ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

גינות מעוצבות עם בריכה

גינות מעוצבות עם בריכה

עיצוב גינות עם בריכת שחייה יכול להיות פרויקט מהנה ומתגמל, אך הוא דורש תכנון יסודי וביצוע קפדני. בכל הנוגע לפן העיצובי, בריכות שחייה והמתחם הסובב אותן הם תוספת דקורטיבית שמוסיפה לחצר יופי ויוקרה ומטפחת את החזות החיצונית של הבית. אך בכל הנוגע לתוספת ירוקה שחיונית כל כך לחצרות מטופחות ויוקרתיות, כאן אנחנו נכנסים לתמונה. הצוות המקצועי של חברת נטע גינון מתמחה בעיצוב גינות יפהפיות עם בריכות שחייה וישמח לעצב את הנוף גם במתחם הבריכה שלכם. מתחם הבריכה שלכם ממתין לגננים מיומנים? אנחנו מוכנים לצלול פנימה. כך נעשה זאת.

 

גינה פורחת סביב הבריכה? כך תתחילו

במרבית המקרים הגינה הפורחת מגיעה אחרי הבריכה. למה? זה פשוט מאוד – קודם בונים את הבריכה ורק אחר כך מטפחים את הגינה. אם אתם בעיצומו של תהליך הבנייה או השיפוץ, כדאי לשלב את תוכנית הבריכה בתוכנית הגינה. אך אם הבריכה כבר בנויה וצריך להתחיל לתכנן את הגינה, גם זה בסדר – אנחנו כאן בשבילכם. הנה כמה דברים שחשוב לזכור לפני שמתחילים לעצב גינות מעוצבות עם בריכה.

ראשית, לפני שמתחילים את תכנון עיצוב גינה עם בריכה, יש להביא בחשבון את השטח של הבריכה ושל המתחם הסובב אותה ולוודא שהוא בנוי ביחס הולם לשטחי החצר והבית. מבנה הבריכה צריך להיות פרופורציונלי למבנה הבית ולחצר ולא להשתלט על כל המרחב. כדאי להשאיר מקום בגינה לאזורי אירוח, פנאי ובילוי, לערוגות הצמחים ולשבילים. הם חלק בלתי נפרד מהבריכה, ולא כדאי לוותר עליהם.

שנית, רצוי שהבריכה תיבנה באזור שחשוף לשמש ישירה ומציע פרטיות מלאה לבני הבית. אם הבריכה חשופה למבטים של שכנים סקרנים ושל העוברים ושבים, כדאי להקיף אותה בצמחייה עשירה וגבוהה שתסתיר אותה ממבקרים לא רצויים.

כמו כן, כדאי להחליט על הסגנון של הבריכה ולוודא שהוא משתלב בסגנון של החצר ושל הבית. למשל לבריכה בסגנון מודרני מתאימה גינה בעיצוב מינימליסטי, ואילו לבריכה בסגנון מסורתי מתאימה גינה רומנטית ושופעת.

גינה מעוצבת עם בריכה ועצים

גינות מעוצבות עם בריכות במרבית המקרים תיראנה נהדר אך עלולות לטמון בחובן סכנה ולכך יש להיערך מבעוד מועד. על המשטחים שבסמוך לדופן הבריכה להיות מרוצפים באבן, עץ או חומר בטוח אחר ללא סכנת החלקה. נוסף על כך, בטיחות היא שיקול חשוב בתהליך תכנון הבריכה והגינה. יש לוודא שהבריכה מוקפת בגדר ומרוצפת במרצפות שמונעות החלקה. אפשר להתקין שביל מאבנים טבעיות וגדולות שיוביל מהבית לבריכה ומהבריכה לבית ולבנות סביב הבריכה דק יפהפה מעץ מלא לבטיחות מקסימלית. בנוסף, יש גם אפשרות להתקנה של מעקה זכוכית שימנע את הגישה לבריכה. יתר על כן, קיימות היום גם מערכות חכמות המאפשרות זיהוי של נפילות למים בזמן אמת.

בכל הנוגע לתחזוקה, יש להביא בחשבון את צורכי התחזוקה של הבריכה ושל הגינה מבעוד מועד. תחזוקת בריכה היא דבר מורכב שיש ללמוד אותו ולהקפיד עליו. ובאשר לתחזוקת הצמחייה – מומלץ לבחור צמחים שקל לטפל בהם ואינם זקוקים להשקיה תדירה או לגיזום מתמיד.

ולבסוף – איך לא? – התקציב. הגדירו תקציב לפרויקט ועבדו עם אנשי מקצוע מתאימים כדי לעצב גינה יפה ולטפח בריכה למופת.

גינת יוקרה עם בריכה

גינה פרטית עם בריכה גדולה בחצר

 

שלבים בעיצוב גינה עם בריכה

לגינות מעוצבות עם בריכה יש שלבים מוגדרים שכדאי להקפיד עליהם. התחילו מהשלב הראשון והמשיכו לשלבים הבאים רק לאחר שהשלמתם את כל הדרוש. צוות נטע גינון יעמוד לרשותכם בכל שלב בתהליך העיצוב וילווה אתכם גם בגמר הפרויקט.

  1. תכנון ועיצוב – קביעת הלוקיישן המתאים לבריכה, קבלת החלטה על גודלה ועל סגנונה וכן בחירת צמחייה שמתאימה לסגנון העיצובי של הבריכה ושל שאר אזורי הגינה.
  2. חפירה והתקנה – הכנת השטח הייעודי, חפירת הבריכה והתקנתה על כל מערכות האינסטלציה והחשמל הנדרשות לתחזוקתה.
  3. גינון – עבודות הגינון כוללות תכנון מדויק של הגינה, חלוקה לאזורים והגדרת הייעוד של כל אזור ואזור. כמו כן בחירת צמחייה ושתילתה, התקנת מערכות השקיה והוספת אלמנטים עיצוביים כמו שבילים, פסלים, מזרקות, פטיו, דק, מטבח חיצוני, חדר שירותים ומתקן אש להנאת בני הבית והאורחים. חשוב לזכור שעבודות הגינון אינן חד־פעמיות, הן מתמשכות ונחוצות לשמירה על גינה יפה, מטופחת ופורחת לתמיד.

עיצוב גינה ביתית

 

באילו גינות מומלץ לבנות בריכה?

החלטה על בניית בריכה בגינה תלויה במידה רבה בהעדפה האישית של בני הבית, בצרכים של בני הבית, בתנאי האקלים המקומי ובתקציב העומד לרשות המשפחה. בריכה יכולה להיות תוספת נהדרת לכל גינה מעוצבת, אך חשוב להביא בחשבון גורמים אלמנטריים כמו חשיפה לשמש, מצב הרוחות באזור, מידת הפרטיות המתאפשרת בחצר ועבודות התחזוקה התקופתיות הנדרשות בבריכה ובגינה המקיפה אותה. אם אתם יכולים להתחייב להשקעה הנלווית לבריכה מסוגננת בגינה ביתית מעוצבת ומטופחת, לעבודות התחזוקה ההכרחיות ולטיפוח המתמיד של הצמחייה, אתם בהחלט יכולים להפיק תועלת מבריכת שחייה פרטית בבית וליהנות ממנה.

גינה מעוצבת לצד בריכה

עיצוב גינה עם בריכה

 

איך משלבים צמחייה ואלמנטים דקורטיביים אחרים בגינה עם בריכה?

בכל הנוגע לשילוב צמחייה ואלמנטים דקורטיביים אחרים בגינה עם בריכה, חשוב לזכור שיש לבחור את האלמנטים המשלימים בהתאמה לסגנון העיצובי של הגינה ושל הבריכה ולהתאים אותם לחזון של בני הבית, להעדפות ולצרכים שלהם. אפשר לשתול בגינה צמחים בצבעים שונים ובמרקמים מפתיעים ולהעשיר אותם באלמנטים דקורטיביים כמו פסלים, מזרקות ותאורת ערב יוקרתית. ניתן גם להתקין דק מסביב לבריכה אך חשוב לוודא כי העץ הינו חזק ומחוספס למניעת החלקות, אנחנו ממליצים על דק במבוק – בחירה מצויינת לדק מסביב לבריכה.

גינה מעוצבת בבית פרטי עם בריכה

 

גינות מעוצבות עם בריכה – צוות נטע גינון מוכן לצלול פנימה!

הצוות המקצועי של נטע גינון מנוסה בעיצוב גינות עם בריכה ויודע איך ליצור חללים חיצוניים יפים ושימושיים בכל מרחב. רחבת הבריכה שלכם נראית כמו מדבר צחיח? אנחנו נעצב ממנו נווה מוריק ונוודא שהוא ימשיך לפרוח ולשגשג תמיד.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות