ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

דשא סינטטי למרפסת

דשא סינטטי למרפסת

מי מאיתנו לא חולם על ריאה ירוקה פרטית אצלו בבית? ומי מאיתנו הגרים בבניין רב קומות לא היה רוצה לצאת החוצה אל המרפסת ולהרגיש בטבע? ובכן, החלום שלכם לא כזה רחוק.

הוא ממש כאן, זמין, נגיש וקל להשגה. בקרוב מאוד תוכלו גם אתם לצאת אל המרפסת הירוקה והמלבלבת שלכם בלב העיר ולהרגיש כאילו אתם עומדים על האדמה, או יותר נכון – על חלקת ירוק מדהימה שמדמה את אותה התחושה בדיוק.

המרפסת שלכם תשתנה לטובה עם הדשא הסינטטי האיכותי והטוב ביותר עבורה.

 

התקנת דשא במרפסות של לקוחותינו

להגשים את החלום הירוק

התקנת דשא סינטטי במרפסת אינה שונה לרוב מהתקנת דשא סינטטי על האדמה בגינה, בחצר או בדירת גן.

כמות הדשא שנרכוש למרפסת שלנו אומנם תהיה קטנה יותר, אך היא תתאים לשטחה של המרפסת ולמידותיה.

עבודת התקנת הדשא היא פשוטה מאוד, אולם הטיפול בשטח ובדשא דורשים הבנה וידע מקצועיים, ולכן מומלץ לפנות לאנשי מקצוע שייעצו לכם, יבדקו בעבורכם מה נכון וכדאי למרפסת שלכם ויבצעו למענכם את עבודת ההתקנה כדי שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת.

הקמת גינה דשא סינטטי במודיעין

הקמת גינה דשא סינטטי במודיעין

איזה דשא סינטטי מתאים למרפסת?

כדאי מאוד לבחור דשא סינטטי למרפסת באיכות גבוהה שעמידותו מוכחת לאורך שנים רבות. הדשא הסינטטי האיכותי עמיד לפגעי מזג האוויר ובפרט זה לשמש הישראלית היוקדת, צבעו אינו דוהה ומרקמו העדין והמלטף אינו משתנה כלל. הדשא הסינטטי האיכותי ישמור על איכותו לאורך זמן רב ולא תתאכזבו ממנו.

גודל המרפסת ישפיע על סוג הדשא הסינטטי שנתקין בה. במרפסות קטנות במיוחד (עד 30 מ"ר) נתקין דשא עם צפיפות סיבים דחוסה וחזקה במיוחד, המלצה מעל 14,000 סיבים, וזאת כדי שהסיבים לא יישחקו ומראה הדשא יישאר רענן וחדיש תמיד.

במרפסות גדולות ומרווחות אין צורך בדחיסות סיבים גבוהה מאוד. הדשא האיכותי ביותר ישמור כאמור על מראה חדיש, רענן ומלבלב לא משנה עד כמה נדרוך עליו. לקבלת תוצאה טובה כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בנוגע לרמת דחיסות הסיבים הרצויה במרפסת שלכם.

פרמטר נוסף שיש לבדוק הוא גובה הדשא, חשוב שלא יהיה נמוך מידיי. ההמלצה שלנו- לא פחות מ-37 מילימטרים ולא יותר מ-45 מילימטרים.

 

אמצעי זהירות

בטרם התקנת הדשא הסינטטי נבדוק שהוא מכיל מעכבי בערה. אומנם כל דשא סינטטי שמיועד להתקנת קבע מכיל מעכבי בערה ומאושר להתקנה על ידי מכון התקנים הישראלי. עם זאת מומלץ וחשוב למען בטיחותכם ובטיחות בני משפחתכם לוודא זאת בעת הרכישה.

תהיו רגועים! הדשא הסינטטי צריך וחייב להיות בטוח לשימוש ילדים ומבוגרים כאחד ועובר בדיקות אי רעילוּת מחמירות כנדרש בתקן.

 

איך מתקינים דשא סינטטי למרפסת?

