ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינה בבית פרטי

עיצוב גינה חסכונית בעין חרוד

גינה שופעת ומפנקת בבית היא חלום של משפחות ישראליות רבות, בייחוד בתקופות בהן מבלים יותר ויותר בבית ובסביבתו. הגינה הנכונה יכולה ליצור דינמיקה חופשית ורעננה יותר בבית כולו, לספק מקום לשבת להירגע בו, או להיפך – להשתולל עם הילדים. כעת, משהבנתם שבא לכם להקים גינה או לשדרג את הקיימת נשאלת השאלה מהי עלות הקמת גינה בבית פרטי?

כיום אנחנו מוקפים בשפע של סרטוני הדרכה ומידע "מועיל" באינטרנט להקמת גינות לבד ובקלות, מה שמחזק את האשליה לפיה עיצוב גינה בבית פרטי הוא עניין של מה בכך, ושכל אחד יכול להקים גינת פאר פרטית בכוחות עצמו ובתקציב דל. אבל אם תמשיכו לקרוא את המאמר הזה, תופתעו לגלות כמה עבודה, השקעה ותשתיות נסתרות מהעין כרוכות בתהליך הקמת הגינה הביתית – וכנראה תשתכנעו שגינה מקצועית דורשת מקצוענים.

 

מספר פרויקטים של עיצוב גינה

 

מה כולל תכנון גינה בבית פרטי?

  • שטח: כדאי להזמין איש מקצוע עם ניסיון וידע מקצועי כדי לסקור ביחד את השטח העומד לרשותכם ולדון באפשרויות שהוא מציע. היקף השטח, צורתו, גובה וסוג האדמה, כמות הרוח והשמש – כל אלה משפיעים על הגינה שאפשר או מומלץ לתכנן בשטח שלכם וכמובן על עלות הקמת הגינה בביתכם. נדבך נוסף הוא היכולת לשנע ולהוביל ציוד כמו חצץ, דשא, עצים ואדמה אליכם לגינה, מדובר על עלויות בלתי מבוטלות.
  • סוג הצמחייה: הצמחים שתבחרו לגינה שלכם תלויים במשתנים רבים, בכללם נתוני השטח כפי שפירטנו מעלה, ההעדפה האסתטית שלכם, וגם רמת המוכנות והמסוגלות שלכם לתחזק אותם באופן שוטף. תוכלו לבחור בגינת פרחים מרהיבה ועדינה, או לחלופין גינת סוקולנטים מחוספסת. הכל תלוי בכם, ויעבוד הרבה יותר טוב ככל שתתכננו מראש.
  • דקים – נדמה כי בשנים האחרונות אין גינה חדשה ללא דק. מדובר על תוספת שהיא גם פרקטית מאוד וגם אסתטית. דקים נבדלים זה מזה בסוג החומר או העץ בהם משתמשים (בהמשך תמצאו מחירים של דקים לפי סוגים).
  • אלמנטים לעיצוב: בנוסף לצמחים עצמם, עיצוב גינה בבית פרטי כולל כיום אלמנטים פרקטיים או אסתטיים רבים שמשתלבים עם העיצוב ומאפשרים את השימוש שייעדתם לגינה או יוצרים בה את האווירה הנכונה עבורכם. למשל בריכת שחיה או בריכת דגים, קיר ירוק, ריצוף באבנים מיוחדות, פינות ישיבה, וכו'.
 
 

עיצוב גינה בבית פרטי: סיפור אחר לגמרי

אם יצא לכם להקים גינה בבניין, בשטח ציבורי, במשרד, לובי וכן הלאה – תשימו לב מהר מאוד שעיצוב גינה בבית פרטי הוא שונה מאוד מכל פרויקט אחר. מצד אחד, המשימה יכולה להיראות מאיימת יותר כי הגינה הזו תישאר איתכם עוד הרבה זמן וכנראה שתראו אותה כל יום.

מצד שני, זוהי הזדמנות לבטא את עצמכם ולהתאים את הבית ואת הגינה שלכם בדיוק להעדפות שלכם, לטעם העיצובי ולצרכים האישיים שלכם, בלי להתפשר על המכנה המשותף הרחב ביותר, לדאוג מה יחשבו אחרים על העיצוב שלכם, וכו'.

עיצוב גינה פרטית מאפשרת לכם להיות קצת יותר אמיצים בבחירת הצמחים והעיצוב בבית שלכם.

מאחר ואתם היחידים שתהיה להם גישה לגינה שלכם, תוכלו להיות בטוחים שתשמרו טוב על צמחים מעט יקרים ועדינים יותר מכפי שהייתם מעזים לשתול בשטח ציבורי. כנראה שגם תהיה לכם המוטיבציה לתחזק צמחים נדירים ורגישים יותר שזקוקים לתשומת לב יומיומית או להשקעה כספית גבוהה יותר.

עיצוב גינה בבית פרטי

עלות הקמת גינה בבית פרטי

מה משפיע על עלות הקמת גינה בבית פרטי?
1. תשתית: המצע או האדמה שבה אתם שותלים, מערכת ההשקיה, וכו'. המחשבה הראשונה של רבים מהלקוחות היא להתפשר על איכות התשתית כדי לצמצם עלויות, מאחר והיא נסתרת מהעין בתוצר המוגמר. אבל האמת היא שתשתית איכותית היא המפתח לגינה משגשגת, בריאה ויפה, כך שממש לא כדאי להתפשר על האיכות שלה.

2. הצמחייה עצמה: פרחים, עצים, וכו'. כאן המקום לשחק עם המחירים בעזרת הבחירות שתעשו. בחירות חכמות מבחינת כמות וסוג הצמחים יכולה לחסוך לכם כסף אפילו בלי להתפשר על האיכות.
לדוגמה, עץ פרי צעיר יעלה בסביבות 150-250 ש"ח, בעוד בוגר יעלה בין 600-900 ש"ח, אז אם יש לכם את הזמן והסבלנות כדאי לכם לבחור בצעיר.

מחיר של עצים: עצי הדר 25 ליטר 250 ₪ עצי הדר 50 ליטר 500 ₪
מחיר בלה טוף: 600 ₪ (מחיר לפי 8 מ"ר)
מחיר בלה חלוקי נחל: 800 ₪ (8 מ"ר)
מחיר בלה חלוקים מחו"ל: 1800 – 2000₪ (תלוי עונה וזמינות).

לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, השאירו פרטיכם בטופס:

זקוקים לייעוץ מקצועי? צרו איתנו קשר

גם לגבי שיחים הסיפור דומה, שתיל קטן יעלה עשרות שקלים לעומת שתיל שצמח ומתנשא אל על שיכול לעלות מאות רבות של שקלים.
דשא טבעי יעלה בסביבות 70-90 שקלים למטר, אך שם לא נגמרות ההוצאות שלו (דורש הוצאות תחזוקה גבוהות).

אצלנו בנטע גינון אמנם תמצאו מחיר אטרקטיבי מאוד של דשא טבעי (דרבן או פספלו) במחיר מדהים של 65 ₪ בלבד אך תזכרו שלצד זה יהיו גם עלויות תחזוקה רבות לאורך השנים.

3. תוספות ואלמנטים: אם תבחרו למקם בגינה כר דשא גדול למשחקים עם הילדים, בריכת נוי או דק – מחיר הקמת הגינה כמובן ישתנה בהתאם. לדוגמה, מחיר התקנת דשא סינטטי למטר אחד יעלה אצלנו 129 ש"ח כולל מע"מ, זהו מחיר זול משמעותית ממחיר השוק אך עדיין צריך לקחת את זה בחשבון.

מחירים של דקים נאמדים במטראז' – כלומר כמה שטח אתם רוצים לכסות באמצעות דק.
דק אורן 440 ₪ למ"ר
מחיר דק איפאה 750 ₪ למ"ר
מחיר של דק סינטטי (אוסטרלי) 700 ₪ למ"ר
דק במבוק 585 ₪ למ"ר
חידוש דק 60 – 80 ₪ למ"ר
*המחירים כוללים מע"מ
*המחיר כולל תשתית
*המחיר אינו כולל אלמנטים מיוחדים (מדרגות, חצאיות ועוד..)

4. מערכות חכמות: מערכות תאורה ומערכות השקייה הן חלק בלתי נפרד מהגינה המעוצבת והמושקעת שתרצו. מחיר של מערכות השקיה נע בין מאות בודדות של שקלים למערכות פשוטות ועד אלפי שקלים למערכות חכמות יותר שמסייעות לחסוך במים. כמובן כי לצד זה יש גם לקחת בחשבון את גודל הגינה ואת אורך הצינורות הנפרסים בה.

מחיר של מערכת תאורה ינוע בהתאם למספר גופי התאורה, האם נדרש שעון שבת או שעון חכם וכד'.
דוגמה מהשטח, מערכת השקיה : ראש חד קווי DC (בטרייה) 2300 ₪
מדשנת 3000 ₪
ראש 2-4 קווים 4000 ₪
ארון 1000 ₪

*המחיר כולל את כל הצנרת חיבורים ומחברים.

עלות הקמת גינה בבית פרטי

נטע גינון יעצבו לכם את גינת החלומות שלכם

לא משנה אם הנטייה שלכם היא לכיוון עיצוב גינה טרופית, כפרי, יפני או ים תיכוני – אתם יודעים שתהיו בידיים טובות עם נטע גינון.

החברה הזו, שהוקמה לפני 20 שנה על ידי שני אחים קיבוצניקים, מבינה את החשיבות ביצירת איים ירוקים באמצע חיי הבטון והאספלט של כולנו. היא מונה מספר צוותים מקצועיים עם ניסיון ארוך שנים בהקמה, תכנון ועיצוב של גינות פרטיות, גנים ושטחים ציבוריים.

כל אחד מהגננים והעובדים של נטע גינון מבין שהוא עובד בשביל הצמח – אבל מול האנשים.

סגנונות עיצוב גינה בבית פרטי

עיצוב גינה עם בריכה בבית פרטי

גינה מעוצבת בבית פרטי

עיצוב גינה עם בריכת נוי

עיצוב גינה עם דשא סינטטי

עיצוב גינה טרופית בבית פרטי

עיצוב גינה בבית פרטי

אנחנו כאן כדי להפוך את התמונה שאתם רואים בדמיונכם למציאות, תוך שמירה על התקציב שהגדרנו ביחד מראש, ובלי להתפשר על האיכות של העבודה, החומרים, והצמחים.

אנחנו מבטיחים כי נעשה כל שביכולתנו על מנת להקים לכם גינה פרטית מטופחת בהתאם לדרישות התקציב שלכם.

זכרו כי עלות הקמת גינה בבית פרטי בידי מקצוענים טומנת בחובה גם חסכון של עלויות גבוהות בעתיד.

צרו איתנו קשר ותנו לחלום להפוך למציאות.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות