ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינות במרכז הארץ

ראשי / עיצוב גינה / עיצוב גינות במרכז הארץ

מבין כל שירותי עיצוב הגינות במרכז חברת נטע גינון בולטת במיוחד בזכות תיק העבודות המרשים שלה, עיצובי הנוף היצירתיים והחדשניים שלה, מסירותה לחזון הערים הירוקות, המסירות והאמינות המקצועית שלה. 

בנטע גינון מבינים שעיצוב גינות הוא מסע טרנספורמטיבי שמשדרג את אזורי הבית החיצוניים וממצב אותם כיצירות אומנות טבעיות, מוריקות, פורחות, משגשגות ומדהימות.

בין שיש לכם חצר גדולה ויפה, בין שיש לכם גינה קטנה ומקסימה, ובין שאתם גרים בדירת גן ושואפים להכניס את הטבע ללב ההוויה העירונית, עם הצוות המקצועי והמיומן של נטע גינון תוכלו להגשים את החלומות הירוקים שלכם בקלות.

חלק קטן מעבודות העיצוב שלנו במרכז הארץ

הקמת גינה בכוכב יאיר

עיצוב והקמת גינה בראשון לציון

עיצוב גינה בתל מונד

החלפת דשא סינטטי ברמת השרון

הקמת גינה ועיצוב בהרצליה

הקמת גינה בגני תקווה

תכנון והקמת גינה בקרית אונו

הקמת גינת גג בתל אביב

עיצוב גינות במרכז הארץ

עיצוב גינה לצד בריכה

עיצוב גינת גג בתל אביב

עיצוב גינה בסביון

בעולם השועט במהירות לעבר הקדמה, המודרניזציה והטכנולוגיה, הטבע והנחמה שהוא מציע הם אוצר שרבים מחפשים. במרכז הארץ הטבע נראה רחוק יותר מאי פעם; אנחנו פחות או יותר מוקפים בג'ונגלים של בטון – הכמיהה שלנו למרחבים ירוקים רק הולכת ומתחזקת, והאחיזה שלנו בהם רק הולכת ומתרחקת.

וכאן נכנס לתמונה הקסם של עיצוב גינות. עיצוב גינות – במיוחד במרכז הארץ – הוא הרבה יותר מסידור אסתטי של צמחים בגינה, בחצר או במרפסת; הוא תהליך מקיף שממזג הרמוניה בדינמיקה מרחבית ומחבר אותן לטבע. גרים במרכז? בין שיש לכם חצר רחבת ידיים ובין שיש לכם גינה נעימה או דירת גן מקסימה, היתרונות של עיצוב גינה הם בלתי מוגבלים.

במאמר זה נתעמק בתהליך עיצוב גינות, נבדוק למה הוא מומלץ במרחבי הבית החיצוניים, ניגע במושגי יסוד בעיצוב גינות מודרניות ונדגיש את התרומה העצומה של חברת נטע גינון לגינות מעוצבות ומעוררות השראה במרכז הארץ.

עיצוב גינות יוקרה מבית נטע גינון

דשא טבעי

דקל למראה טרופי

תהליך עיצוב גינות – כשהפרקטיקה פוגשת את ההרמוניה

עיצוב גינות במרכז הוא שילוב מורכב בין עקרונות הטבע ליצירתיות האנושית, בין פרקטיקה להרמוניה, בין מדע לאמנות. התהליך מתחיל בהבנת המרחב, בהבנת הסביבה, בהבנת האקלים המקומי ובהבנת הרצונות של בעלי הבית. יש להביא בחשבון נתונים כמו איכות הקרקע, חשיפה לאור, ניקוז ומאפייני צמיחה ולהתכונן לכל שלב משלבי העבודה:

  • ניתוח המרחב – ניתוח המרחב כולל נתונים שונים לרבות סוג הקרקע, תנאי האקלים, טופוגרפיה וצמחייה. מסקנות הניתוח הן הבסיס לעיצוב הגינה.
  • תיאום ציפיות – מעצבי הנוף ובעלי הבית מתכנסים לסיעור מוחות ומבססים את ייעוד הגינה, את הסגנון העיצובי ואת האלמנטים הקישוטיים. שלב זה מתווה דרך לתהליך העיצוב כולו.
  • תכנון – בשלב התכנון יורדים לפרטי פרטים ומחליטים – בין השאר – על שבילים, על פינות ישיבה, על מוקדי עניין, על מבנה הערוגות ועל הצמחים שיישתלו בהן. תכנון המרחב חיוני לעיצוב מעשי וחזותי.
  • שילוב צמחייה – צמחייה היא לב ליבה של הגינה החדשה. יש לשלב אותה במרחבים החיצוניים בחוכמה ולהתחשב בנתונים כמו צבעי פריחה, דפוסי צמיחה ועונתיות. צמחייה אסתטית ומאוזנת כוללת צמחים במגוון צבעים ובמבחר דפוסי צמיחה.
  • מתקנים שימושיים – גם את המתקנים השימושיים יש לתכנן. יש להכין תשתית מתאימה או לבנות את היסודות הנדרשים. מתקנים שימושיים הם שבילים, דקים, פרגולות, ברכות מים, ברכות דגים, מזרקות, פסלים ורהיטים שמקבעים את הנוף הטבעי בגינה ומוסיפים לו עניין.
  • ביצוע – לאחר ששלב התכנון מסתיים, שלב הביצוע יוצא לדרך. מעצב גינות במרכז יכין את המרחבים החיצוניים, יתקין את המתקנים, ישתול את הצמחים ויפיח חיים בגינה הביתית.
  • תחזוקה – עיצוב גינה הוא רק השלב הראשון בתהליך. השלב הבא הוא תחזוקת הגינה. בעלי גינות כבר יודעים שכדי לשמור על הגינה פורחת ומשגשגת יש לתחזק אותה בקביעות – לכסח, להשקות, לגזום, לדשן, לעשב, לתקן, לטפל ולעשות את כל מה שצריך ונדרש.
 

המלצות לקוחותינו

אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
 
גינות יוקרה
 

להתאים את עיצוב הגינה לבית

עיצוב גינה הוא תהליך רב־תכליתי שאפשר ליישם באזורים חיצוניים שונים לרבות חצרות, גינות ודירות גן. אין זה משנה מה גודל הגינה ובאיזו קומה היא כיוון שאי אפשר להתעלם מיתרונותיה ומתרומתה לבית ולבני הבית. כך נתאים את עיצוב הגינה למרחבי הבית החיצוניים:

  • חצרות – עיצוב גינה בחצר הבית יעשה ממנה גן עדן של שלווה. החצר המעוצבת והפורחת לא רק תוסיף לבית ריאה ירוקה טבעית ויפה אלא גם תייפה את הנכס ותגדיל את ערכו. חצר מוריקה ומשגשגת משלימה את היופי המבני של הבית ותורמת לאיכות החיים של בני הבית.
  • גינות – גינות קטנות הן שמחה גדולה. בבחירה קפדנית של צמחים ושל אלמנטים עיצוביים אפשר להפיח חיים באזורי הבית החיצוניים, קטנים ככל שיהיו. גינות אנכיות, גינות נושא ועיצובים מינימליסטיים הם גישות חדשניות בתחום עיצוב גינות, גישות שכובשות גם את הגינות הקטנות ביותר.
  • דירות גן – מקום מוגבל לא אומר בהכרח שגם אפשרויות העיצוב מוגבלות, להפך. דירות גן הן בסיס מושלם לעיצובים יצירתיים שמוסיפים אנרגייה טבעית לחיים העירוניים. אזורים חיצוניים מעוצבים גם בדירות קרקע וגם בדירות גג מספקים מקום מפלט מושלם לבעלי הבית ועוזרים להם להכניס את הטבע לחייהם.
 

נטע גינון – מביאים את הטבע למרכז

הצוות של נטע גינון מצליח להתמודד עם האתגרים האורבניים של המרכז לעצב מהם פיסות ירוקות של טבע ולהכניס אותו לכל בית ובית. חולמים על גינה יפה ומעוצבת במרחב הפרטי שלכם? דברו איתנו ובואו נאמץ יחד את יופיו של הטבע ונתאים אותו לצרכים שלכם

תפריט נגישות