ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינות בהוד השרון

ראשי / עיצוב גינה / עיצוב גינות בהוד השרון

עיצוב גינות בהוד השרון

חולמים על בית עם גינה? ובכן, אנחנו לא יכולים לעזור לכם למצוא את הבית, אבל מבטיחים לכם שאם כבר התמקמתם בבית בהוד השרון – את הגינה אנחנו יכולים להקים ולעצב.

עיצוב גינות בהוד השרון מא' ועד ת' עם חברת נטע גינון, ירידה לפרטים, יצירתיים בסגנונות ולא מעגלים פינות. אנחנו נעצב לכם את הגינה שתמיד חלמתם עלייה ונעשה את הכל ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, לכם נותר רק להתרווח.

גינה בבית פרטי

החלום האמיתי של רבים מאיתנו. עד כמה שאנחנו אוהבים את הבית שלנו, אנחנו שמחים שיש לנו גם אפשרות לצאת ממנו ולמצוא את עצמנו בפינת גן העדן הקטנה שלנו. בגינה יש לנו נגיעה של טבע באמצע העיר ומקום מרווח לארח משפחה לארוחת שישי, לשחק עם הילדים או לשבת בבוקר בשקט עם הקפה, ושאף אחד לא יפריע לנו.

גינה כזו בדרך כלל תכלול דשא רחב ידיים וצמחים שיוצרים נפח ותחושה ביתית. כדאי לשקול שתילת עצים, שיספקו לכם צל או אפילו יצמיחו פירות שישמחו אתכם בכל שנה כאשר תגיע העונה.

עיצוב גינה ביתית במספר שלבים

1. שיחת היכרות

האפשרויות לבניה ולעיצוב בגינה שלכם הן כמעט בלתי מוגבלות. לפני שנתחיל להתעסק בכל דבר אחר, חשוב להבין מה בדיוק אתם מצפים לקבל מהגינה שלכם, איזה סטייל עיצובי מתאים לכם, אילו פעילויות אתם מתעתדים לקיים בגינה שלכם, וכן הלאה.

אל תוותרו על פגישת היכרות עם נציג מהחברה שתעצב ותבנה עבורכם את הגינה – חשוב לוודא שיש לכם כימיה בינאישית ושפה משותפת, כי בוודאי תרצו לשמור אתו על קשר מקצועי לטווח הארוך כדי לענות על שאלות ולסייע בתחזוקת הגינה.

2. תוכנית פעולה

בבניית הגינה שלכם מעורבים בהכרח מספר אנשי מקצוע, וחשוב שהם יהיו מתואמים בינם לבין עצמם וכמובן – שיהיו כולם מתואמים איתכם, עם התוצאה שאתם מכוונים אליה והתקציב שאתם מוכנים להוציא על כל שלב בתהליך. לשם כך התחילו בשרטוט מדוקדק של כל הפרטים עליהם החלטתם בפגישה הראשונה או בשאר הפגישות של תחילת העבודה. כשאתם בונים את התוכנית לגינה החדשה שלכם, עליכם לקחת בחשבון את נתונים האקלים והשטח הקיימים בסביבתכם, כי כנראה שהם לא בשליטתכם ויהיה קל יותר לעבוד סביבם מאשר לנסות לשנות אותם. תנאים שכאלה כוללים את המאפיינים הייחודים של השכונה, של רמת השרון ואף את אזור מגוריכם ואופי הקרקע.

3. שתילת הצמחים

חלק מרגש בכל פרויקט עיצוב גינה הוא שלב בחירת הצמחייה שתיכנס לגינה ושתילתה. זהו השלב שמאפשר לכם הכי הרבה מרווח תמרון מבחינת סגנונות, איכות ומחירים. תוכלו לבחור בין צמחים אקזוטיים ומעניינים, לבין צמחים אלגנטיים ומרשימים, או כפריים ופשוטים. רמת המחירים משתנה מאוד בין צמחים צעירים שעדיין לא הגיעו לשיא הגובה, לבין אלו שכבר טיפסו ומגיעים בשלב בוגר יותר. אלו שיקולים שצריך לעשות בהתאם לתקציב ולרצון הלקוח.

4. אלמנטים עיצוביים

כשכבר כמעט סיימתם, תוכלו לבחור את הנגיעה הסופית של אלמנטים עיצוביים כמו כדי חרס גדולים, עציצים מעוצבים, שביל חלוקי נחל, וכו'.

חברת נטע גינון מתמחה בתכנון, עיצוב והקמת גינות בכל הארץ ובפרט בהוד השרון והמרכז. נשמח ללוות אתכם בתהליך עיצוב הגינה והקמתה, ולהגשים עוד חלום.  אנחנו מבטיחים כי נעשה כל שביכולתנו להקים את גינת חלומותכם, לעמוד בזמנים, לגלות תודעת שירות גבוהה ולגרום לכם לקום כל בוקר בהנאה לגינה מקסימה.

מחפשים מעצב גינות בהוד השרון?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פרויקטים של עיצוב גינות

גינות מעוצבות עם בריכה

אנחנו מתמחים בהקמה ובנייה של כל סוגי הבריכות

עיצוב גינות בבתים פרטים

תכנון, הקמה ועיצוב של גינות פרטיות

עיצוב גינות גג ופנטהאוזים

הקמת גינת גג שתביא את הטבע אליכם למרפסת

עבודות גינון עם עץ

הקמה ובנייה של דקים, שערים, גדרות ואדניות מעץ לגינה שלכם

התקנה דשא סינטטי

התקנת דשא סינטטי באיכות גבוה שנשמר לשנים רבות

עיצוב גינה בבניין

הקמה, עיצוב ותחזוקת גינות בבניינים משותפים

בריכה בחצר

חלק מהלקוחות שלנו מקימים בריכת נוי מרהיבה, כולל צמחי מים צפים וצבעוניים או דגי נוי שמשרים תחושת רוגע על הגינה כולה. במקרים אחרים, אנחנו מקימים גינה שמלווה בריכת שחיה של ממש, על כל המשתמע מכך – ליד בריכת שחיה נעדיף להציב צמחים עמידים יחסית לרטיבות ולחות, וגם ניזהר שהצמחייה לא תפריע למעבר החלק מסביב לבריכה כדי לא להפריע לכם לזוז או ליצור סכנה החלקה.

דק, פרגולה או שילוב

האם נרצה שחלקים מסוימים בגינה שלנו יספקו לנו פינת צל מפנקת? האם תרצו לשלב דק מהודר? כל זה לגמרי אפשרי ולא צריך בעלי מקצוע נוספים, אנחנו בנטע גינון מחזיקים ברפרטואר עשיר של מגוון עבודות משלימות לגינה. פרגולות יוקרתיות, דקים מרהיבים וכל מה שדרוש לגינת החלומות שלכם.

גינת גג או מרפסת

קשה למצוא בית פרטי או אפילו דירת קרקע בעיר, אבל זה לא אומר שחלומותיכם על גינה ירדו לטמיון. היום יותר מתמיד אפשרי להקים גינה שופעת ומלבלבת גם על הגג של הבניין או במרפסת הפרטית שלכם, ואפילו במחירים אטרקטיביים. תוכלו לבחור בין כיסוי השטח כולו בכר דשא ירוק, לבין אפשרות של שורת עציצים מעוצבים או דווקא קיר ירוק – טרנד חדש שהולך ותופס תאוצה בארץ בשנים האחרונות.

חברת גינון בהוד השרון - לקוחות מספרים

דירוג כוכבים
תודה רבה לצוות המקסים של שי גינון. הגיעו בזמן שנקבע, עשו עבודתם על הצד הטוב ביותר, הקפידו לעדכן אותנו בכל פרט ופרט והקימו לנו גינה מקסימה.
חברת גינון מומלצת - גינה מעוצבת
רתם ואביחי
הוד השרון
את ההמלצה על נטע גינון קיבלנו מהשכנים, כך שידענו למה לצפות, אבל התוצאה עלתה על המצופה ואנחנו מודים מאוד לשי ולצוות האדיב והמקצועי. עבדו לפי לו"ז מסודר ולא יצרו הפתעות.
עיצוב גינה פרטית
נטע ומשה
הוד השרון
חיפשנו המלצות על חברת גינון בהוד השרון והסביבה וקיבלנו מספר פידבקים חיוביים בקבוצת הפייסבוק. לאחר שראינו במו עינינו חלק מהעבודות אז הבנו שאין מה להתלבט, מדובר על חברת גינון מקצועית, אמינה ועם חוש עיצובי משובח, ממליץ בחום.
עיצוב של גינה ברעות
ניר מכלוף
הוד השרון

למה לבחור בנטע גינון להקמת הגינה?

יצירת משטח ישיבה אלטרנטיבי בעומק הגינה
מחכים לכם

הקמה ועיצוב גינות בהתאם לצרכים

אם אתם גרים בהוד השרון ואתם מתכננים להקים גינה אז כדאי לכם לעשות סקר ובדיקה יסודית על חברות הגינון באזורכם לפני שחותמים על חוזה.
 
תחילה יש לבצע השוואת מחירים – שימו לב שישנה תחרות גדולה בתחום ולו דווקא הזול יהיה הבחירה הנכונה- עשו חישוב לטווח הרחוק וקחו בחשבון עלויות הקמת התשתית, קנייה עציצים ופרחים, תחזוקה ותוספות כגון חלוקי נחל, תאורה או מחשב השקיה.
 
המלצות, המלצות ועוד המלצות –  לאחר שקיבלתם הצעות מחיר בדקו המלצות על חברות גינון – חיפוש פשוט בגוגל בהחלט יעזור בקבלת "תמונה" על החברה.
 
אין חכם כמראה עיניים – קבעו פגישת היכרות להתרשמות עם האנשים ובחינת מידת האינטראקציה ביניכם, כמו גם מידת ההקשבה לבקשות שלכם ואופן המענה. אל תתביישו לשאול על זמינות של הצוות במהלך הקמת הגינה, ולא פחות חשוב לאחר סיום הפרויקט. לאחר חתימת חוזה דרשו לוחות זמנים לסיום הפרויקט וודאו שההצעה שקיבלתם תואמת לנעשה בשטח.
שיהיה המון בהצלחה!
מאמרים בנושא הקמה ועיצוב של גינות

תפריט נגישות