ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינות נתניה

ראשי / עיצוב גינה / עיצוב גינות נתניה

גינה מעוצבת, פורחת וגם קלה לתחזוקה –במרחק טלפון אחד. חברת נטע גינון עוזרת לכם להקים גינת חלומות בנתניה והסביבה, עם הבנה מלאה של תנאי האקלים, הצמחיה האידיאלית לאזורכם וכמובן חסכון בעלויות של מוצרים משלימים כגון מחשבי השקייה, תאורה, צמחייה ופרחים..

יותר ויותר תושבי נתניה מבינים שבשביל להפיק את המרב משטח הגינה שלהם, צריך יותר מאשר ביקור אחד במשתלה ורכישת צינור השקיה לחצר. למעשה, עיצוב גינות או אדריכלות גינות, אלה מקצועות בפני עצמם שדורשים השכלה, הדרכה, ניסיון של שנים וכמובן – כישרון אמיתי ואהבה גדולה לטבעי ולצומח, מצוידים באהבה, בניסיון ובאנשים מוכשרים – אנחנו כאן לצדכם!

 

תנו דרור לחלומות שלכם

כיום יש לכם המון אפשרויות בחירה לעיצוב גינות בנתניה. המקצוענים שלנו מגיעים לכל מיקום שתבחרו ומתמחים בכל סגנון עיצובי שמתאים לאופי שלכם, של הבית שלכם, ולאופן שבו אתם משתמשים בגינה. יש הבדל בין גינה שבה משחקים ילדים, לבין גינה מוקפדת שמציגה לראווה את כישרון הגננות שלכם. המפתח לעיצוב הגינה המושלמת עבורכם, הוא תקשורת ביניכם לבין מעצב הגינות שבחרתם לשכור.

תפקידו של מעצב הגינות הוא ללמוד קודם כל להכיר אתכם, כדי להבין מה אתם צריכים מהגינה שלכם, איזה סגנונות אתם אוהבים ואיזה סוגי צמחים יתאימו לכם. אחר כך עליו להכיר גם את השטח ואת עולם הצומח – אילו קשיים עלולים להתעורר, מה אפשר לעשות עם השטח העומד לרשותו אצלכם בבית, אילו צמחים מותאמים לסביבה ולמזג האוויר ואיך לתכנן את התשתיות כך שעבודת התחזוקה השוטפת תהפוך לחלקה ופשוטה.

ההתאמה הזו בין התמונה שמדמיין הלקוח בראש לבין מה שאפשרי להרכיב אצלו בגינה, היא המפתח שקובע האם תזכו לגינה מלבלבת ומוצלחת, עוד לפני שהרמתם שתיל אחד.

 

עיצוב גינת החלומות בנתניה: קווים לדמותה

  • קרקע: השכבה הבסיסית ביותר לגינה שלכם, גם מבחינת התכנון. קודם כל, עליכם להחליט איך ייראו פני השטח של הגינה: התקנת דשא סינטטי או טבעי, בניית דק איפאה, סינטטי או התפשרות על דק אורן, אדמה חשופה או שבילים מוגדרים המוקפים לחלוטין בצמחיה. ההחלטה הזו משמעותית ביותר כדי לקבוע את עלות העבודה, שכן היא משפיעה על הצמחים והאלמנטים האחרים שתוכלו או תצטרכו לשלב בגינה שלכם בנתניה, כמו גם היקף ואופי התחזוקה השוטפת שתידרשו לה בהמשך.
  • תשתית: אל תמעיטו בערכה של מערכת השקיה נכונה, ותשתית גינה חכמה בכלל. יש להתייעץ עם איש מקצוע כדי לאמוד את סוג האדמה העומדת לרשותכם, האקלים המקומי, נקודות חיבור למים וחשמל, או מכשולים שמתחבאים בתוך האדמה ללא ידיעתכם כמו צינורות מים וחשמל שמפריעים לחפירה. במהלך השנים נתקלנו בלא מעט בעלי בתים בנתניה המתפתים לדלג על השלב הזה, מאחר וכאשר הוא נעשה נכון הוא הופך לבלתי נראה. כך נוצר הרושם המוטעה שיצא לכם לראות גינות מוצלחות של אחרים שלא השקיעו בתשתית ובתכנונה.
  • צמחיה: בחירת הצמחייה שתשתלו בגינה מושפעת – יותר מכל אחד מהאלמנטים האחרים – משילוב בין הרצוי למצוי. זה המקום שלכם להיות יצירתיים ולהביע את עצמכם, ועם זאת תהיו חייבים להתמודד עם מגבלות מחירי השתילים, סוג האקלים שמתאים לכל צמח, מידת ההשקעה והתחזוקה השוטפת שהוא צורך, מידת השמש וההשקיה שהוא דורש, וגם איך הוא מסתדר עם הצמחים האחרים שבסביבתו. למשל, צמח ששואב הרבה מים מהקרקע עלול להפריע לצמחים עדינים יותר בסביבתו, ועץ פרי יטיל צל שיהיה נעים מאוד עבורכם, אבל פחות עבור הצמחים תחתיו שזקוקים גם הם לשמש ישירה. לפעמים לוקח זמן למצוא את הצמחייה הנכונה עבורכם, וזה בסדר. הרגישו חופשי לטייל במשתלות, להציץ בגינות של חברים אם הן מושכות את עיניכם, ולעשות סיעור מוחות ביחד עם מעצב הגינות שלכם.

