ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינות יוקרה בסטנדרט אחר

עיצוב גינות יוקרה

ישנם בתים עם חלקת דשא קטנה בחצר, וישנם בתים עם עץ ושני עציצים לצד המדרכה… אבל יש גינות, ויש עיצוב גינות יוקרה שנותנות אפקט של יופי, רוגע, וייחודיות יוצאת דופן לבית שלכם. איך מתכננים גינה יוקרתית מאפס, ואיך משדרגים גינה קיימת כך שתהיה בה תחושה של עיצוב רענן, איכותי ויוקרתי? המומחים של נטע גינון מספקים לכם מספר טיפים והמלצות שישדרגו את הגינה ויעמידו אותה בשורה אחת עם כל הגינות אותן ראיתן במגזינים.

דוגמאות לגינות יוקרה של לקוחותינו

מה הופך גינה סטנדרטית לגינת יוקרה?

בעלי בתים ששוקלים לשכור שירותי עיצוב לגינה שלהם נוטים לחשוב שגינת יוקרה משמעה – גינה יקרה. אמנם נכון לומר שגינת היוקרה שלכם תיראה מפוארת ויקרה, בהנחה שעשינו את העבודה כמו שצריך. אבל למען האמת, גינת יוקרה אמיתית לא מחייבת בהכרח הוצאות חסרות פרופורציה או השקעה מוגזמת. הסוד האמיתי הוא להכיר את האמנות של עיצוב גינות יוקרה מבפנים, כך שניתן לתת לכם ולאורחים שלכם תחושה של מרחב, שפע, ואיכות גם בלי לקרוע לאף אחד את הכיס.

באנר גינות יוקרה

אילו אלמנטים מומלצים עבור עיצוב גינות יוקרה?

כפי שאמרנו, כדי להפוך גינה "שגרתית" לגינת יוקרה, אתם לא חייבים להוציא סכומי עתק עבור צמחים אקזוטיים. אתם גם לא תלויים בתנאי שטח שאין לכם דרך לשנות אותם, כמו גודל החצר שלכם. גינה הופכת ליוקרתית כאשר משתמשים בחומרים הנכונים, ממקמים בה אלמנטים מסוימים ומסדרים אותה בצורה חכמה.
אז אילו חומרים ואלמנטים מומלצים?

 

שילוב אלמנטים של מים

שקלו להוסיף לגינה שלכם אלמנט של מים עומדים או זורמים. זו לא חייבת להיות בריכת שחיה מצופה שיש, אלא גם אלמנטים צנועים הרבה יותר יוסיפו חן ויופי לגינה שלכם: בריכת נוי, בריכת דגים, מפלים ונחלים, וכו'.

מאגר מים לא חייב להיות גדול מבחינת השטח, לפעמים בריכת נוי מלבנית קטנה לצידי שביל הגישה יכולה לתת תחושה נעימה של "גשר" שעובר מעל אגם קטן ובו כמה צמחי מים פשוטים.

אלמנטים בעלי תנועה כמו מפלים ונחלים הם אפקטיביים אפילו כאשר הם קטנים מאחר והם מוסיפים את ממד התנועה והצליל לגינה שלכם, מה שמשפיע מאוד על עיצוב הגינה, על האווירה ועל התחושה כאשר אתם עוברים דרכה או יושבים בגינה שלכם. לבסוף, בריכה שבה משגשגים חיים – צמחי ופרחי מים, ואפילו כמה דגים – נותנת תחושה של שפע ושגשוג לכל שטח.

 

עיצוב גינות יוקרה - שילוב עם מים

 

תכנון נכון של תאורה בגינה

תאורה נכונה בגינה יכולה ליצור אווירה קסומה וייחודיות בשעות הלילה. ניתן לתחום את שטח הגינה כולו בנורות LED זעירות או להאיר אותה בעזרת רשת של עמודי תאורה נמוכים שמפיצים את אורם על כל שטח הגינה, הכל תלוי באפקט האסתטי שאתם רוצים ליצור. אפשר לעשות שימוש נרחב בשרשראות תאורה (הנקראים גם גרלנדות, או "אורות פיה") כדי להדגיש אזורים מסוימים בגינה ולהסיט את העין מהאזורים שפחות נעים לשבת בהם בשעות הערב והלילה.

מנורות LED נכונות יפיקו עבורכם אור צהבהב ורך שייצור תחושה ביתית וחמימה בגינה, ובנוסף הן צורכות כמות נמוכה ביותר של חשמל כך שאפשרי אפילו להשאיר אותן דולקות במהלך כל הלילה בלי הוצאה כספית משמעותית.

עיצוב גינות יוקרה - תאורה

מערכות ממוחשבות בגינה

דבר אחד שחשוב ביותר ליצירת תחושת יוקרה, הוא לשמור על הגינה בריאה ומטופחת בכל יום, בלי יוצא מן הכלל. אלא אם אתם גננים מסורים שמשקיעים שעות בגינה שלכם בלי להחסיר אף יום, כנראה שעדיף לכם להיעזר בשירות של מערכת השקיה ממוחשבת בגינה. מערכות כאלה יכולות לחסוך לכם בטווח הארוך הרבה כסף, זמן וכאב ראש. הן יכולות לנהל עבורכם את הצרכים הבסיסיים של הצמחים מבחינת השקיה, דישון, ריסוס וכו'. כך שלעולם לא יחסר לצמחים שלכם מענה והם יוכלו ללבלב, לצמוח ולהישאר ירוקים ורעננים תמיד.

 

דק או דשא סינטטי

מי שאיננו מעוניין לטפח שטחים גדולים של צמחיה טבעית – או שרוצה לוודא שהמשפחה תוכל לשבת בחוץ ואפילו קצת להשתולל בגינה בלי דאגות – אפשר להקדיש חלק משטח הגינה או אפילו את כולו לטובת דק או דשא סינטטי. היתרונות במשטחים האלה היא מעל הכל התחזוקה הקלה והזולה שלהם, בניגוד לדשא טבעי וצמחייה בכלל. בנוסף, יהיה לכם קל יותר להציב בגינה ריהוט או אפילו עמדת ברביקיו בצורה נוחה ולשבת בה בנינוחות. לאנשים שמעוניינים בדק איכותי אז כדאי לבחור באפשרות של דק איפאה או דק סינטטי. לגבי דשא סינטטי איכותי – דשא עם צפיפות וגובה סיבים העולה על הסטנדרט.

עיצוב גינות יוקרה זה נטע גינון

חברת "נטע גינון" מתכננת, מעצבת מקימה ומתחזקת גינות יוקרה מצפון הארץ עד דרומה. במהלך 20 שנות עבודתנו צברנו ידע מקצועי רב, מוניטין ומאות לקוחות מרוצים. נטע גינון שמה למטרה להיות מובילה ופורצת דרך בתחום הגינון. עיצוב גינות עבורנו זו אמנות ולראות את תהליך הקמת הגינה משלב התכנון עד לשלב הסופי מרגש אותנו כמעט כמו לידה.

עיצוב גינות מחייב ניסיון, יצירתיות ומקצועיות רבה. נטע גינון מציעה ללקוחותיה עיצוב גינות יוקרה בהתאמה אישית, במחירים אטרקטיביים תוך עמידה בזמנים, דיוק וירידה לפרטים הקטנים. אצלנו תקבלו שירות מקצועי, סבלני אדיב ויחס אישי. אנחנו מקפידים על חומרים באיכות וסטנדרט מהטובים ביותר הקיימים בשוק, והכל שגינת החלומות שלכם תהיה בדיוק כמו שחלמתם!

אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקמה ועיצוב גינת יוקרה אצלכם בחצר – פנו אלינו ונשמח לענות לשאלות ולתת לכם שירות.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות