ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינות בכפר סבא

ראשי / עיצוב גינה / עיצוב גינות בכפר סבא

אם אתם כפר סבאים שמעוניינים להכניס קצת ירוק לחיים שלהם, שמחפשים מקום נעים לשבת בו אחר הצהריים עם חברים או להשתולל עם הילדים בשבת בבוקר – כנראה שאתם מחפשים גינה ביתית שווה. אל תתבלבלו, גינה איכותית לעולם לא תהיה רק כמה מטרים של דשא, אלא מדובר בעולם שלם של אפשרויות וסגנונות שיכול להפוך לפנינה של הבית שלכם… או לסתם חתיכת אדמה. כדי לוודא שהגינה שלכם תהיה מושלמת, אנחנו מציעים לכם שירותי עיצוב גינות בכפר סבא והסביבה מ-א' ועד ת'.

 

הבנת החלומות והצרכים שלכם

כל עיצוב איכותי מתחיל בשיחה. בפגישה הראשונה שלנו איתכם, עוד לפני שנצא להסתכל על השטח שעומד לרשותנו, נרצה לדבר איתכם ולהבין קצת מי אתם, למה אתם זקוקים לגינה, איזה סגנון עיצובי עושה לכם טוב על הלב, ועל איזה צרכים אתם מנסים לענות. יש הבדל גדול בין גינה שמלווה בריכת שחיה, לבין גינה שנועדה בעיקר לנוי, או גינה שתספק לכלב שלכם מקום להתרוצץ בו, וכן הלאה.

חברת נטע גינון בעלת ניסיון רב שנים בעיצוב, תכנון והקמת גינות ברחבי הארץ, הצטרפו לעשרות הלקוחות שעיצבנו להם את גינת החלומות בכפר סבא.

מחפשים מעצב גינות בכפר סבא?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

חלק קטן מהעבודות שלנו

איך משפיע האקלים בכפר סבא על עיצוב הגינה?

כאשר מתכננים גינה, יש המון פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון, כמו סוג הקרקע, כיוון הגינה, גודל ומיקום. כן כן, האקלים השונים בעיר כפר סבא יכולים להוות פרמטר בבחירת הצמחיה ומיקום האלמנטים השונים בגינה. לפיכך, שווה לבחור חברות גינון עם ניסיון בכפר סבא ועם היכרות עם הצמחייה שתשגשג באזור.

בוחרים רק בחברת גינון עם המלצות

לפני שאתם רצים לחתום עם חברת הגינון שמצאתם, חשוב לבדוק אם קיימים המלצות של לקוחות. בקרו באתר החברה, בעמוד הפייסבוק שלה והתרשמו מחוות הדעת על החברה, חפשו חברת גינון המספקת שירותים באזור מגוריכם ובעלת ניסיון וידע בכל תחום הגינון.

המקצוענים בתכנון עיצוב והקמת גינות

אנחנו יודעים להפוך כל גינה ליצירת אומנות. יש לנו את הידע והכלים. זה מה שאנחנו עושים מעל 20 שנה וזה מה שאנחנחנו אוהבים לעשות! הצוות של נטע גינון מקצוענים, אדיבים והכי חשוב - אוהבים אדמה. יש לנו ניסיון רב בעיצוב והקמת גינות בפרויקטים קטנים או גדולים, ובמחירים אטרקטיבים במיוחד. כל שנותן הוא שתפסרו לנו על גינת החלומות שלכם - השאר אנחנו נעשה.

חברת גינון בכפר סבא - לקוחות מספרים

דירוג כוכבים
אם אתם חולמים על גינה מושלמת אז תבחרו נטע גינון, אנחנו ממליצים מכל הלב. שי והצוות המדהים עשו עבודה מצוינת ולא ויתרו על שום פרט, שתיל או חלקת אדמה, ממש ירדו לפרטים, והתוצאה לא פחות ממ-ד-ה-י-מ-ה
חברת גינון מומלצת - גינה מעוצבת
סיגל ויואב
כפר סבא (תקומה)
בתקופה לא כ"כ פשוטה שבה נאלצנו להתסגר בבית זכינו לפגוש את שי מנטע גינון שהבטיח וקיים, הקים לנו גינה מקסימה בזמן שיא, וכל יום היא רק הולכת ונהיית יפה עוד יותר. תודה רבה, ממליצה בחום
חלוקי נחל בגינה
אפרת סיגלוב
כפר סבא (משכנות)
חיפשנו חברת גינון עם המלצות והגענו אל נטע גינון, החל משיחת הטלפון הראשונה ועד היום ניתן לומר שבחרנו מצוין. חבר'ה אדיבים, מקצועיים, דייקנים ומעל הכל בני אדם יצירתיים. עיצבו לנו גינה מוריקה, בסגנון ייחודי, כזו שנעים לבלות בה.
עיצוב של גינה ברעות
אלייה בן נר
כפר סבא (שיכון ותיקים)

למה לבחור בנו?

עיצוב גינות שמתאים לעיר ולסביבה

  1. ניסיון בעיצוב והקמת גינות הינו אחד השיקולים החשובים שצריכים לקחת בחשבון. ודאו שאכן לחברת הגינון יש ניסיון בתחום הגינון.
  2. תיאום ציפיות הינו השלב הבא, והוא חשוב בביסוס האימון.
  3. הצעת מחיר – עברו בקפידה על הצעת המחיר שקיבלתם, ודאו שאין סעיפים שלא נכללו או סעיפים שלא צריכים להיות. בדקו שאין "כוכביות" ואותיות קטנות.
  4. יש להכין תשתית מתאימה לביצוע לפי הדרישות, ולאחריה מתחילים בהקמה.
  5. יש לפקח על הנעשה תוך כדי עבודה ולבדוק שהכל מבוצע לפי הצעת המחיר שנחתמה.
  6. חשוב להכיר באיש קשר בשטח הזמין לכם לכל בקשה. 
  7. גינת החלומות מוכנה 🙂

תפריט נגישות