מחפשים מעצב גינות בנתניה ?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינה
מי אנחנו?
מי אנחנו?
שי נטע גינון

מגוון גדול של עיצובי גינות

תחזוקת גינות פרטיות רמות השבים

עיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינות יוקרה הוא תהליך מדוקדק של תכנון תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, כדי להגיע לשילוב הרמוני וזורם של כל האלמנטים בגינה. אנחנו נדאג לסידור הצמחייה והתוספות מסביב באופן מוקפד ובהמשך לעיצוב האלגנטי של גינתכם כפי שראיתם בדימיון.

הקמת גינה רמת השרון

עיצוב גינות פרטיות

הגינה הפרטית בביתכם מהווה המשך ישיר לחלל ביתכם. בגינה מחוץ לבית נוכל להקים עבורכם מתחם בילוי ואירוח עם פינות חמד ותוספות משלימות (דקים איכותיים, פרגולות יוקרה, מדשאות סינטטיות וטבעיות). הצוותים המקצועיים שלנו יודעים להתאים עבור כל אחד את הגינה שתבטא את אישיותו ותתאים לאורחות חייו.

הקמת גינות מרפסת

עיצוב גינות מרפסת

עיצוב גינה במרפסת אולי נראה עניין פשוט אך יש הרבה גורמים שיש להתחשב בהם כאשר הופכים את המרפסת לגינה. המבנה של המרפסת והעומס שהיא יכולה לשאת משחק תפקיד מרכזי בבחירת העצים והצמחים המתאימים שניתן להציב בה, הן מבחינת תנאי האקלים והן מבחינת תשתיות הדרושות לגינה במרפסת.

גינה מעוצבת לצד בריכה

עיצוב גינות עם בריכה

אם תרצו להרשים או ליצור תחושת יוקרה - הקמת בריכת שחיה או נוי הם מה שאתם מחפשים. תהליך הקמת הבריכה מלווה בהרבה שיקולים, כגון: בטיחות הסובבים, עיצוב הבריכה והבית ותחזוקת הבריכה.. עם הבחירות הנכונות תזכו לתוצאה מרהיבה, שלא תשאיר אף אורח אדיש!

חודשיים לאחר הקמת הגינה

עיצוב גינות גג

שטחי הגג יכולים להפוך בתכנון מתאים לגינה פורחת ומלבלבת. בצעד אחד בלבד או במרחק של מספר מדרגות, אתם חוצים את מפתן הפתח לגג ויוצאים אל הטבע בין שמיים לארץ, שתוכנן במיוחד בשבילכם, בהתחשב במגבלות של הגג ועם כל התוספות שאתם אוהבים.

עיצוב גינה בחיפה

הקמת גינות

כאשר מדובר על הקמת גינות כמכלול והתמודדות עם אתגרים הקיימים בשטח, המומחיות שלנו בתחום עשויה לתת לכם את המענה שאתם מחפשים. חברה מקצועית תלווה אתכם משלב התכנון המפורט של מראה הגינה, התשתיות הדרושות להקמתה והתוספות שתבקשו להציב בה ועד לגינה המיוחלת.

איך בוחרים את מעצב הגינות הנכון עבורכם

כפי שבוודאי הבנתם, עיצוב גינות הוא משימה שלוקחת זמן והשקעה, וכן – גם יצירתיות ומחשבה. לפני שתצאו למסע הארוך (אבל משתלם) הזה, חשוב לוודא שפניתם לבעל המקצוע הנכון.

הדבר הראשון שכדאי לחפש אצל מעצב גינות הוא ניסיון. לרוב תוכלו לאמוד את מידת הניסיון שלו בעזרת עיון באתר האינטרנט של המעצב או החברה שאליה הוא משתייך, לראות עבודות קודמות, לקרוא המלצות ולהתרשם ממידת המקצועיות ומהסגנון העיצובי שלו.

דבר שני וחשוב לא פחות, הוא לתאם פגישת היכרות ראשונית ולוודא שיש לכם כימיה טובה עם האיש שעומד להקים את גינת החלומות שלכם. כל המקצועיות שבעולם לא תעזור אם בסופו של דבר לא תצליחו להבין אחד את השני, להעלות רעיונות ביחד ולהגיע לתוכנית המושלמת עבורכם.

