוויר הייחודי. יחד עם זאת מדובר על משימה מרגשת שלא צריך לדחות רק בשל חוסר ידע או זמן. 

איך נדע בכלל מאיפה להתחיל? מהו סגנון העיצוב הנכון עבורנו? אילו צמחים ישגשגו בתנאי השטח הקיימים אצלנו בגינה, ואילו צמחים נראים טוב רק בחנות ועומדים לנבול ולהתמוטט או לעלות לנו בתחזוקה גבוהה ובלתי פוסקת בבית?

בשורות הבאות ננסה לסייע לכם לענות האם כדאי לנסות ולהקים בעצמכם את הפרויקט כולו או שמא כדאי איש מקצוע אמין ומנוסה עם רפרטואר גינות רחב באזור גבעתיים והסביבה שילווה אותנו במסע של עיצוב גינה, תכנונה והקמתה?

אז ראשית – אין סיבה להיכנס לבהלה. למען האמת, ישנם כמה צעדים קבועים ופשוטים לשם הקמת גינה בגבעתיים בצורה מהירה, חלקה וקלה שגם תביא לכם את התוצאות הטובות ביותר., מתחילים:

 

מחפשים מעצב גינות בגבעתיים?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

3 הטיפים המנצחים לעיצוב גינה מושלמת בגבעתיים

1.תשאלו את עצמכם כמה זמן יש לכם לטובת המשימה, כמה סבלנות וכמה חוש עיצובי והאם יש ידיים טובות?

אם אתם מתקשים לענות על השאלות הללו אז כדאי להתחיל ולבחור חברת גינון עם ידע וניסיון בעיצוב גינה בגבעתיים. 

ניהול עצמאי של הפרויקט כולו בכוחות עצמכם ידרוש מכם לא מעט משאבים, יצריך רכישת חומרים במחיר יקר יותר מחברה שמתמחה בתחום וישתקף בתוצאה חובבנית, שאולי תשביע את ררצונכם – אך כל התוצאות יהיו פרי ידיכם וזה כמובן תהליך מספק.

מהניסיון שלנו עם לא מעט אנשים שיצאו לדרך עצמאית ולאחר שהבינו כי מלאכתם הרבה לא נושאת את הפרות המיוחלים (תרתי משמע) הם חזרו אלינו שבפיהם האמירה כי הדרך הזו ארוכה יותר ובסופו של דבר גם יקרה יותר בטווח הארוך.

עיצוב גינה בגבעתיים היא אמנות באותה מידה שהיא מקצוע, דרושה הבנה עמוקה של עקרונות הגינון והעיצוב כדי להגיע לתוצאה מוקפדת ואיכותית. בנוסף, אין להמעיט בחשיבותו של ניסיון בתחום הגינון: החל מבחירה נכונה של צמחים וסגנונות מתאימים לאקלים ולתנאי השטח בגינת הבית שלכם, ועד סדר עבודה נכון שיעזור לכם להניח את התשתיות ההכרחיות לגינה לפני שתעברו לשלבים מתקדמים יותר.

לכן חשוב לוודא שאתם עובדים רק עם חברת עיצוב וגינון בעלת ותק וניסיון רבים בתחום, שמגיעה עם המלצות מצד לקוחות עבר ושיכולה להראות לכם תיק עבודות שמתאים לסגנון ולרמה שאתם מחפשים בגינה שלכם.

2. בחרו את סגנון העיצוב המתאים לכם ולבית שלכם. הקמת גינה בגבעתיים יכולה להיעשות בכל אחד מעשרות סגנונות עיצוב שונים ומגוונים. למשל:

סגנון יוקרתי – אלו לרוב גינות שמציעות מראה של שפע ולבלוב, למרות שהן ממש לא חייבות להיות יקרות כמו שהן נראות. בגינות אלה מתאימים צמחים ירוקים מאוד בעלי עלווה רחבה ושפע של פרחים ופירות. מומלץ מאוד לשלב גם אלמנטים של מים, החל מבריכת שחיה מהודרת ועד מפל מלאכותי שנשפך לתוך בריכת נוי מלאת דגים צבעוניים.

סגנון מודרני – בין אם יש לכם גינה בדירת גן או גינה בבית קרקע, הסגנון המודרני משלב את הרצון שלנו להרגיש קרובים לטבע ולצמחייה טבעית, לבין הצורך שלנו לשבת בנוחות בגינה שלנו וליהנות מקצת מותרות. בגינות כאלה נוכל למצוא אלמנטים ומבנים כמו פרגולות, דקים, וכו' שבהם ניתן להציב ריהוט גינה נוח, פינת ברביקיו או מתקני משחק לילדים.

3. ודאו שיש התאמה בין החלום למציאות. כאן תבוא לידי ביטוי רמת המומחיות של מעצבי הגינה שבחרתם לשכור. חשוב להבין שלגינה יש צרכים ורצונות משלה, וחייבת להיות התאמה בין הרעיון שגיבשתם בראש שלכם לבין מה שמאפשרים תנאי השטח: גודל הגינה, סוג האדמה, תשתיות מתאימות להשקיה, האקלים המקומי ואפילו מידת ההשקעה שאתם מוכנים ומתכננים להקדיש לגינה שלכם אחרי הקמתה, הן מבחינת הוצאות כספיות והן בהיבט של שעות עבודה, תחזוקה וטיפוח הגינה.

מגוון גדול של עיצובי גינות

תחזוקת גינות פרטיות רמות השבים

עיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינות יוקרה הוא תהליך מדוקדק של תכנון תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, כדי להגיע לשילוב הרמוני וזורם של כל האלמנטים בגינה. אנחנו נדאג לסידור הצמחייה והתוספות מסביב באופן מוקפד ובהמשך לעיצוב האלגנטי של גינתכם כפי שראיתם בדימיון ובמגזינים נחשבים.

הקמת גינה רמת השרון

עיצוב גינות פרטיות

הגינה הפרטית בביתכם מהווה המשך ישיר לחלל ביתכם. בגינה מחוץ לבית נוכל להקים עבורכם מתחם בילוי ואירוח עם פינות חמד ותוספות משלימות (דקים איכותיים, פרגולות יוקרה, מדשאות סינטטיות וטבעיות). הצוותים המקצועיים שלנו יודעים להתאים עבור כל אחד את הגינה שתבטא את אישיותו ותתאים לאורחות חייו.

הקמת גינות מרפסת

עיצוב גינות מרפסת

עיצוב גינה במרפסת אולי נראה עניין פשוט אך יש הרבה גורמים שיש להתחשב בהם כאשר הופכים את המרפסת לגינה. המבנה של המרפסת והעומס שהיא יכולה לשאת משחק תפקיד מרכזי בבחירת העצים והצמחים המתאימים שניתן להציב בה, הן מבחינת תנאי האקלים והן מבחינת תשתיות הדרושות לגינה במרפסת.

גינה מעוצבת לצד בריכה

עיצוב גינות עם בריכה

אם תרצו להרשים או ליצור תחושת יוקרה - הקמת בריכת שחיה או נוי הם מה שאתם מחפשים. תהליך הקמת הבריכה מלווה בהרבה שיקולים, כגון: בטיחות הסובבים, עיצוב הבריכה והבית ותחזוקת הבריכה.. עם הבחירות הנכונות תזכו לתוצאה מרהיבה, שלא תשאיר אף אורח אדיש!

חודשיים לאחר הקמת הגינה

עיצוב גינות גג

שטחי הגג יכולים להפוך בתכנון מתאים לגינה פורחת ומלבלבת. בצעד אחד בלבד או במרחק של מספר מדרגות, אתם חוצים את מפתן הפתח לגג ויוצאים אל הטבע בין שמיים לארץ, שתוכנן במיוחד בשבילכם, בהתחשב במגבלות של הגג ועם כל התוספות שאתם אוהבים.

עיצוב גינה בחיפה

הקמת גינות

כאשר מדובר על הקמת גינות כמכלול והתמודדות עם אתגרים הקיימים בשטח, המומחיות שלנו בתחום עשויה לתת לכם את המענה שאתם מחפשים. חברה מקצועית תלווה אתכם משלב התכנון המפורט של מראה הגינה, התשתיות הדרושות להקמתה והתוספות שתבקשו להציב בה ועד לגינה המיוחלת.

גינות שהקמנו בגבעתיים

נטע גינון – הקלף המנצח שלכם בעיצוב הגינה

חברת נטע גינון פועלת כבר למעלה מ-20 שנה להקמה, עיצוב ושיקום של גינות בכל רחבי הארץ. במהלך שנות עבודתה החברה בנתה סביבה רשת של קשרים מקצועיים והתמחויות בכל הנושאים שפשוט חייבים לגלות בהם עליונות וזאת כדי להצטיין בעיצוב גינות מכל סוג, גודל וסגנון. אנחנו בקשר מצוין עם ספקים של דקים מעולים, דשא סינטטי ואמיתי, עצים איכותיים וכל מה שקשור למה שאנחנו עושים.

החברה מורכבת מ-3 צוותים שונים: הקמת גינות, תכנון ועיצוב גינות, ותכנון והקמה של גנים ושטחים ציבוריים. כל אחד מהצוותים בעל מומחיות משלו ותורם את הידע והניסיון בתחומו כדי להפיק בסופו של דבר את התוצר המוגמר האיכותי והמהודק ביותר.

מלבד הניסיון והידע הנרחב, חברת נטע גינון מבינה שהמפתח לגינה המושלמת עבורכם היא תקשורת והבנה בין בעל המקצוע ללקוח. הדגש בעבודה הוא הבנת הקונספט הרצוי ועבודה בשיתוף פעולה ושקיפות מלאה עם הלקוח בכל שלב בדרך.

טיפוח ועיצוב גינה

חברת גינון בגבעתיים - לקוחות מספרים

דירוג כוכבים
איזה כיף להתעורר בבוקר לפריחות, ריחות ומראות ססגוניים. הגינה עולה על כל חלום וזאת הודות לנטע גינון, לשי והצוות המקסים.
חברת גינון מומלצת - גינה מעוצבת
יעל ואוריאל
אלישע רודין, גבעתיים
חיפשתי זמן רב חברה עם ניסיון בהקמת גינות בגבעתיים וכך הגעתי אל נטע גינון. שי הגיע כבר למחרת השיחה ונתן הצעת מחיר אטרקטיבית, סיכמנו על כל הפרטים והכל תקתק כמו שעון שווצרי, ייש כוח.
חלוקי נחל בגינה
ראול סנג'ורו
המגדל, גבעתיים
הזמנו את נטע גינון לביצוע עבודות גינון ותחזוקה לבניין שלנו. על הדרך החלטנו להקים יחד איתם דשא סינטטי רחב ידיים והתוצאה פשוט מהממת. מדובר על חבר'ה מקצוענים עם המון אהבה לאדמה.
עיצוב של גינה ברעות
אביאל ונירה
קדימה

נטע גינון: הנבחרת שלכם לעיצוב גינות

חברת נטע גינון כוללת בתוכה לא פחות מ-3 צוותים מקצועיים בעלי ניסיון והתמחות מתקדמים בתכנון ועיצוב גינות וגם בהקמתן. החברה הוקמה כבר ב-1999 ומאז לא מפסיקה להתחדש ולהשתפר, לפתח קשרים מקצועיים עם קבלנים, מפקחים, אדריכלים – וכל מי שאתם צריכים לצידכם כשאתם מקימים את גינת החלומות שלכם.

בתיק העבודות שלנו תוכלו למצוא מאות לקוחות מרוצים שזוכים כיום לשבת בגינה שנראית ומתפקדת בדיוק כפי שחלמו עלייה. התכנון הנכון והשימוש בחומרים איכותיים גורם לכך שהגינות מחזיקות מעמד למשך שנים רבות קדימה, והן עדיין יפהפיות בדיוק כמו ביום שבו הוקמו ואף יותר. כשאתם פונים לנטע גינון, אתם יודעים שאתם שמים את הגינה שלכם בידיים טובות.

עיצוב גינות בהתאם לציפיות

  1. כל הפרטים שקופים כבר בשיחת ההכרות. הצעת המחיר כוללת את כל מה שסוכם עליו וללא הפתעות.
  2. זמן הוא קודש ונעשה כל שביכולתנו על מנת להקדים את לוחות הזמנים.
  3. מכינים את התשתיות, מבצעים את הבחירות הדרושות ויוצאים לדרך.
  4. מקפידים כי כל הפרטים שהוזכרו בהזמנת העבודה אכן מתבצעים הלכה למעשה.
  5. דואגים כי יש מנהל עבודה בשטח לכל דרישה שעולה תוך כדי תנועה.
  6. נהנים מתוצר מדהים!
מאמרים בנושא הקמה ועיצוב של גינות
התקנת דשא סינטטי על ריצוף
התקנת דשא סינטטי על ריצוף

הדשא הסינטטי זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות בשל יופיו ואיכותו ובזכות צורכי התחזוקה המעטים שלו. דשא סינטטי מאפשר לנו לעדן אזורים אורבניים בגוונים הירוקים והיפים

קרא עוד »

תפריט נגישות