ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינות בהרצליה

ראשי / עיצוב גינה / עיצוב גינות בהרצליה

בעולם הגינות קיים פתגם עתיק שאומר: יש גינות ויש גינות. הכוונה היא שיש בעלי בתים בהרצליה ששותלים גינה בכוחות עצמם ובלי להיעזר באיש מקצוע, והתוצאה יכולה לצאת חיננית ואפילו נחמדה.  לעומת זאת, עיצוב גינות בהרצליה והקמה על ידי חברת גינון בעלת ידע וניסיון קודם – זו כבר ליגה אחרת לגמרי, והתוצאה הסופית תהיה בהתאם.

עיצוב והקמת גינה בהרצליה והסביבה

רובנו מבינים באופן אינטואיטיבי שבכל פרויקט עיצוב גינה בהרצליה ניתן יהיה לראות הבדלים ניכרים במראה הגינות אצל מי שפועל לבדו לעומת מי שנעזר באיש מקצוע מנוסה. אבל בהחלט יש מקום להיכנס לפרטים ולהסביר מה בדיוק ההבדל בין גינה חובבנית לגינה מקצוענית, ומה ניתן להרוויח מהידע המקצועי של חברת עיצוב גינות.

  • הנחת תשתיות יסוד: כאשר אנו מבקרים בגינה מעוצבת וגמורה, נדמה לנו שהגינה כולה נמצאת מעל האדמה ומורכבת רק מהצמחים והאלמנטים העיצוביים שמרכיבים אותם. זה אכן הרושם שאנחנו רוצים ליצור, אבל זו ממש לא האמת כולה. למען האמת, כדי להקים גינה איכותית ומשגשגת שתשרוד הרבה שנים יש לבצע מספר בירורים והנחת יסודות לפני הכל: להבין איזה סוג אדמה זמין בגינה, איזה צמחים יתאימו למזג האוויר במקום, איפה אפשר להניח מערכת השקיה ותאורה, היכן לבצע ריסוס, דישון, וכו'. העבודה על כל אלה לפני תחילת השתילה תעשה לנו חיים קלים הרבה יותר מאוחר כאשר נגיע לשלב התחזוקה של הגינה שלנו. יתרה מכך, זה יכול להיות ההבדל בין גינה שמשגשגת כל השנה לבין גינה מקרטעת שדורשת עוד ועוד תחזוקה.
  • עבודה זריזה ומסודרת: כפי שאולי התחלתם להבין, הקמת גינה מעוצבת ואיכותית יכולה להיות עבודה ארוכה ומסובכת יותר ממה שנדמה לנו לפעמים. היא כוללת תכנון מראש, הקמת תשתיות, בחירה נכונה של הצמחייה המתאימה לגינה שלכם וכמובן עיבוד האדמה ושתילת הצמחים עצמם. החדשות הטובות עבור מי שרוצה להשקיע בפרויקט הקמת גינה הרצליה היא המקום למצוא את אנשי המקצוע המתאימים שיתקתקו את העבודה ויקימו את גינת חלומותיכם בזמן קצר מאוד (ספוילר – אנחנו מהסביבה וקל לנו מאוד לנייד ציוד וחומרים אליכם לגינה).
  • שימוש בחומרים איכותיים ושילוב נכון ביניהם: כשזה מגיע לשימוש בחומרים איכותיים בעת הקמת גינה, המובן מאליו הוא הצורך לבחור צמחיה מובחרת וגם מותאמת לסוג האדמה של הגינה שלכם, לאקלים המקומי, לכמות השמש הזמינה בגינה וכמובן לטעם האישי שלכם. אבל בחירת חומרים איכותיים ובמחיר מוזל היא מורכבת אפילו יותר מזה – החל ממערכת ההשקיה האוטומטית שתתקינו בגינה, דרך בריכות נוי, גינות מעוצבות עם שבילים של חלוקי נחל שתבקשו להקים וכדומה. היכולת של איש מקצוע מנוסה לחסוך לכם עלויות יכולה להסתכם באלפים רבים של שקלים כאשר מדובר על גינה גדולה.

מחפשים מעצב גינות בהרצליה?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

שירותי עיצוב גינות בהרצליה

תחזוקת גינות פרטיות רמות השבים

עיצוב גינות יוקרה

עיצוב של גינות יוקרה נמצא בפרטים הקטנים ביותר, כך מגיעים לתוצאות מרהיבות של גינות עוצרות נשימה. בהרצליה יש המון גינות עם פוטנציאל עצום ולנו יש את היכולת לעזור לכם לממש את החלום ואת החזון, והגינה תקרום עור וגידים בהתאם לחלומות הכי פרועים שלכם.

