ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

גינה ארץ ישראלית מדהימה

גינה ארץ hשראלית

גינה ארץ ישראלית היא גינה מקומית שמותאמת לתנאי האקלים המקומי ולמאפיינים מסורתיים ותרבותיים הרווחים בישראל. הגינה הישראלית מאכלסת צמחייה מקומית שמשגשגת באקלים הים־תיכוני החם והצחיח כמו עשבי תיבול ומרפא, עצי הדר, קקטוסים וסוקולנטים. מאפיינים דקורטיביים מאבן, מחצץ, מעץ ומחומרים טבעיים אחרים נפוצים מאוד בסגנון העיצוב הייחודי הזה, ובגינות ישראליות רבות הם משתלבים יחד במזרקות, בבריכות אבן, בחלוקי נחל, בספסלי עץ ובשבילי אבן בסגנון חופשי.

נוסף לאלמנטים הטבעיים שאפשר למצוא בהן, גינות ארץ ישראליות רבות מתהדרות במבנים ארעיים ושימושיים כמו פרגולות, סבכות וגדרות אבן או טיח. מבנים אלה מצילים אזורים נרחבים בגינה, שומרים על הפרטיות של בני הבית ומוסיפים לגינה תכלית.

בגינה בסגנון ישראלי נמצא בדרך כלל חומרי גלם טבעיים, צמחייה מקומית ומרחבים בנויים יפהפיים שמשתלבים יחד היטב ומוסיפים לגינה ייעוד ותכלית. הגינה הארץ ישראלית היא מרחב חיצוני יפהפה, שליו ומרגיע שמתאים גם לאקלים המקומי וגם לאקלים הבית ולהעדפות של בני הבית.

רוצים לסגנן את הגינה שלכם בעיצוב ישראלי יצירתי, מקורי ומעורר השראה? צוות מעצבי הנוף של נטע גינון עומד לרשותכם, ויעצב לכם גינה ישראלית למופת. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

שתילת עצים בוגרים , אבני מדרך בזלת וחיפוי חלוקי נחל לבנים

 

איך מעצבים גינה ארץ ישראלית?

כדי לעצב גינה ארץ ישראלית יש לשלב בה את כל האלמנטים הייחודיים של האקלים הים־תיכוני ושל התרבות הישראלית. הינה כמה נקודות שכדאי להביא בחשבון כשמתחילים לעצב גינה ישראלית:

  • בחרו צמחים מתאימים. שתלו בגינה צמחייה מקומית שיכולה לשגשג באקלים הים־תיכוני החם כמו עשבי תיבול, עצי הדר, קקטוסים וסוקולנטים. אפשר לשלב בגינה גם עצי זית, רימונים וחרובים שאופייניים כל כך לארצנו היפה.
  • השתמשו בחומרים טבעיים. שלבו בגינה חומרי גלם טבעיים כמו אבן, חצץ ועץ. חומרים אלה יעזרו לכם ליצור בגינה אווירה טבעית ומרגיעה ולהתאים אותה לאקלים האזורי.
  • העשירו את הגינה בצלילי מים. התקינו בגינה אלמנטים שכוללים מים כמו מזרקה או בריכת אבן קטנה. מים מפכים מקררים את הגינה ומשרים בה רוגע.
  • התקינו מבני הצללה. התקינו בגינה מבנים ארעיים להצללה כמו פרגולות וסוככים כדי להרחיב את אזורי הצל ולגבש את מבנה הגינה.
  • הוסיפו פינות ישיבה. תכננו את פינות הישיבה בגינה כדי שתוכלו לנפוש בה בנחת, ליהנות ממנה ומהנוף בסביבתה וכדי לארח בהנאה. בחרו רהיטי גן שמתאימים לחום המכביד של הקיץ ולגשמי הסערה של החורף.
  • אל תשכחו את תאורת הערב. התקינו תאורת ערב עדינה שתדגיש את היופי של הגינה, של העצים, של הצמחייה, של מבני העץ והאבן ותשרה אווירה מרגיעה ומזמינה.

כל האלמנטים הללו יעזרו לכם לעצב גינה ביתית בסגנון ישראלי אופייני, להתאים אותה לאקלים הישראלי ולמאפייני התרבות בישראל וייצרו יחד מרחב חיצוני שופע, נעים ומרגיע.

בונסאי זית ענק

 

בשביל גינה ארץ ישראלית צריכים גננים ארץ ישראלים

כדי לעצב גינה ארץ ישראלית אי אפשר לוותר על גננים ארץ ישראלים, והגננים הארץ ישראלים הטובים ביותר עומדים לרשותכם בחברת נטע גינון. הינה כמה יתרונות שיש לנו להציע לכם ולגינה הישראלית שלכם:

  • מומחיות בעיצוב גינות ישראליות – צוות הגננים של חברת נטע גינון מנוסה בעיצוב גינות ישראליות ויעזור לכם לעצב גינה שמתאימה גם לאקלים הישראלי וגם לתרבות המקומית.
  • היכרות אישית עם הצמחייה הארץ ישראלית ועם חומרי הגלם המקומיים – צוות הגננים של חברת נטע גינון ינחה אתכם בבחירת הצמחייה המקומית המתאימה לאקלים הישראלי וייתן לכם דגשים לבחירת חומרי הגלם המתאימים.
  • ניהול יעיל של פרויקט העיצוב – עיצוב גינה ישראלית הוא תהליך מורכב הכולל את הכנת השטח, התקנת מערכות השקיה חכמות, בחירת הצמחייה, שתילה והתקנה של אלמנטים דקורטיביים. הצוות של נטע גינון ינהל את הפרויקט בשבילכם מתחילתו ועד סופו ויוודא שהכול ייעשה לשביעות רצונכם ובמסגרת הזמן והתקציב שקבעתם.
  • ציוד מקצועי לגננים – לחברת נטע גינון יש כלי עבודה וציוד כבד להכנת השטח, להתקנת התשתיות ולעיצוב הגינה. הציוד כולל מכונות כבדות, כלי עבודה חשמליים ועזרי שתילה וטיפוח בצמחייה.
  • תחזוקה שוטפת. לאחר הקמת הגינה יש לשמור על הגינה ולתחזק אותה באופן שוטף – פעולות התחזוקה השוטפות כוללות טיפול במערכות ההשקיה, גיזום, דישון, התאמת הצמחייה לעונות וטיפול במתקנים הפנאי והאירוח.

בסופו של דבר עבודה עם נטע גינון תבטיח שהגינה הארץ ישראלית שלכם תעוצב במקצועיות, תטופח בהתמדה ותוסיף לכם הנאה מרובה ונחת.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות