ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

גינות מעוצבות עם דשא סינטטי

גינות מעוצבות עם דשא סינטטי

עיצוב גינה יפה עם דשא סינטטי הוא דרך מצוינת לצמצם את תחזוקת הדשא ולעצב מרחבים חיצוניים שמושכים את העין ומשתמרים שנים רבות. בעשורים האחרונים אפשר לראות חצרות מטופחות ויפות שמתהדרות בדשא סינטטי איכותי, מלא ועשיר. ולא רק בחצרות של הבתים הפרטיים תוכלו למצוא כרים נרחבים של דשא סינטטי, גם במרפסות גבוהות בבניינים משותפים בלב הערים תראו חלקות של דשא סינטטי שמוסיפות מראה טבעי למבנים האורבניים ומייפות אותם. יש לכם חצר גדולה או גינה ואתם רוצים לשדרג אותה ולעצב אותה במקצועיות? התקינו דשא סינטטי במרחבים הפתוחים ותראו איך הוא מפיח חיים בגינה ומשנה לחלוטין את מראה הבית. איך לעצב גינות עם דשא סינטטי מדהים? הינה האל"ף־בי"ת של הדשא הסינטטי באדיבות נטע גינון.


למה עדיף גינות מעוצבות עם דשא סינטטי על דשא טבעי?

יש סיבות רבות להעדיף גינה עם דשא סינטטי על דשא טבעי. אם תשאלו את הגננים המקצועיים של חברת נטע גינון, הם יאמרו לכם כי גינות מעוצבות עם דשא סינטטי, נראות יפות יותר מגינות מעוצבות עם דשא טבעי. דשא סינטטי מטופח מעשיר את הגינה ומוסיף לחזות החיצונית של הבית. הוא עמיד מאוד ואין צורך לתחזק אותו מלבד עבודות שאיבה וניקיון מדי שבוע או שבועיים. כיוון שלא צריך להשקות את הדשא הסינטטי, הוא חוסך בעלויות השקיה שגבוהות מאוד בחודשי הקיץ. וכיוון שלא צריך לכסח אותו מדי שבוע, אתם יכולים להקדיש את הזמן שמתפנה לכם לדברים מהנים יותר וחשובים בהרבה. הדשא הסינטטי הוא רך ונעים מאוד למגע. הילדים יכולים להתרוצץ עליו בחופשיות, ואתם יכולים לארח עליו בהנאה. אז אם אתם לא רוצים לגדל ירקות ופירות בערוגות מסודרות בחצר האחורית, דשא סינטטי הוא הבחירה הטבעית בשבילכם.


איך לבחור דשא סינטטי מומלץ?

חשוב לבחור דשא סינטטי איכותי שנראה טבעי, מרגיש טבעי ומקנה את כל היתרונות של דשא מלאכותי מטופח ועשוי היטב. כשאתם מחפשים דשא סינטטי איכותי, בחנו את כל ההיבטים שלו. ראשית, קבלו מהמוכרים נתונים על צפיפות הדשא ועל גובהו (כמה שיותר גבוה ובלבד שיהיה מעל 40 מ"מ); שנית, ודאו שהוא עמיד ועתיד להשתמר רבות בגינה הביתית שלכם; כמו כן ודאו שהוא בטיחותי ובלתי דליק (מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי); נוסף על כך, שאלו אם הוא מוגן מפני קרינת UV; ולבסוף, בררו כמה שנות אחריות היצרן מציע. אם אתם מעוניינים בדשא סינטטי שהוא ידידותי לסביבה, חפשו את הסוג שנמכר עם מילוי מתכלה. יש סוגים רבים של דשא סינטטי, ואפשר למצוא דשאים ברמות איכות מוגדרות. ודאו שאתם מקבלים את כל המידע על המוצר שבחרתם, ושבחרתם את המוצר הטוב ביותר שמוצע למכירה. זכרו שהדשא הסינטטי החדש שלכם צריך להתאים לכם, לצרכים שלכם ולתקציב שהקצתם. אנחנו בנטע גינון אוהבים לעבוד עם דשא סינטטי נפוליאון, דשא אוורסט ואם מחפשים חלופה זולה יותר אז דשא לוטוס.


גינות מעוצבות עם דשא סינטטי


איך לשלב דשא סינטטי בגינה הפורחת?

גינות מעוצבות עם דשא סינטטי משתלבות מצויין עם צמחים המשגשגים והאלמנטים הדקורטיביים יעניק לגינה מראה ייחודי, מקורי וטבעי. הדשא הסינטטי משתלב היטב עם שבילים מעוצבים מאבנים מסותתות, עם אבני חצץ או חלוקי נחל, עם סלעים גדולים, עם אדניות מעץ ועם אלמנט נוספים שתציבו בטוב טעם לאורך מרחבי הדשא. איך תעצבו גינה מעוררת השתאות ובלתי נשכחת? שלבו צבעים ומרקמים; הציבו לאורך השבילים עציצים, אדניות וכדים מעניינים בגדלים שונים; שתלו בהם צמחים ממבחר זנים; צרו שתי וערב של אלמנטים טבעיים לצד אלמנטים מלאכותיים ותעשירו את הגינה שלכם ביופי, באופי ובנוכחות.


האם אפשר להתקין דשא סינטטי לבד?

אפשר להתקין דשא סינטטי לבד, אך זה דורש ניסיון, ידע ומיומנויות. כדי להבטיח שהדשא מותקן היטב כדאי להיעזר בצוות המקצועי של נטע גינון שמבצע את כל תהליך ההתקנה. אם תתקינו בגינה שלכם דשא סינטטי איכותי, תקפידו למלא את הנחיות הטיפול והתחזוקה ותשמרו עליו, תקבלו תוספת מרהיבה לגינה הביתית שלכם ותיהנו ממנה שנים רבות.

גינות מעוצבות עם דשא סינטטי מבית נטע גינון

  • לגינות מעוצבות עם דשא סינטטי יש יתרונות רבים החסכון מתבטא גם בעלויות התחזוקה המופחתות, דשא סינתטי אינו זקוק לתחזוקה שוטפת מלבד ניקיון או תיקון חלקים שמתבלים. זהו למעשה משטח עמיד שלא נגרם לו נזק אם מעמידים עליו חפצים וריהוט.
  • לגינות מעוצבות עם דשא סינטטי יש צבע אחיד, הדשא אינו מצהיב בשל קרינת השמש ולא נוצרות בו קרחות. המראה הוא אחיד וירוק ואם שומרים על ניקיון הדשא ומסלקים עלים נושרים, הגינה נראית מסודרת בכל עת.
  • קיימים הבדלים בין סוגי הדשא השונים. יש כאלה המיוצרים בסין והם זולים יותר וכאלה יקרים ואיכותיים המיוצרים באירופה. בדרך כלל מומלץ לבחור באיכות על פני מחיר. דשא איכותי יהיה עמיד לאורך זמן וגם תקבלו עבורו תקופת אחריות ארוכה יותר.
  • לא פחות חשובה היא איכות ההתקנה. בחרו מתקין עם ידע מתאים שמכיר את הטכניקות והחומרים המיועדים להנחת התשתית ולהתקנת הדשא הסינטטי. כך תבטיחו לעצמכם גינה מעוצבת עם דשא סינטטי איכותי לשנים רבות.

חברת נטע גינון היא חברת גננות מנוסה שמאמינה בגינות יפהפיות, מטופחות וחסכוניות ומקדמת את החזון הזה עם דשאים סינטטיים מתאימים ועם תחזוקה הולמת. נמאס לכם לטפל בדשא הטבעי שלכם? אין לכם כוח לכסח? עלויות השקייה גבוהות? אתם לא צריכים להתאמץ כדי ליהנות מגינה יפה ומטופחת, אתם רק צריכים להתקין בה דשא סינטטי, כל השאר כבר יסתדר מעצמו. דברו איתנו.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות