ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

גינות גג מעוצבות

ראשי / עיצוב גינה / גינות גג מעוצבות
עיצוב גינות גג הוא אחד מהשירותים אותם אנחנו מבצעים בחברת נטע גינון. לרוב יהיה העיצוב מלווה בתכנון מדוקדק והקמת גינת גג מעוצבת להפליא. אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לייצר גינות ססגוניות אשר עושות חשק לצאת אליהן, מאפשרות לנשום אוויר צח ולספוג ריחות וניחוחות שעולים על כל דמיון. גינה בגג תספק לכם פינה פרטית משלכם לשאוף קצת אוויר, להירגע בין צמחיה ריחנית ומלבלבת מבלי לצאת מפתח ביתכם. ממש כמו בבית פרטי אפשר בצעד אחד לחצות את מפתן הדלת למרפסת או לעלות מספר מדרגות אל הגג ולצאת לעולם קסום של נוחות ויופי.

גינות גג מעוצבות מבית היוצר של נטע גינון

עיצוב גינות גג הוא עולם רחב בו מתחברים אלמנטים שונים. אפשר ליצור גינה בעזרת פיזור מספר עציצים ולגדל בהם את הצמחים האהובים עליכם ומצד שני ניתן להפוך את הגג לאזור יוקרתי ומעוצב שיבטא את החלומות שלכם ואת סגנון החיים שלכם. מגוון העיצובים הרחב עונה לכל צורך או סגנון ויש לקחת בחשבון את התשתיות והאלמנטים הדרושים להקמה ועיצוב גינות גג.

בשורות הבאות תמצאו טיפים, דגשים והמלצות של אנשי מקצוע ותוכלו לצפות במגוון תמונות של גינות גג שעיצבנו והקמנו. 

אז אם התאבון נפתח לכם והגעתם למסקנה שאתם מחפשים מעצב גינות שיעצב, יתכנן, ויקים עבורכם את גינת גג החלומות שלכם, ובנוסף, יהיה ניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות, אין ספק שחברת נטע גינון תענה לכם על הציפיות ועל כל הדרישות, ומה שבטוח – לא תצטערו.

מחפשים חברת עיצוב גינות גג עם המלצות? השאירו פרטים!

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

גינות גג - פרויקטים מובילים

טיפים לעיצוב והקמת גינת גג

עיצוב גינת גג תל אביב

תכנון גינות גג בהתאם לצרכים

שלב חשוב בהקמת גינות גג הוא שלב התכנון וגיבוש התוכנית לפריסת מערך הגינה. עבודת המעצב מתחילה בהבנת הצרכים שלכם. האם תרצו גינת ירק בגג או פינה לגידול עשבי תיבול, האם תרצו פינת ישיבה או עמדת ברביקיו, או יתכן ותרצו דווקא מקום משחק עבור הילדים. גם גינות גג עם בריכה אפשריות בחלק מהמקרים ואת זה צריך לבחון לעומק. גבשו תוכנית משורטטת הכוללת את חלוקת השטחים בהתאם לצרכים שלכם תוך איזון עם המגבלות המבניות של המרפסת או הגג.

הקמת גינות מרפסת

תכנון תשתיות לגינה

כדי שהתוכנית תהלום את תנאי השטח של הגג חשוב להתאים את התשתיות הדרושות כדי לקיים אותה. החליטו על הריצוף בגג, דשא סינטטי, דק או ריצוף רגיל ותכננו את התשתית הדרושה לחיפוי שבחרתם. בנוסף, יש צורך לתכנן תשתיות להשקיה חסכונית, האם תבחרו מערכת השקיה אוטומטית או תבחרו בהשקיה ידנית. חשוב לתכנן תשתיות חשמל עבור תאורה ואלמנטים הזקוקים למקור חשמל שיהיו מוגנים ממים ובטיחותיים לשימוש.

עיצוב ותכנון גינה פתח תקווה

סידור תאורה לגינה

עיצוב גינות גג עם תאורה מתאימה לאווירה יוקרתית ואלגנטית בשעות הערב והלילה. אתם מגיעים הביתה מהעבודה בשעות אחר הצהריים והערב, תוכלו ליהנות מהגינה בגג כאשר הצמחייה בסביבתכם מוארת באור עדין שמחמיא לצמחיה ותורם לאווירה הנינוחה.

עיצוב גינות גג

בחירת אדניות מותאמות

יש אפשרות לבחור אדניות מעץ ממספר סוגים, עץ אורן או איפאה הם הנפוצים, כמו כן ניתן לעשות אדניות לפי מידה ולהתאים לתנאי הגג. יש אפשרות לבנות אדניות מברזל ולצבוע אותן בכל צבע. כמובן שניתן לקנות אדניות בנויות מסוגים שונים ולהתקין בגינת הגג.

עיצוב גינות גג רמת גן

בחירת צמחים בהתאם לכיוון השמש

גינות מעוצבות בשלל אפשרויות ותוכלו לבחור צמחיה ואלמנטים אחרים כיד המלך. חשוב לבחור צמחייה נכונה אשר מתאימה לתנאי מזג האוויר במרפסת או בגג. התאימו את סוג הצמחייה למידת הרוחות שנושבות ולכיוון קרינת השמש הישירה והצל. התאימו את הצמחייה למצע שבו היא תישתל, בחרו צמחים ושיחים שצמיחת שורשיהם אינה עמוקה ומצע האדמה קל יותר, כדי שמבנה הגג או המרפסת לא יינזק.

הקמת גינת גג בגבעת שמואל

התקנת דשא סינטטי על הגג

ניתן להתקין דשא סינתטי על גגות וזה מספק תוצאות נפלאות. חשוב לבחור בסוג דשא איכותי מאחר ולרוב הוא יהיה נתון לתנאי אקלים מאתגרים יותר מגינה תחתונה. בחרו דשא סינטטי עם לפחות חמש שנות אחריות. את הדשא יש לחתוך ולהדביק במדויק לקרקע. נטע גינון עובדים עם דשאים של חברת פשוט ירוק, מהוותיקות והמקצועיות בתחום.

מי אנחנו?
שי נטע גינון

המלצות של מעצבי גינות גג

אומרים שאין חכם כבעל ניסיון ואיזהו חכם הלומד מניסיונם של אחרים? המלצות על מעצבי גינות ניתן למצוא ברשתות החברתיות, בגוגל ואצל המכרים שלכם. תבקשו מספר המלצות, תיווכחו שהן אכן אוביקטיביות ותמשיכו לשלב הבא. זכרו כי מעצב גינות מומלץ הוא גם כזה שמתאים לאישיות שלכם ותהיה לכם איתו דינמיקה לא פחות ממצוינת.

גינת גג מעוצבת מקימים על סמך מראית עין

אתם אוהבים את מה שאתם רואים? אם כן אז זוהי אינדיקציה טובה למעצב גינות שמתאים לכם. אין חכם כמראית עין וגם כאן אין לטעות. בקשו מחברת הגינון לקבל מספר המלצות ולצפות בתיק העבודות שלהם. לרוב, יהיה כיוון כללי אליו מתחברת החברה או המעצב ושווה לראות שזה עולה בקנה אחד עם טעמכם האישי.

סוף מעשה במחשבה תחילה

אם יש לכם גג או מרפסת ותרצו להפוך אותה לגינה מרהיבה התחילו כבר עכשיו בתכנון הקמת הגינה ובמלאכת העיצוב, הקדישו מחשבה לפרטים הקטנים שיהפכו את הגג או המרפסת לפינה חמימה ומפנקת.

לקוחות מספרים

דירוג כוכבים
מהשיחה הראשונה עם שי היה לנו ברור שיש מי שמבין את הצרכים שלנו. שי היה אמפתי, נתן הצעת מחיר הוגנת והסביר כל צעד בתהליך. מרוצים מאוד מהתוצאה, מלוח הזמנים ומצוות העובדים, ממליצים בחום.
עמיחי ויערה
רחובות
נטע גינון הקימו לנו גינת גג מעוצבת להפליא עם אלמנטים שראינו עד היום רק בסרטים. כל מי שנכנס אלינו משתהה ומתרשם מגינת היוקרה שיש לנו, תודה רבה!
יוסי ונירה
פתח תקווה
חיפשנו המלצות על מעצבי גינות בפייסבוק וקיבלנו שלל המלצות על נטע גינון. כמובן שלא התסתפקנו בזה ורצינו לראות מגוון עבודות בעיניים שלנו - דיברנו עם נטע גינון וביקשנו לראות 3 גינות במציאות, ראינו והשתכנענו שמדובר במעצב הגינות הטוב בישראל.
רונית ואמיר
ראשון לציון

למה לבחור בנטע גינון לעיצוב הגג שלכם?

לפני התכנון – מה חשוב לדעת על הגג שלכם?

בתחום הקמת גינות גג ומרפסת קיימים פרמטרים ייחודיים שיש להתחשב בהם עוד לפני התכנון וההקמה ולאחר מכן בעיצוב.

תנאי אקלים – מהו כיוון המרפסת בדירת הגג שלכם, האם האזור המיועד לגינה שטוף שמש כמעט בכל שעות היום או האם יש שטחים מוצלים. האם במקום יש רוחות חזקות, חשוב לבדוק במיוחד אם מדובר בגינות בגובה. לרוב, גינות אשר ממוקמות לכיוון דרום יהנו משמש במרבית שעות היום, בעוד שגינות צפוניות יהיו מוצלות יותר. 

תנאים הקשורים למבנה – שטחו של הגג, מהו המשקל והעומס שהוא יכול לשאת, נקודות קיימות לניקוז והגנה מפני נזקי רטיבות, איפה נמצא מקור מים להשקיה של הצמחייה. כל אלו יכולים להשפיע על סוג הגינה המוקמת.

מאמרים בנושא גינון
עיצוב גינה מודרנית
איך לעצב גינה מודרנית?

אומרים שהגינה היא ההרחבה הטבעית של הבית וצריכה להשתלב היטב במראה שלו ולהתאים לסגנון העיצובי שלו. גינות מודרניות אכן עושות זאת. אם הבית מעוצב בעיצוב

קרא עוד »
עיצוב גינה קטנה
עיצוב גינה קטנה

בעלי בתים ודירות גן טועים לפעמים לחשוב שגינה קטנה לא שווה את ההשקעה שלהם, שאיננה פרקטית או שאין דרך ליהנות ממנה כפי שהיו נהנים מגינה

קרא עוד »
שיקום גינות
שיקום גינות

שיקום גינה יכול להיות תהליך מורכב וארוך, אך הוא מתבקש אם הגינה הביתית שלכם מוזנחת ולא מטופחת ואם הצמחייה מיובשת וקמלה. חשוב מאוד לשקם גינות

קרא עוד »

תפריט נגישות