לקראת ביצוע עבודת ההתקנה של הדשא הסינטטי במרפסת, ננקה אותה היטב ונוודא שאין שום מכשול או גורם שעלול להפריע להתקנה קלה ונוחה ולשימוש איכותי. בכל הנוגע לניקוז מים נוודא שהמרפסת בנויה עם שיפוע מתאים של 1% אל עבר פתח הניקוז, וזאת כדי לאפשר מעבר וניקוז תקינים של מים בימי החורף הגשומים ובכלל.

כשהמרפסת נקייה ומוכנה להתקנה נפרוס את הדשא הסינטטי ונוודא כיסוי מלא של כל השטח. נחתוך את הדשא עם סכין יפנית בשוליים בהתאמה מדויקת למבנה השטח, ולאחר מכן נדביק את הדשא הסינטטי בשולי רצפת המרפסת.

הדבק שנשתמש בו יהיה חזק ועמיד לשימוש ארוך טווח ונשתמש בו גם להדבקת החיבורים בין פיסות הדשא שפרסנו בשלב הראשון – וזאת אם רכשנו כמה פיסות דשא להתקנה. במרפסות קטנות במיוחד נשתמש לרוב בפיסת דשא אחת בלבד.

בסופו של התהליך נבדוק את התאמת הדשא הסינטטי שפרסנו לשטח ולמבנה המרפסת. נוודא שהדשא צמוד לרצפה, מקובע ודבוק היטב ואין בו 'בועות' שלא הודקו.

לאחר מכן נבריש אותו עם מברשת מקצועית שתנקה אותו היטב ותיתן לו את הליטוש הרצוי – הפיניש האחרון למראה המושלם. זהו – סיימנו. אנחנו סוף סוף רואים ירוק בעיניים.

דשא סינטטי איכותי - נטע גינון

 

דשא סינטטי לשירותכם

דשא סינטטי איכותי שמותקן באופן מקצועי אינו דורש תחזוקה כלל. זה מה שיפה בו. עם זאת חשוב מאוד להקפיד על ניקיונו כדי שיוכל לשרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות.

מומלץ לנקות את הדשא אחת לתקופה – בהתאם לצורך – באמצעות מפוח עלים פשוט או מטאטא כביש. אפשר גם לשאוב אותו עם שואב אבק ביתי אך חזק ועמיד, ואפשר גם לשטוף אותו במים עם צינור וכך לשמור על המראה הרענן והיפה שלו.

אם נקפיד על כללי שאיבת הדשא הסינטטי שלנו וניקיונו, נשמור על הריאה הירוקה הפרטית שלנו יפה וקורנת תמיד.

 

כמה עולה דשא סינטטי למרפסת?

עלות דשא סינטטי למרפסת משתנה מהצרכים והדרישות של הלקוח. פרמטרים כמו צפיפות סיבים, גובה סיבים, עמידות לקרני UV, שנות אחריות וכו' משפיעים הן על איכות הדשא והן על המחיר. דשא סינטטי נפוליאון לדוגמה, מומלץ מאד למרפסת ואצלנו תוכלו להנות ממחיר מיוחד – 145 ש"ח למטר כולל התקנה, חומרים ו-5 שנות אחריות! או דשא סינטטי מדגם לוטוס במחיר של 130 ש"ח למטר רבוע.

 

נטע גינון – המקצוענים בדשא סינטטי למרפסת

נבחרת המקצוענים של נטע גינון ישמחו לסייע לכם להגשים את החלום הירוק בכל סוגי עבודות ההתקנה – הקלות והמורכבות כאחת.

למה? פשוט מאוד – מקצועני נטע גינון שותפים לאהבת הטבע והצומח שלכם, ועומדות לרשותם שנות ניסיון רבות בטיפוח גינות גדולות וקטנות, בעיצוב נוף בחצרות ובבתים ובפרט במרפסות בלב העיר בכל הארץ!

האהבה לטבע ולירוק היא לחם חוק של מקצועני נטע גינון והתמחותם בהקמה, עיצוב ותכנון גינות, עיצוב נוף בכלל ועיצוב הטבע במרפסת דירה בלב בפרט העיר עומדת לרשותכם ונגישה לכם כבר כעת.

תנו למקצועני נטע גינון לשמח אתכם ואת מרפסת הדירה שלכם. החלום הירוק בהישג יד ובנטע גינון יודעים כיצד להגשים לכם אותו בשלמות מדהימה. אז לחיי הירוק.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות