ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינות ברחובות

ראשי / עיצוב גינה / עיצוב גינות ברחובות

עיצוב גינות הוא תחום המשלב אלמנטים של עיצוב, מומחיות בגינון, ידע בתשתיות בהתאמה לצרכי הלקוחות, לסוג הגינה והאזור שלה. גינה מעוצבת תהווה עבור ביתכם השלמה למראה הבית כולו ותעניק מרחב מרהיב לבילוי מחוץ לבית.

שירותי עיצוב גינות ברחובות הוא שירות הכולל מספר שלבים שבסופם מוקמת גינת החלומות של הלקוח לשביעות רצונו המלאה. אנו נלווה אתכם במקצועיות לאורך כל התהליך:

פגישה עם הלקוח. נציגי החברה יפגשו אתכם להיכרות ולבירור הצרכים והחלומות שלכם. נלמד על תנאי השטח של הגינה שלכם, גודל וסוג הגינה, כיווני אור וצל תוך התחשבות בתנאי האקלים המאפיינים את העיר רחובות ונלמד את כל הגורמים הסביבתיים שיכולים להשפיע על מראה הגינה. 

שרטוט סקיצה. מעצבי הגינה של החברה ישרטטו סקיצה מפורטת של מערך הגינה שלכם על כל פינות החמד שבה. אנו נעלה על הנייר את שאיפות העיצוב שלכם, את התשתית הדרושה, את מיקום הצמחייה וכל האלמנטים העיצוביים האחרים עד שיעלה חיוך על פניכם.

בחירת צמחיה. בעיצוב גינות ברחובות, יש להתחשב בתנאי האקלים השוררים באזור כאשר בוחרים בצמחייה. בזכות הניסיון והמקצועיות של החברה, אנו מכירים את תנאי האקלים וסוג האדמה ברחובות ויודעים להתאים ולבחור את העצים והפרחים שיכולים ללבלב ולפרוח באופן אופטימלי בתנאים המקומיים. 

עיצוב עם שלל תוספות. מגוון עיצובי הגינות הוא רחב וקיימת אפשרות בלתי נגמרת להוסיף אלמנטים שונים של עיצוב, קטנים כגדולים לגינה שלכם. אנו נכין את השטח ונקים את הגינה בשילוב עם התוספות שבחרתם עד הקמת הגינה המושלמת עבורכם. 

מחפשים חברת גינון ברחובות והסביבה?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

קצת מהעבודות שלנו

מדוע לחפש חברת גינון שכבר עבדה ברחובות?

כל עיר נבדלת אחת מהשנייה במאפיינים הטבעיים שלה, סוג אדמה, סוג אקלים, צפיפות בניה, עוצמת הרוחות ועוד. רחובות ממוקמת בשפלה ואדמתה מאופיינת בסלע גירי רך. האקלים חם ולח. תנאים אלה ייחודים לערי השפלה ויש בהם יתרונות וחסרונות המשפיעים על מערכת השיקולים לבחירת צמחייה שמתאימה לתנאים המקומיים. חברת גינון עם ניסיון וידע שנצבר תוך כדי הקמת גינות באזור רחובות תהיה בקיאה בהתאמת העצים והפרחים שיסתגלו לתנאי האקלים ויכו שורשים באדמה המקומית.

חוות דעת והמלצות על חברת גינון ברחובות

חברות רבות מציעות שירותי עיצוב והקמת גינות. נשאלת השאלה איך מוצאים את החברה המקצועית ביותר שתתן את השירות הטוב ביותר. לשם כך, כדאי לחפש המלצות וחוות דעת של לקוחות. רשת האינטרנט מספקת מידע רב בחיפוש אחר חוות דעת, המלצות וביקורות. קיימים אתרים לדירוג בעלי מקצוע בהתאם לחוות הדעת של הלקוחות, הרשתות החברתיות השונות מספקות מידע וניתן לקבל התרשמות על איכות השירות של החברה לעיצוב גינות ברחובות עמה תרצו לעבוד.

המומחים ביותר בעיצוב והקמת גינות

ניסיון בגינון, מקצועיות לאורך כל הדרך, שרות אדיב והתחשבות בצרכיו והעדפותיו של הלקוח הם הקווים המנחים שלנו בעיצוב והקמת גינות. אנו אוהבים את התחום, את העשייה ואוהבים לסייע בהגשמת החלומות של הלקוחות, ולא מתביישים לומר שהתוצאות מדברות בעד עצמן.

חברת גינון ברחובות - לקוחות מספרים

דירוג כוכבים
לא יכולנו לבקש גינה חלומית יותר. שי המדהים, החל משלב הצעת המחיר ועד סיום הפרויקט לא הפסיק להפתיע. האמת שלא חלמנו על תוצאה מדהימה שכזו, כיף לצאת לגינה.
חברת גינון מומלצת - גינה מעוצבת
אביטל ויוני
איזה כיף להתעורר בבוקר ולצאת לגינה ססגונית, ריחנית שאתה רגיל לראות רק בסרטים, וכל הפלא הזה שלך! כך אני מרגישה כל יום וזה הודות לנטע גינון. ממליצה בחום.
חלוקי נחל בגינה
יערה כהן
רחובות
חיפשנו המלצה על עיצוב גינות ברחובות והגענו לנטע גינון דרך המלצה שניתנה בקבוצת פייסבוק ברחובות, דיברנו עם שי ומהשיחה הראשונה נוצר לנו קליק. שי הגיע עם צוות מנוסה וכזה שנעים לארח. עבדו לפי לוח זמנים ועמדו מאחורי כל מילה, לגבי התוצאות - את זה כולם יכולים לראות, זה פשוט מ-ד-ה-י-ם.
עיצוב של גינה ברעות
יואב ונירה
גבעת ברנר

למה לבחור בנו?

עיצוב גינות שמתאים לעיר ולסביבה

  1. עיצוב והקמת גינה צריך להתאים כאמור לאזור היעד. כאשר אתם עובדים עם מעצב גינות או חברת גינון אז ודאו כי באמתחתם את הניסיון הנדרש.
  2. לאחר שנבדק הניסיון, ערכו תיאום ציפיות בנוגע לתוצאה הרצויה ובקשו הצעת מחיר.
  3. ודאו כי אין הפתעות או חישובים שלא נכללו בהצעה, לאחר שהבנתם את פרטייה המלאים – עוברים לקביעת לוחות זמנים.
  4. מכינים את התשתיות, מבצעים את הבחירות הדרושות ויוצאים לדרך.
  5. מקפידים כי כל הפרטים שהוזכרו בהזמנת העבודה אכן מתבצעים הלכה למעשה.
  6. דואגים כי יש מנהל עבודה בשטח לכל דרישה שעולה תוך כדי תנועה.
  7. נהנים מתוצר מדהים!

תפריט נגישות