ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

דשא סינטטי סוגים שונים והמלצות מהמומחים

דשא סינטטי סוגים

יש סיבות רבות להעדיף דשא סינטטי, ובמרבית המקרים אין עליהן מחלוקת. בניגוד לדשא טבעי הדשא הסינטטי אינו מצריך עבודות תחזוקה מאומצות כמו השקיה, כיסוח, טיפול במזיקים ודישון, ולכן הוא מועדף על כל מי שאין לו זמן, כוח ואנרגיה לתחזק מדשאה טבעית.

דשא סינטטי יכול לעמוד בלחץ גבוה, בתנועה מסיבית ובתנאים קיצוניים של מזג אוויר ושל גורמים סביבתיים אחרים. ולכן הוא אידאלי גם לאזורים שחשופים לחום כבד ולבצורת או לחלופין לקור עז ולמשקעים. דשא סינטטי מתאים לכל אזור חיצוני בבית בין שמדובר במרפסת בקומה גבוהה בלב העיר, ובין שמדובר בחצר מטופחת רחבת ידיים ביישוב כפרי. הוא משדרג את החזות החיצונית של הבית ואף מוסיף לו ערך. הוא נראה טבעי לחלוטין בכל גוון ובכל מרקם, הוא רך ונעים למגע ומשתלב היטב בכל גינה. בכל הנוגע ליופי, גם בנושא זה אין מחלוקת. דשא סינטטי יפה בדיוק כמו דשא טבעי ואף יותר.

תכנון גינה עם דשא סינטטי

אחד היתרונות שלו הוא שהוא תמיד נראה רענן ושופע ללא קשר לעונה או לתנאי מזג האוויר, ואת זה קשה מאוד להשיג עם מדשאה טבעית. אפשר גם להתאים את הדשא הסינטטי לכל סגנון עיצובי, אפשר לשחק עם גוונים שונים ועם הגבהים המשתנים ולהוסיף אלמנטים דקורטיביים כדי להבליט אותו. דשא סינטטי נותן לחצר מראה מטופח, מסודר ורענן. ואם אתם חוששים מבלאי או מתחזוקה מרובה, הסירו דאגה. דשא סינטטי איכותי אינו מתבלה ושומר על יופיו ועל המרקם המיוחד שלו במשך שנים רבות. והתחזוקה? השאירו את זה לנו. בשביל זה אנחנו כאן.

 

אז אילו סוגים של דשא סינטטי יש בשוק, ואיזה סוג יתאים לגינה שלכם? קבלו את המלצות המומחים של נטע גינון.

אילו סוגים של דשא סינטטי אפשר למצוא?

אם אתם מחפשים דשא סינטטי, סוגים יש למכביר. לכל סוג יש איכויות משלו, וכל סוג יכול להתאים לחצרות בסגנון שונה. הינה שלושה סוגי דשא נפוצים.

  1. דשא מִסיבֵי ניילון. סוג דשא זה ניחן בעמידות ובחוזק. הוא מתאים לחצרות שיש בהן תנועה אינטנסיבית של מבקרים שמפעילים עליו לחץ פיזי רב. בזכות עמידותו תוכלו למצוא במגרשי ספורט ובגני שעשועים.
  2. דשא מִסיבֵי פוליפרופילן. דשא פוליפרופילן יקר פחות מדשא ניילון וגם עמיד פחות. הוא אידיאלי לאזורים עם תנועה דלה כמו חצרות פרטיות.
  3. דשא מִסיבֵי פוליאתילן. זהו הסוג הפופולרי ביותר, ואפשר לראות אותו בבתים רבים בישראל. הוא נראה כמו דשא אמיתי ומרגיש כמו דשא אמיתי. נוסף על כך הוא עמיד מאוד ואינו מצריך תחזוקה רבה.

לצפייה בגינות מעוצבות עם דשא סינטטי שהתקנו ללקוחותינו, לחצו כאן

 

איך תבחרו את הדשא הסינטטי הטוב ביותר לגינה שלכם?

כדי לבחור את הדשא הסינטטי האידיאלי לגינה שלכם הביאו בחשבון את כמות התנועה בגינה או בחצר שלכם, את האקלים האזורי ואת הייעוד של השטח. לדוגמה אם יש לכם חיות מחמד או ילדים קטנים שצפויים להתרוצץ על הדשא ולשחק עליו מדי יום, כדאי שתבחרו בדשא מִסיבֵי ניילון שהוא גם עמיד אך גם גמיש. אם אתם גרים באזור של אקלים חם, והגינה שלכם חשופה לשמש ישירה, כדאי שתבחרו דשא שמתאים לטמפרטורות גבוהות ויכול להיחשף לקרינת UV בלי להינזק. כמו כן, רצוי למצוא דשא בגוון שמשווה מראה טבעי.

סוגים שונים של דשא סינטטי

 

איזה דשא סינטטי מומלץ?

דשא בעל גוון בהיר יחסית על מנת שלא יתחממם מהר.

דשא בעל צפיפות סיבים של מעל 16,000 סיבים למטר רבוע.

דשא בעל גובה של לפחות 40 מ"מ.

יכולות הניקוז של הדשא

מסנני ה-UV

 

עם איזה דשאים אנחנו עובדים?

אנחנו אוהבים לעבוד עם מספר סוגים של דשאים סינטטיים וזה כמובן בהתאם לתקציב הלקוח והעדפותיו השונות:

  • דשא אוורסט 48 מ"מ
  • דשא צבר פלוס 48 מ"מ או צבר 45 מ"מ.
  • דשא סינטטי הולי מיקס 44 מ"מ
  • דשא נפוליאון גובה 42 מ"מ
  • דשא לוטוס 40 מ"מ.

 

מה חשוב לזכור כשקונים דשא סינטטי?

אם אתם מחפשים מדשאה סינטטית איכותית לגינה, לחצר או למרפסת הביתית, חפשו מוצר איכותי שהוא גם מבוקש, גם בטיחותי וגם מגוּבה באחריות יצרן. הביאו בחשבון את גובה הסיבים הרצוי, את הצפיפות שלהם, את המרקם, את הגוון, את המראה ואת ההגנה מפני דליקות וקרינת UV והבטיחו לעצמכם מוצר עמיד ויפה שישמש אתכם שנים רבות. התייעצו עם הצוות המקצועי של נטע גינון וקבלו מאיתנו מידע מקיף על הכנת השטח למדשאה הסינטטית החדשה שלכם ועל התקנה מקצועית של דשא סינטטי.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות