ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינה בראש העין

ראשי / עיצוב גינה / עיצוב גינה בראש העין

אם אתם מתכננים הקמת גינה, ראש העין היא מקום מצוין לעשות זאת. יש לכם תנאים מצוינים מבחינת אקלים, סביר להניח שיש לכם שטח מספיק גדול לעבוד אתו, והכי חשוב – יש לכם את חברת "נטע גינון" עם אנשי מקצוע זמינים בסביבה שיהפכו את הגינה שלכם ליצירת אמנות של ממש, עם מינימום תחזוקה ומקסימום עמידות לאורך שנים.

חברת נטע גינון מציעה שלל הזדמנויות מרגשות להגשמת כל חלומות הגינה שלכם בראש העין, אבל לפני שתצאו לדרך – הנה כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון.

1. עיצוב גינה בראש העין עם תכנון מוקפד ומוקדם

קשה לחשוב על משהו טבעי יותר מגינה – היא ירוקה, היא פורחת, והיא משתנה לפי עונות השנה ומגיבה למזג האוויר. עם זאת, אל תתבלבלו: גינה מלבלבת שחיה הרבה שנים היא תוצאה של תכנון נכון ומחשבה מראש. מומלץ להשקיע בדף ועט וממש לצייר לכם את שטח הגינה שלכם – מה הגודל והצורה של השטח העומד לרשותכם, איפה יש אזורים של שמש וצל ובאילו שעות של היום, וכו'. זוהי למעשה מפה שתעזור לכם לבחור אילו צמחים אפשר וכדאי לשתול בכל אזור בגינה. כדאי לציין לעצמכם גם איפה נמצאות נקודות חיבור למים ולחשמל, במיוחד אם אתם מתכוונים להשקיע במערכת השקיה. כמובן שאם תבחרו בחברת גינון מקצועית אז היא תבצע תכנון מפורט ומקצועי יותר ותתאים כל אלמנט וכל צמח על פי התוכנית.

2. מי צריך מערכת השקיה לגינה?

חלק מתהליך הקמת גינה ראש העין הוא חשיבה קדימה על התקציב שאתם מוכנים להשקיע, ובעיקר על כמות הזמן והעבודה שאתם מוכנים להשקיע בתחזוקה. אחת המטלות שיגזלו מכם כנראה הכי הרבה זמן היא ההשקיה, ולכן כדאי לשקול להשקיע במערכת השקיה לכלל הגינה, ואפילו מערכת אוטומטית הנשלטת על ידי מחשב מרכזי. שימו לב כי להשקיה ידנית יש יתרון מבחינת הגמישות שהיא מאפשרת לכם בכמויות ותדירות ההשקיה עבור צמחים שונים בגינה, בעוד שמערכת השקיה – שהיא מצוינת כדי לחסוך לכם עבודה וגם בכמויות המים – לרוב תהיה אחידה למדי ותעבוד טוב יותר עם חלקה של צמחים בעלי אותן דרישות פחות או יותר.

3. הקמת גינה בראש העין עם עצים וצמחים 

עצים יכולים להיות תוספת מדהימה לגינה שלכם: הם מוסיפים את ממד הגובה לעיצוב הגינה, מה שנותן תחושה שהיא למעשה גדולה יותר, הם מספיק צל והגנה גם לצמחים שתחתם וגם לפינת הישיבה שאולי תבחרו להציב, הם יכולים ליצור לכם פרטיות ושקט בגינה ואפילו להפיק לכם פירות אחת לשנה. עם זאת, ישנם עוד כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, למשל: הצל שהם מטילים על הצמחים האחרים יכול דווקא לבוא לרעתכם, אם מדובר בצמחים שזקוקים לשמש מרובה ולא ישרדו טוב בתנאים מוצלים מדי. בנוסף, חשוב לזכור שעצים זקוקים לתחזוקה משל עצמם: לכל הפחות יהיה עליכם להזמין גוזם ענפים אחת לתקופה כדי לוודא שהעץ נשאר מסודר ובריא. אם מדובר בעץ פרי או עץ נשיר, תצטרכו להתמודד גם עם תקופות של ניקיון הפירות או העלים הנושרים ממנו.

מחפשים חברת גינון בראש העין?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינה חסכונית ראש העין
מי אנחנו?
שי נטע גינון

מגוון שירותי עיצוב גינות בראש העין

הקמת גינת אדניות עץ לגג

הקמת גינות

הקמת גינות מתחילה בתכנון מוקפד - הבנת הצרכים של הלקוח, מגבלות השטח וירידה לפרטים הקטנים. לאחר שלב התכנון והעיצוב מתחילים בהקמה, שימוש בחומרים איכותיים ישרתו את הלקוח שנים ארוכות ויפחיתו עלויות ועבודת תחזוקה.