הקמת גינה רמת השרון

עיצוב גינות פרטיות

עיצוב גינות פרטיות לא מתחיל ולא נגמר רק בצמחיה אלא מסתכל על הגינה כמכלול של אלמנטים שצריכים להתקיים יחד בהרמוניה. אנחנו מציעים שירותים מגוונים של הקמת דקים איכותיים, התקנת פרגולות מרהיבות, התקנה של דשא סינטטי איכותי ועוד. הצוותים המיומנים שלנו יודעים להתאים עבור כל אחת ואחד את גינת החלומות, זו שתבטא את הרצונות והצרכים בצורה הטובה ביותר.

הקמת גינות מרפסת

עיצוב גינות מרפסת

הרצליה שופעת מרפסות שמשוועות לנגיעה ירוקה של גינה מטופחת. כל מרפסת היא גינה בפוטנציה, ונדרשת היכולת לראות בדימיון כמו להכיר את כל אפשרויות עיצוב הגינה במרפסת על מנת להקים גינת פאר במרפסת. מבנה המרפסת, העומס שיכולה לשאת, כיוון השמש, מצב הרוח, הן רק חלק מהמשתנים שמשחקים תפקיד בעיצוב והקמת גינות מרפסת.

גינה מעוצבת לצד בריכה

עיצוב גינות עם בריכה

הרצליה משופעת בגינות פרטיות ברחבי הבתים ובחלק הן הפכו להיות גינת חלומות של ממש. עיצוב גינות עם בריכה היא מלאכת מחשבת ודורשת מיומנות מאוד מאוד גבוהה מהמתכנן ומהמבצע. נטע גינון היא אחת מחברות הגינון עם הניסיון הרב ביותר בתחום, וברשותנו מאות גינות שעיצבנו בקפידה למיטב המעצבים בישראל.

חודשיים לאחר הקמת הגינה

עיצוב גינות גג

גם הקמת גינה בגג היא אינה מילה גסה. אנחנו יכולים להקים, לעצב ולתכנן גינה פורחת ומלבלבת שתהיה צעד אחד או מספר מדרגות מכם. הטבע יגיע לבקר אצלכם בבית, לספק חמצן נקי, להזמין ציפורים מצייצות ולאפשר לכם אווירה פסטורלית שאין שום דבר שדומה לה.

עיצוב גינה בחיפה

הקמת גינות

כאשר מדובר על הקמת גינה כתהליך הוליסטי וכמכלול של משתנים, המצריכים התמודדות עם האתגרים הקיימים בשטח, המומחיות שלנו בתחום עתידה לעשות את ההבדל. חברה מקצועית תלווה אתכם משלב התכנון המפורט ותסייע לכם לראות בעיני הדמיון כיצד תראה הגינה, תניח את התשתיות הדרושות להקמה ותשלב תוספות והפתעות שיעשו לכן ולכם כיף לקום בבוקר.

חלק מהגינות שהקמנו בהרצליה

עיצוב והקמת גינות בהרצליה – נטע גינון לשירותכם​

אחרי שהבנו את תפקידו הקריטי של מעצב גינה מקצועי, עולה השאלה: איך לבחור את בעל המקצוע המתאים למשימה? אם אתם גרים בהרצליה ומעוניינים להקים גינה מעוצבת, או לשדרג ולשפץ גינה קיימת, תשמחו לשמוע שאתם יכולים להיעזר בשירותיה של חברת נטע גינון לשם הקמת גינה הרצליה, וזאת תהיה החלטה נבונה מאוד, מדוע? יש לנו ניסיון עשיר מאוד של עבודות גינון בהרצליה והסביבה, אנחנו מכירים מעולה כל רגב אדמה באזור ויודעים להתאים את הצמחיה הראויה. אנחנו בעלי ניסיון בפרויקטים גדולים ומורכבים ואת כל הידע והניסיון שצברנו שם אנחנו מביאים אליכם לגינה. הניסיון והקשרים שיצרנו במרוצת השנים מאפשרים לנו לקנות חומרים במחירים אטרקטיביים במיוחד, דבר המתבטא במחיר האטרקטיבי שאנחנו מציעים לכם. מעבר לזה צוות העובדים שלנו הוא באמת יוצא דופן..

אנשים שאוהבים את האדמה​

לא משנה כמה השכלה, ניסיון וציוד חדיש יש לגנן שלכם – הוא יהיה יכול לתת מענה אמיתי לצרכים שלכם אך ורק אם הוא מגיע גם עם אהבה אמיתית לאדמה ולצומח. אנשי המקצוע של חברת נטע גינון מגיעים אליכם עם הבנה אמיתית של הצמחייה שאיתה הם עובדים, והסביבה המתאימה לצמיחה ושגשוג. הם מבינים עד כמה גינה פרטית יכולה להיות חלום פרטי וארוך שנים של הרבה אנשים, ועושים מאמצים כדי להבין את החזון של הלקוח ולעשות הכל כדי להפוך אותו למציאות.

ניסיון ומקצועיות​

אצל חברת נטע גינון לא תמצאו פועלים עם ראש קטן, אלא רק אנשי מקצוע מנוסים בעלי הסמכה בתחום וניסיון רב בעבודה שלהם. הגננים של חברת נטע גינון לעולם לא יתייחסו לגינה שלכם בתור סתם "עוד עבודה", אלא הם נהנים מהעשייה, חיים ונושמים עיצוב והקמת גינות, ומקבלים השראה מכל פרויקט ופרויקט שמגיע אליהם. בחברה תמצאו 3 צוותים מקצועיים שונים, כל אחד עם תחום ההשכלה וההתמחות שלו: הקמת גינות, תכנון ועיצוב גינות, ותכנון והקמה של גנים ושטחים ציבוריים. יש להם ידע אפילו בתחומים סמוכים, כמו הקמת פרגולות, דקים ועבודות עץ, ועוד.

חברת גינון בהרצליה - לקוחות מספרים

דירוג כוכבים
תודה רבה לנטע גינון שמתחזקים לנו מספר גינות מדהימות ברחבי המקום. כל מי שמגיע למקום נפעם.
חברת גינון מומלצת - גינה מעוצבת
בית שבעה כוכבים דיור מוגן
הנשיא יצחק בן צבי
אין כיף גדול מזה להתעורר כל בוקר לנוף פראי בלב העיר וכל זה הודות לשי והצוות שפשוט השאירו אותנו ללא מילים. הם עמדו בזמנים, נתנו מחיר אטרקטיבי ועשו כל מה שניתן על מנת לייצר תוצאה מדהימה.
חלוקי נחל בגינה
ראומה מנדלבוים
אצ"ל הרצליה
חיפשנו במשך מספר שבועות חברת גינון מומלצת בהרצליה והסביבה, כזאת שיש לה רזומה עשיר ויחד עם זאת מחירים שפויים וכך הגענו אל נטע גינון (המלצות בפייסבוק המקומי). כבר מהשיחה הראשונה עם שי הבנו שזאת בחירה מצוינת, התוצאות בהתאם!
עיצוב של גינה ברעות
מור אשכול
קדושי השואה הרצליה

נטע גינון: הנבחרת שלכם לעיצוב גינות

חברת נטע גינון כוללת לא פחות מ-3 צוותים מקצועיים בעלי ניסיון והתמחות בתכנון ועיצוב גינות וגם בהקמתן. החברה הוקמה כבר ב-1999 ומאז לא מפסיקה להתחדש ולהשתפר, לפתח קשרים מקצועיים עם קבלנים, מפקחים, אדריכלים – וכל מי שאתם צריכים לצידכם כשאתם מקימים את גינת החלומות שלכם.

בתיק העבודות שלנו תוכלו למצוא מאות לקוחות מרוצים שזוכים כיום לשבת בגינה שנראית ומתפקדת בדיוק כפי שחלמו עלייה. התכנון הנכון והשימוש בחומרים איכותיים גורם לכך שהגינות מחזיקות מעמד למשך שנים רבות, והן יפהפיות בדיוק כמו ביום שבו הוקמו ואף יותר. כשאתם פונים לנטע גינון, אתם יודעים שאתם שמים את הגינה שלכם בידיים טובות ואצל אנשים טובים שאוהבים את האדמה.

עיצוב גינות מעל לציפיות

  1. כל הפרטים שקופים כבר בשיחת ההכרות. הצעת המחיר כוללת את כל מה שסוכם עליו וללא הפתעות.
  2. זמן הוא קודש ונעשה כל שביכולתנו על מנת להקדים את לוחות הזמנים.
  3. מכינים את התשתיות, מבצעים את הבחירות הדרושות ויוצאים לדרך.
  4. מקפידים כי כל הפרטים שהוזכרו בהזמנת העבודה אכן מתבצעים הלכה למעשה.
  5. דואגים כי יש מנהל עבודה בשטח לכל דרישה שעולה תוך כדי תנועה.
  6. נהנים מתוצר מדהים!
מאמרים בנושא הקמה ועיצוב של גינות
הקמת גינה לבד
הקמת גינה לבד

הקמת גינה לבד מצריך ידע, ניסיון וכלים מקצועיים. נטע גינון מתמחים בעיצוב והקמת גינות ויש לנו מגוון רחב של גינות לדוגמה ולקוחות ממליצים, אך אנחנו

קרא עוד »
עיצוב חצר בבית פרטי
עיצוב חצר בבית פרטי

למגורים בבית פרטי יש יתרונות רבים, אך רבים יסכימו שהיתרון הגדול ביותר הוא החצר הפרטית. אם אתם גרים בבית פרטי ויש לכם חצר פרטית, אתם

קרא עוד »

תפריט נגישות