ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינה בדירת גן – חלום הגינה המעוצבת

עיצוב גינת דירת גן

חלומות ירוקים

מי מאיתנו, תושבי העיר, לא חולם על בית שטובל כולו בירוק? על מרחבי דשא שהם רק שלנו? על טבע פרטי שנשקף מכל חלון בבית, מזמין אותנו אליו ומקבל אותנו בברכה בכל פעם שנצא אליו ממרפסת ביתנו?

אם חשבנו שכל זה אינו אלא חלום בהקיץ ושאין הדבר אפשרי כשגרים בעיר, אם חשבנו שעצים ודשא נוכל לראות רק בשכונה או בגינה הציבורית, אם חשבנו שערסל נוח שתלוי בין העצים הוא מנת חלקם של המושבניקים והקיבוצניקים בלבד, ובכן – טעינו. לא רק בכפר, במושב או בקיבוץ, לא רק בגינה הציבורית או בפארק העירוני – הגינה מהחלומות והחלום הירוק זמינים ואפשריים גם בעיר, גם בדירות גן. הכנו עבורכם טיפים מעולים לעיצוב גינה בדירת גן – בהצלחה!

 

הגשמת החלום הירוק בדירת הגן

גינת דירת הגן שלנו יכולה להגשים לנו את החלום הירוק גם אם אנחנו גרים בעיר. הטבע יכול בקלות רבה להיכנס לחיינו במלוא הדרו ותפארתו עם כל סגולות ותכונות המרפא שלו כיד הדמיון הטובה. תארו לעצמכם – הטבע במלוא השלמות והעוצמה והכול רק שלכם.

נשמע נפלא, נכון? אז בואו נברר איך עושים את זה נכון. מה הם הדגשים החשובים ביותר כשניגשים לתכנן ולעצב גינה בדירת גן כדי שהתוצאה תהיה מושלמת בדיוק כפי שחזינו בחלומנו. כי כמו כל דבר טוב בחיים גם גינה בדירת גן יש לתכנן לפרטי פרטים כדי שנוכל להפיק ממנה את המיטב.

עיצוב גינת דירת גן אינו שונה מעיצוב גינה בכל מקום אחר. גינת דירת גן כמו גינה קטנה במרפסת של בניין קומות, או כמו גינה גדולה בחצר בית פרטי, גם היא מחייבת מחשבה, בדיקה, תכנון ועיצוב שיתאימה לה.

הקמת גינת אדניות עץ לגג

 

עשה ואל תעשה בעיצוב גינה בדירת גן

כשניגשים למלאכת החשיבה והתכנון יש להביא בחשבון כמה גורמים: שטח הגינה, מיקום גיאוגרפי, מזג אוויר אופייני, צרכים ורצונות של בני הבית, התחשבות בחוקי הבנייה העירוניים, התחשבות בשכנים שגרים מעל וכמובן התחשבות בתקציב שלנו.

עיצוב גינה בדירת גן הוא יצירה לכל דבר, וכמו בכל דבר שאנו יוצרים חשוב לנו שהיצירה שלנו תענה על הצרכים שלנו (וגם של שכנינו), על צורכי הסביבה, על תנאי השטח, האדמה והאקלים. התחשבות בכל הצרכים הגם שאינה פשוטה ודורשת מחשבה רבה, תבטיח לנו יצירה מופלאה ומושלמת ובמקרה שלנו תבטיח לנו טבע מושלם שהוא רק שלנו.

תכנון גינה הוא שלב קריטי להצלחת הפרויקט, חשוב שהתכנון הראשוני ישורטט על גבי סקיצה מפורטת ויביא בחשבון את התנאים הקיימים בשטח בשילוב עם רצונם של בני הבית. המתכנן יקשיב לבני הבית, יבין מה רצונם, על מה הם חולמים, מה יעשה להם טוב ומה יאפשר להם לחוות באופן מיטבי את הטבע המושלם בפרטיות של ביתם. המתכנן יוודא שהוא מבין היטב את השאיפות והחלומות של בני הבית וישלב אותם יחד עם כל שאר הקריטריונים על גבי סקיצה מתוכננת היטב.

 

בחירת צמחיה בדירת גן

מה אופי הירוק שבני הבית מחפשים? אלו צמחים ישמחו אותם? צמחים קטנים, צמחים גדולים, פרחים בשלל צבעים, שיחים גבוהים או צמחי מרפא? והעצים? גבוהים ועבותים או נמוכים ודקים? והעיקר שלא יפריעו לשכנים. והאדמה? מה הם הצמחים שיקלטו בה בצורה המיטבית? וכמה טיפול הם ידרשו?

כל אלה הם שיקולים ראשוניים ובסיסיים. עיצוב גינה בדירת גן חייב להביא בחשבון את מכלול המרכיבים הללו כדי לוודא את היקלטותה המושלמת של הגינה ושגשוגה לאורך שנים.

אדניות עץ איפאה בכפר סבא

 

אביזרי הנוי כחלק מתהליך עיצוב גינה בדירת גן

עיצוב גינה בדירת גן  מאפשר לנו לעצב את הגינה בהתאם לנושא מסוים שמדבר אלינו. אז על מה אנחנו חולמים? על המרחבים הירוקים של הגנים הפריזאיים? על השלווה המדויקת של הגנים האנגליים? על אפקט הזֶן של המנזר הבודהיסטי? על הדיוק המחמיר של הגנים הבהאיים? מה החלום שלנו? החלום הזה נמצא בהישג ידנו ויכול בקלות רבה ועם תכנון נכון להיכנס גם לדירת הגן שלנו.

הגינה שלנו יכולה לכלול שבילי חצץ לבנים, אדניות עץ מרשימות ולאורכם תאורה סולארית עדינה ומרגיעה; אנחנו יכולים לשבת על ספסל עץ קטן לצד מזרקת מים מדהימה ולדמיין שאנו מטיילים בוורסאי; אנחנו יכולים לפרוס מחצלת על חלקת הדשא הקטנה ולערוך פיקניק גלילי מושלם. אנחנו יכולים לשבת בצל העצים ליד פסלי האבן המדהימים במדיטציה שלווה ומרגיעה.

אביזרי הנוי יאפשרו לנו להגשים את החלום שלנו ולדמות את גינת דירת הגן שלנו לגן עדן פרטי שמיועד אך ורק לנו ומגשים את כל חלומותינו.

 

העיקר הירוק

בין אם בנינו דֶק נחמד ובין אם התקנו בריכת נוי קטנה שבה שוחים דגים בשלל צבעים; בין אם גינתנו מרוצפת באבן טבעית שמשווה לה מראה גלילי ובין אם הדשא הסינטטי האיכותי עוטף אותה בחום – העיצוב המקדים, התכנון והעבודה צריכים להשתלב בטבעיות אלה עם אלה ולהלום את צורכי בני הבית.

בסופו של דבר אנחנו בטוחים בדבר אחד – מה שיאפשר לבני הבית להרגיש שגינת דירת הגן שלהם היא טבע שהוכן במיוחד בעבורם ורק למענם הוא הירוק. כשהירוק סובב אותנו אנו מרגישים אחרת. אנחנו מרגישים טוב, אנחנו רעננים, אנחנו שלווים, אנחנו אחד עם הטבע. גם בלב העיר, גם בדירה, גם אם יש שכנים מעלינו, כל זה לא משנה כלל אם יש לנו ירוק בעיניים.

עיצוב גינה עם אדני רכבת

עיצוב גינה בדירת גן עם המקצוענים של נטע גינון

הירוק הוא הסוד ובנטע גינון מבינים זאת. בנטע גינון אנו יודעים כיצד ללחוש אל הצמחים, כיצד לחוש את הירוק וכיצד להכניס אותם בשלמות אל תוך לבכם, ביתכם וגינתכם. בדיוק כמו שהטבע התכוון. אתם תמשיכו לחלום ואנחנו נדאג לכל השאר. השאירו פרטים למידע נוסף.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות