ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינה בבניין משותף

ראשי / עיצוב גינה בבניין משותף

עיצוב גינה בבניין משותף והקמת גינות מטופחות שנראות מצוין מספר שנים אחר כך.
נטע גינון הינה חברת גינון אשר מעצבת, מתכננת ומקימה גינות בבניינים משותפים. 

כפי שתוכלו להיווכח בתמונות המופיעות מטה ניתן לעצב גינות בשלל עיצובים וליהנות ממראות ירוקים, פרחים ססגוניים וניחוחות נעימים בכל חודשי השנה.

 

עיצוב גינה בבניין משותף והקמה של גינות מטופחות

מוזמנים לפנות אלינו להקמת גינות מעוצבות, להתקנות של דשא סינטטי איכותי ותחזוקה של גינות בבניין משותף, חוויה שמשפרת את חזית הבניין, את ערך הדירות ואת שביעות רצון הדיירים.

יש לכם שאלה, רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו בנושא גינות בבניין משותף? צרו איתנו קשר

לקוחות מספרים על עיצוב והקמת גינות בבניינים שלהם

ערן ישראלי
ערן ישראלייו"ר ועד בניין בהרצליה
קרא עוד
חיפשנו חברת גינון מומלצת לבניינים משותפים והגענו אל נטע גינון. כבר מהשיחה הראשונה נוכחנו לדעת כי שי הוא אדם רציני
ירון שוורץ
ירון שוורץדייר בבניין ברעננה
קרא עוד
3 שנים אחרי והגינה בבניין נראית מדהים! תודה לנטע גינון על העבודה האחראית, על הדיוק בזמנים ועל המראות המדהימים שמקבלים אותנו כל יום.
יעל כנרת
יעל כנרתועד בניין בתל אביב
קרא עוד
איכות של עסק אתה בוחן בשירות שניתן לך כעבור מספר חודשים / שנים ושם נטע גינון הוכיחו שהם חברת גינון מהמובילות והאמינות בישראל. עשו עבודה מדהימה ללא רבב, ממליצה בחום.

גינה בבניין משותף

דיירי בניין משותף? הידעתם שגם אתם יכולים להכניס את הטבע הביתה וליהנות מגן פורח פרטי משלכם? חולמים על מדשאה ירוקה ורחבה? רוצים להלך יחפים על הדשא? לשבת על נדנדת עץ בין העצים? ליהנות מהאוויר ומהאווירה? להריח פרחים בשלל צבעים? להאכיל את הדגים בבריכת אבן קטנה? כל זה יכול להיות גם שלכם. למה? כי גם לכם מגיע. ריאות ירוקות בלב העיר הן החזון של האדריכלות העירונית במאה העשרים ואחת. אז מה דעתכם להיות חלוצים של החזון העירוני הזה ולהתחיל מהבניין המשותף שלכם?

חברת נטע גינון מעצבת גינות של בניינים משותפים מזה 2 עשורים. הגינות המוריקות שהקמנו בערים רבות בישראל, הן מקור גאווה גם לנו וגם לדיירים שנהנים לבלות בהן יחד, לטפל בהן ולטפח אותן בכל הזדמנות. עיצוב גינות בבניינים משותפים הוא אחת ההנאות הגדולות ביותר שלנו. אנחנו יודעים עד כמה הגינות המעוצבות משמחות את הדיירים שאוהבים לשבת בהן יחד, את הילדים שאוהבים להתרוצץ יחפים על הדשא ואת עוברי האורח ברחוב שמעיפים מבט פנימה ומקבלים השראה. אנחנו מזמינים גם אתכם לקבל השראה מהגינות המשותפות שלנו ולאפשר לנו לתכנן, לעצב ולהקים למענכם את הגינה החדשה שלכם.

הקמת גינות בניינים


להפוך את הגינה המשותפת לגן עדן פורח

גם החצר המשותפת שלכם יכולה להפוך לגן עדן פורח. עיצוב גינה בבניין מגורים משותף דורש חזון, כוח רצון ותכנון מקצועי. צוות הגננים שלנו עומד לרשותכם עם ידע מעשי, ניסיון עשיר ואהבה עמוקה לצומח ולפורח, ויחד נגשים לכם חלום. בין שאתם גרים בבית דירות ותיק ועייף ובין שאתם גרים בבית דירות חדש ומרשים, תמיד יש מה לשפר, ותמיד אפשר לייפות. אתם יכולים להעשיר את המראה של הבניין עם דשא ירוק, ערוגות צבעוניות, צמחים מטפסים, עצים מצלים, תאורה יוקרתית ומים מפכים. כן, כל אלמנט עיצובי שמרשים אתכם בגינות הפרטיות, המעוצבות והיוקרתיות, יכול להיות שלכם ממש בקרוב. מוכנים להגשים את החלומות הירוקים שלכם?


להתעורר בבוקר לצלילי המים הזורמים

מתי בפעם האחרונה הקשבתם לצלילים של מים מפכּים? רוצים לקום בבוקר ולהאזין לקולות הטבע הענוגים? גם אתם יכולים להתקין אלמנט מים מרשים בגינה החדשה, להקיף אותו בתאורת ערב רכה, למלא אותו בדגים צבעוניים וליצור מוקד משיכה תמידי לכל הדיירים. הגינה החדשה שלכם היא הזדמנות מצוינת להכניס את הטבע לחיים של דיירי הבית, לשהות בה בשעות הפנאי, להכיר את השכנים ולפתח קהילה חזקה ותומכת. ככה זה כשמכניסים את הטבע לבניין המשותף – החיים נראים יפים, וגם האנשים.


נוף מרהיב שנשקף מהחלונות

אז מה דעתכם לפתוח את החלונות אל הירוק שבגינה? אל העצים הגבוהים והחזקים, אל פרחים המבושמים, אל הדשא הרך ואל פינת הירק? שירות עיצוב גינה בבניין משותף הוא הזדמנות מצוינת לגלות את הקסם של הטבע ואת האפשרויות האין־סופיות שלו ולחלוק אותם יחד כקהילה. חברת נטע גינון מתמחה בתכנון גינות בבניינים משותפים, בהקמתן ובעיצובן. אנחנו מטפלים בגינות באהבה ומטפחים אותן בשבילכם ולמענכם.

רוצים לפתוח את חלונות הבית לנופים ירוקים ומרהיבים משלכם? דברו איתנו עוד היום, ויחד נתכנן את העתיד הירוק של הבניין המשותף שלכם.

שאלות ותשובות נפוצות

כן, ניתן לעצב גינה בבניין משותף לבד, בהתאם לכללים ולתקנות שנקבעו על ידי הנהלת הבניין או ועד בעלי הדירות. חשוב להתייעץ עם הגורמים הרלוונטיים ולקבל את כל ההרשאות או האישורים הדרושים לפני שמתקדמים בתכנון ועיצוב הגינה. חשוב להבין כי עיצוב גינה בבניין משותף דורש ניסיון רב הן בהבנת החוקים הרלוונטים בנוגע לשטחים המשותפים והן בהיבטי גינון.

כאשר מעצבים גינה בבניין משותף, יש לקחת בחשבון מספר שיקולים חשובים. אלה עשויים לכלול אילוצי מקום, גישה לאור שמש, אפשרויות השקיה, רמות רעש, חשש לפרטיות, והאסתטיקה הכללית והתאמה לסגנון האדריכלי של הבניין. עבודה צמודה עם מעצב גינות מקצועי יכולה לסייע בטיפול בשיקולים אלו ביעילות.

כן, ייתכנו הגבלות או הנחיות שנקבעו על ידי ועד הבניין או התאחדות בעלי הבתים לגבי עיצוב גינות בבניין משותף. הנחיות אלו עשויות לכסות היבטים כגון בחירת צמחים, מגבלות גובה, שימוש בחומרים מסוימים ותקני תחזוקה כלליים של הגינה. חשוב להכיר את ההנחיות הללו כדי להבטיח ציות ולמנוע התנגשויות פוטנציאליות.

תפריט נגישות