עיצוב גינה תל מונד

חברת גינון בנתניה - לקוחות מספרים

דירוג כוכבים
נטע גינון חיים ונושמים אדמה ומרגישים את זה כבר מהשיחה הראשונה. שי המקסים היה אדיב מאוד, סבלני וקשוב לצרכים שלנו. הוא נתן לנו להרגיש נוח לאורך כל התהליך ויצר גינה מדהימה שעולה על כל הציפיות.
חברת גינון מומלצת - גינה מעוצבת
ריטה ואבנר
נתניה
את נטע גינון מצאתי בעזרת חיפוש באינטרנט כאשר חיפשתי בקבוצת הפייסבוק חברת גינון מומלצת וקיבלתי הרבה מאוד המלצות עליהם. יצרתי קשר ונענתי באדיבות רבה על ידי שי. למחרת הגיע שי להתרשם מהשטח ולהבין מה הציפיות והחלומות שלי. לאחר שאישר מולי את התוכניות הוא והצוות שלו עברו להקמת התשתית והכנת הגינה. הכל עבד כמו שעון שווצרי והתוצאה ממש כמו גינה בשוויץ 🙂 ממליצה בחום
חלוקי נחל בגינה
יערה בנימין
אבני איתן
אנחנו זוג צעיר עם ילד קטן ושובב שמחפש חלקת אדמה טובה להשתובב בה. חיפשנו חברת גינון שתעמוד בתקציב שלנו ותבנה לנו את הגינה עלייה אנחנו חולמים. תיאמנו ציפיות עם נטע גינון וזכינו לראות כיצד גינה מדהימה קמה לתחייה ומאפשרת ליותם לרבוץ על הדשא בביטחון ובבטיחות. מאוד אוהבים את התוצאה וממליצים לכולם.
עיצוב של גינה ברעות
נעם ויעל
קדימה

נטע גינון: הנבחרת שלכם לעיצוב גינות

חברת נטע גינון כוללת בתוכה לא פחות מ-3 צוותים מקצועיים בעלי ניסיון והתמחות מתקדמים בתכנון ועיצוב גינות וגם בהקמתן. החברה הוקמה כבר ב-1999 ומאז לא מפסיקה להתחדש ולהשתפר, לפתח קשרים מקצועיים עם קבלנים, מפקחים, אדריכלים – וכל מי שאתם צריכים לצידכם כשאתם מקימים את גינת החלומות שלכם.

בתיק העבודות שלנו תוכלו למצוא מאות לקוחות מרוצים שזוכים כיום לשבת בגינה שנראית ומתפקדת בדיוק כפי שחלמו עלייה. התכנון הנכון והשימוש בחומרים איכותיים גורם לכך שהגינות מחזיקות מעמד למשך שנים רבות קדימה, והן עדיין יפהפיות בדיוק כמו ביום שבו הוקמו ואף יותר. כשאתם פונים לנטע גינון, אתם יודעים שאתם שמים את הגינה שלכם בידיים טובות.

עיצוב גינות שמתאים לעיר ולסביבה

  1. עיצוב והקמת גינה צריכים להתאים לאזור היעד, הן מבחינת אקלים, מזג אוויר וסוג החומרים והצמחים.
    כאשר אתם עובדים עם מעצב גינות או חברת גינון אז ודאו כי באמתחתם הניסיון הנדרש.
  2. ערכו תיאום ציפיות בנוגע לתוצאה הרצויה ובקשו לדעת עלות של הקמת גינה מא' ועד ת' (ניתן לבקש הצעות לאפשרויות שונות).
  3. ודאו כי אין הפתעות או חישובים שלא נכללו בהצעה, לאחר שהבנתם את פרטייה המלאים – עוברים לקביעת לוחות זמנים.
  4. מכינים את התשתיות, מבצעים את הבחירות הדרושות ויוצאים לדרך.
  5. מקפידים כי כל הפרטים שהוזכרו בהזמנת העבודה אכן מתבצעים הלכה למעשה.
  6. דואגים כי יש מנהל עבודה בשטח לכל דרישה שעולה תוך כדי תנועה.
  7. נהנים מתוצר מדהים!
מאמרים בנושא הקמה ועיצוב של גינות
עיצוב גינה קטנה
עיצוב גינה קטנה

בעלי בתים ודירות גן טועים לפעמים לחשוב שגינה קטנה לא שווה את ההשקעה שלהם, שאיננה פרקטית או שאין דרך ליהנות ממנה כפי שהיו נהנים מגינה

קרא עוד »
גינה כפרית
עיצוב גינה כפרית

אין דבר יפה ומושך יותר מנופים כפריים פשוטים וממראה טבעי בחצר הבית. גינות כפריות מאופיינות בצמחייה מלאה ושופעת, והן עשירות בצבעים ובניחוחות. הן מנצלות היטב

קרא עוד »

תפריט נגישות