ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

הקמת גינות במרכז

ראשי / הקמת גינה / הקמת גינות במרכז

אף על פי שתהליכי העיור מואצים בכל העולם וגם בארץ, הצורך בשטחים ירוקים גובר ונדרש גם בלב ההומה של הערים הגדולות בעולם. הערים התוססות של מרכז הארץ אינן יוצאות דופן. הביקוש לגינון עירוני מואץ, והתוצאות מרהיבות וניכרות בכל מרפסת, בכל פנטהאוז ובכל דירת גן.

הירוק שולט גם בין מגדלי הבטון, וזה סימן שהאנשים לא שכחו את המהות הבסיסית שלהם ואת הקשר החזק שלהם עם הטבע. גרים בלב העיר וחולמים על ריאה ירוקה פרטית? את החלום הזה תוכלו להגשים ובמהירות. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת גינות במרכז.

מספר פרויקטים של הקמת גינות שביצענו במרכז הארץ

הקמת גינה בבית עם בריכה בגני תקווה

הקמת גינה ועיצוב בהרצליה

הקמת גינה בכוכב יאיר

הקמת גינה עם בריכה במרכז הארץ

הקמת גינה בגני תקווה

הקמת גינת גג בתל אביב

תכנון והקמת גינה בקרית אונו

הקמת גינה ייחודית וססגונית בראש העין

פרויקט הקמת גינה במרכז הארץ

מה מאפיין גינות בעיר?

בכל הנוגע לצמחייה ירוקה יפה ומלבלבת, הגינות בעיר אינן שונות מגינות ביישובים הכפריים בארץ. ההבדל העיקרי הוא בשטח (שמוגבל בעיר), בתנאי השטח ובגובה. גינות בדירות פנטהאוז אומנם גדולות ומרהיבות, אך הגובה מצריך צמחייה חזקה ועמידה וטיפול מיטבי באדמה.

אותו הדבר נכון גם לגבי דירות במרפסות אם כי שטחן מצומצם יותר. דירות גן קרובות לאדמה, והצמחייה שלהן מקבלת את המינרלים הנחוצים לה מהאדמה, אך החשיפה לאור השמש עלולה להיות מוגבלת ולהצריך צמחייה מתאימה. כל אחת מהגינות העירוניות האלה – בפנטהאוזים, במרפסות ובדירות הגן – יכולה להיות מפלט טבעי מרהיב אם מטפלים בה היטב ואם מטפחים אותה בהתמדה.

אין מראה יפה יותר בלב העיר מדירות מוריקות שמעדנות את המראה העירוני הקשוח ומשפרות את האווירה.

 

מה צריך להביא בחשבון לפני שמקימים גינה במרכז הארץ?

הקמת גינות במרכז מחייבת חשיבה אחרת, יצירתית ומקורית כדי שהגינות ייראו נפלא וישגשגו. בשורות הבאות סקרנו כמה מהמאפיינים העיקריים שכדאי לכם לשקול בבואכם להקים את גינת החלומות שלכם.

 

ניצול השטח – גינון מקסימלי באזורים קטנים

דירות במרכז מחייבות ניצול מיטבי של השטח ותכנון מדויק של הגינה. בין שמרפסת הדירה גדולה ומרווחת, ובין שהיא קטנה ואינטימית, כדי להקים גינה יפה צריך לרתום את מגבלות השטח בצורה מושכלת. איך עושים את זה? בגינון אנכי עם אדניות שתלויות על מדפים בקיר או עם עציצים שנתלים מגג המרפסת; בערוגות הידרופוניות או באדניות מוארכות ומעוצבות שניצבות סביב המעקה; בעצי פרי קומפקטיים שמעטרים את פינות המרפסת; ברהיטי גן שמשתלבים באזורי הגינון; ובפריטים דקורטיביים שמדגישים את הפינות הירוקות.

 

חזית הגינה בסביון לאחר המהפך

 

חשיפה לאור השמש – לנצל את הכוח של הטבע

גינון עירוני מוצלח תלוי במידת החשיפה לאור השמש. לא כל הצמחים יכולים להתמודד עם חשיפה מתמדת לשמש, אז אם המרפסת מקבלת שמש ישירה במשך שעות רבות ביום, כדאי לשתול בה צמחים שיכולים להסתגל לתנאים אלה.

לעומת זאת, בדירות גן מוצלות מומלץ לשתול צמחייה שאינה זקוקה לשמש ישירה כדי לשגשג. עקבו אחר התאורה הטבעית במרפסת שלכם. מרפסות הפונות דרומה ומערבה, חשופות לשמש ישירה ומתאימות לצמחים שאוהבים שמש, ואילו מרפסות הפונות צפונה ומזרחה, מקבלות שמש במשך שעות ספורות ביום ומתאימות לצמחים שמשגשגים באזורים אפלוליים.

 

גינון בעציצים מעוצבים – פתרון רבגוני לגינות עירוניות

אם אתם גרים בדירה גבוהה בבניין רב־קומות במרכז, אין לכם המותרות של הקרבה לאדמה, ולכן הגינה שלכם תתבסס בעיקר על עציצים מעוצבים. שתילה בעציצים ניצבים או תלויים ובאדניות מאפשרת גמישות בעיצוב הגינה ושינוע קל של הצמחים ממקום למקום ומוסיפה יופי ועדנה לריאה הירוקה הפרטית שלכם בלב העיר.

 

הקמת גינת גג בגבעת שמואל

הקמת גינת גג בגבעת שמואל


 

השקיה חכמה – חיסכון בזמן ובאנרגיה

כמו גינות ביישובים הכפריים בארץ גם גינות בערים במרכז יכולות להפיק תועלת ממערכות השקיה חכמות ומהשקיה שיטתית. אם אין לכם מערכת השקיה חכמה, אתם יכולים להיעזר בצינור השקיה במרפסות גדולות ובמזלפים במרפסות קטנות ולוודא שהצמחים שלכם מקבלים מספיק מים. אם אתם גרים בדירת גן, אתם יכולים לאגור מי גשמים בחורף וליהנות משמש קיץ רגועה. בחרו בצמחייה עמידה שיכולה לשאת רוחות חזקות במרפסות הגבוהות ואזורים אפלוליים בדירות גן נחבאות.

המלצות לקוחותינו

אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא

עיצוב והקמת גינות במרכז עם נטע גינון

בתחום המתפתח של עיצוב הנוף העירוני נטע גינון מובילה במקצועיות, בניסיון ובמומחיות. חולמים על מרחב ירוק פורח במרפסת הביתית או בדירת הגן? אנחנו בנטע גינון מציעים לכם פתרונות גינון מתאימים למרחבים עירוניים מוגבלים החל במערכות השקיה קומפקטיות, דרך אדניות חכמות המיועדות לאגירת מים איכותית, וכלה בטיפול נכון באדמה בגובה. חברת נטע גינון מתגאה בגינון בר־קיימה.

בעבודה איתנו אתם לא רק משפרים את מראה הגינה שלכם אלא גם תורמים למודעות הסביבתית של כל תושבי העיר. הקמה גינה במרכז, טיפוחה ואחזקתה היא משימה לא פשוטה אם אין לכם ניסיון. למרבה המזל, אתם לא צריכים ניסיון. אנחנו בנטע גינון לא רק מעצבים גינות עירוניות מרהיבות; אנחנו גם מטפלים בהן כדי שישגשגו תמיד.

החיפוש אחר הקרבה לטבע אפשרית גם במרכז הארץ, ואנחנו בנטע גינון מוכיחים את זה בכל פעם מחדש. גרים בעיר וחולמים על ריאה ירוקה ופורחת במרפסת הביתית? אנחנו נעצב אותה בשבילכם. כי היום כבר לא צריך לגור בכפר כדי ליהנות ממרחב ירוק פורח. המרחבים הירוקים הפורחים הם חלק בלתי נפרד מהערים בארץ, ואין סיבה שלא תוכלו ליהנות מהם. אז אל תיתנו לגינה שלכם לחכות; דברו איתנו; אנחנו מחכים לכם.

תפריט נגישות