גינה מעוצבת עם בריכה

עיצוב גינות עם בריכה

גינות מעוצבות עם בריכה יוצרות תחושת יוקרה ומאפשרות לנו להנות מגינה מפנקת במיוחד. בין אם בחרתם בבריכת שחייה או בריכת נוי עם דגי זהב, תחזוקת הבריכה חשובה מאוד לשמירה על מראה מרשים. נושא הבטיחות גם הוא קריטי במקרה שיש ילדים קטנים המתגוררים בבית ומתרוצצים בחצר.

הקמת גינות מרפסת

עיצוב גינות מרפסת

פרויקט עיצוב גינה במרפסת שונה במהותו מעיצוב גינה בבית פרטי, כאן יש לא מעט הגבלות שחשוב לשים אליהם לב - עומס ומשקל שהמרפסת מסוגלת לשאת, מימד הגובה - בדרך כלל לא ניתן לשתול עצים גדולים וגודל המרפסת - לא נרצה להעמיס יתר על המידה וליצר תחושה של גינה קטנה. עיצוב גינת מרפסת זה מלאכת מחשבת.

עיצוב גינה חסכונית ראש העין

עיצוב גינות פרטיות בראש העין

גינה פרטית מצריכה עבודת תחזוקה והשקעה לאורך כל השנה. תכנון גינה חסכונית יכול להפחית את זמן התחזוקה וגם את עלות ההשקעה. עיצוב גינות פרטיות דורש ניסיון עשיר וידע נרחב . חברת גינון מקצועית תדע להפוך כל גינה למרשימה ואלגנטית, כזאת שנעים לשחק בה, לשתות בה קפה ולרבוץ בנינוחות.

חודשיים לאחר הקמת הגינה

עיצוב גינות גג בראש העין

ניתן ליצר תחושה של טבע גם בפנטהאוז שלכם בעזרת תכנון ובחירת צמחים נכונה. זה שאתם גרים בבניין לא אומר שצריך לוותר על הגינה שתמיד חלמתם עליה. עיצוב גינות גג מאפשר אינסוף עיצובים וניתן לשלב חיפוי עץ ודקים, תאורת גן ופינות זולה ועוד אלמנטים רבים. לכם נותר לכם רק לבחור.

תחזוקת גינות פרטיות רמות השבים

עיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינות יוקרה טומן בחובו עבודה יסודית, מקצועית ושימוש בחומרים איכותיים. תכנון מוקפד הוא השלב הראשון והחשוב ביותר, ומאפשר הסתרת אזורים המפריעים לנו והבלטת אזורים אחרים. חלק מהאלמנטים היוצרים גינת יוקרה הם בריכות שחיה, בריכות נוי, דק, מפלים, חלוקי נחל וסלעים. לכל גינה מה שמתאים לה.

מדוע לחפש חברת גינון שכבר עבדה בראש העין?

חשוב לבחור חברת גינון מקצועית שמכירה את האזור וכבר לקחה חלק במספר פרויקטים בראש העין. הערים בארץ שונות בתנאי מזג האוויר, בסוג הקרקע ובמשתנים שונים שמשפיעים על שגשוג הגינה. מאפיינים אלה יכולים להיות קריטיים בתכנון הגינה שלכם, בחירת הצמחים והעצים, כמויות המים הדרושות ושימוש באלמנטים נוספים (דשא סינטטי או חלוקי נחל) לחסכון במים. חברת נטע גינון צברה ניסיון וידע רב בהקמת גינות באזור ראש העין.

המפתח לתהליך מושלם של עיצוב גינה בראש העין

כשאתם מגיעים למשתלה לבחור את הצמחים שתרצו לראות אצלכם בגינה, כדאי להגיע עם תרשים מקורב של שטח הגינה שלכם, ולציין בו בעיקר באילו אזורים יש חשיפה לשמש באילו שעות, ולאילו חלקים ישנו קו השקיה נפרד, אם בכלל (מה שמאפשר לכם לקבוע כמויות השקיה שונות עבור אזור זה בלבד). ההעדפה תהיה לבחור צמחים שמתאימים זה לזה – ולסגנון הכללי של הבית ושל הגינה – מבחינה אסתטית כמובן, אבל גם מטעמים מעשיים יותר. כדאי לשתול בכל אזור בגינה צמחים בעלי דרישות יחסית דומות בכל הנוגע למידת החשיפה הדרושה לשמש וכמות ההשקיה, וכמובן לשתול אותם במקום המתאים לכך.

מעצבים גינה? רק אצל נטע גינון!

כפי שאולי כבר הבנתם, הדבר הכי חשוב לגינה החדשה שלכם הוא לתכנן ולחשוב מראש על מנת לעשות בחירות נכונות. עבור רובנו – גם בעלי הצלחה מרובה בתחזוקת עציצים במרפסת במשך שנים – תכנון והקמת גינה של ממש היא משימה גדולה ומרתיעה כשאנחנו עושים את זה בכוחות עצמנו. הדרך החכמה ביותר לצאת לדרך חדשה עם הגינה שלכם היא לפנות לחברה כמו נטע גינון: בעלי מקצוע עם הכשרה נרחבת בתחום, ניסיון של עשרות שנים בעיצוב והקמת גינות, ובעיקר אהבה אמיתית לעבודה ולכל מה שצומח.

חברת גינון בראש העין - לקוחות מספרים

דירוג כוכבים
את שי הכרנו דרך חבר שעבד איתו בעבר ולא הפסיק להרעיף שבחים, והאמת צדק בכל מילה. זכינו בגינה מהממת, במינימום זמן ובמחיר הנמוך בעשרות אחוזים מכל מתחרה אחר! זכינו ונשמח להמליץ.
עיצוב גינה חסכונית ראש העין
אורטל וראובן
חלומות ראש העין החדשה
הגענו לנטע גינון על מנת להתקין דשא סינטטי ועל הדרך גם הקימו לנו פרגולה, דק מדהים וגינת ירק מופלאה לילדים. החוויה הייתה מצוינת והתוצאה פשוט וואו.
עיצוב גינה ראש העין
ארז ואירית
אליהו הנביא, ראש העין
נכנסנו לבית חדש ולא היינו מוכנים להתפשר על גינה פחות ממושלמת וביקשנו המלצות על חברת גינון בראש העין והסביבה. קיבלנו מספר גדול של המלצות באינטרנט על נטע גינון והיום אנחנו מבינים למה - איכותיים, מקצועיים, אמינים ובעלי חוש עיצוב מפותח. קיבלנו גינה שעולה על כל חלום.
עיצוב של גינה ברעות
גילה אברמסקי
יונתן רטוש ראש העין

למה לבחור בנו?

עיצוב גינות שמתאים לעיר ולסביבה

  1. עיצוב והקמת גינה צריך להתאים כאמור לאזור היעד. כאשר אתם עובדים עם מעצב גינות או חברת גינון אז ודאו כי באמתחתם הניסיון הנדרש.
  2. לאחר שנבדק הניסיון, ערכו תיאום ציפיות בנוגע לתוצאה הרצויה ובקשו הצעת מחיר.
  3. ודאו כי אין הפתעות או חישובים שלא נכללו בהצעה, לאחר שהבנתם את פרטייה המלאים – עוברים לקביעת לוחות זמנים, מדידות והתחלת עבודה.
  4. מכינים את התשתיות, מבצעים את הבחירות הדרושות ויוצאים לדרך.
  5. מקפידים כי כל הפרטים שהוזכרו בהזמנת העבודה אכן מתבצעים הלכה למעשה.
  6. דואגים כי יש מנהל עבודה בשטח לכל דרישה שעולה תוך כדי תנועה.
  7. נהנים מתוצר מדהים!

מאמרים בנושא הקמה ועיצוב של גינות

עיצוב גינה חסכונית בעין חרוד
עיצוב גינה בבית פרטי

גינה שופעת ומפנקת בבית היא חלום של משפחות ישראליות רבות, בייחוד בתקופות בהן מבלים יותר ויותר בבית ובסביבתו. הגינה הנכונה יכולה ליצור דינמיקה חופשית ורעננה

קרא עוד »
עיצוב גינה מודרנית
איך לעצב גינה מודרנית?

אומרים שהגינה היא ההרחבה הטבעית של הבית וצריכה להשתלב היטב במראה שלו ולהתאים לסגנון העיצובי שלו. גינות מודרניות אכן עושות זאת. אם הבית מעוצב בעיצוב

קרא עוד »
עיצוב חצר בבית פרטי
עיצוב חצר בבית פרטי

למגורים בבית פרטי יש יתרונות רבים, אך רבים יסכימו שהיתרון הגדול ביותר הוא החצר הפרטית. אם אתם גרים בבית פרטי ויש לכם חצר פרטית, אתם

קרא עוד »

תפריט נגישות