ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

הקמת גינה לבד

הקמת גינה לבד

הקמת גינה לבד מצריך ידע, ניסיון וכלים מקצועיים. נטע גינון מתמחים בעיצוב והקמת גינות ויש לנו מגוון רחב של גינות לדוגמה ולקוחות ממליצים, אך אנחנו תמיד אוהבים לשתף ידע ולהפוך את ישראל למקום ירוק ופורח יותר. כיום אפשר למצוא באינטרנט מידע רב על כל תחום הגינון ואף על הקמת גינות ועיצוב גינות, אך האם זה מבטיח שתקימו את גינת חלומותיכם בכוחות עצמכם? אולי, אבל כדאי שתכירו מספר דברים.

נתקלנו כבר מספר פעמים בלקוחות שהחליטו שהם מוותרים על בעל מקצוע כזה או אחר כי "למדו באינטרנט" וניסו להקים גינה לבד, ניסיון מבורך אך פעמים רבות מוביל לתוצאות לא אידאליות בלשון המעטה. פעמים רבות אותם אנשים לא הצליחו להשיג את המטרה שלהם ורובם המכריע הוציא יותר כסף ממה שתכנן, בזבז זמן יקר ולא ממש קיבל את התוצאה שרצה מבחינת התוצר הסופי.

הקמת גינות דורשת ידע מקצועי וניסיון רב

בכל מה שקשור לגינון ולנושא של הקמת גינות חדשות ישנם הרבה גננים לא מנוסים מאחר ומדובר בתחום פרוץ בו כל אדם עם מגרפה יכול להחליט כי הוא מקים גינות. לכן, יש צורך בקבלת המלצות, צפייה בתיק עבודות ואף קיום שיחה עם גורם מקצועי בחברת הגינון על מנת לתאם ציפיות ולהבין כי מדובר באנשים הגונים ומקצועיים שיעשו עבודתם על הצד הטוב ביותר.

אנחנו ממליצים לכם לא להתפשר על תכנון גינה מושקע כי הוא עלול להשפיע עליכם לאורך הזמן שיעבור לאחר הקמת הגינה גם בהיבט של מיקומי שתילה לא נכונים גם בקצב צימוח הצמחים ברגישות לאור או ממחסור באור.

עיצוב גינה נכון מתייחס גם למה שרואים בעין שזוהי הגינה אשר תראו וגם לתשתיות הגינה המעוצבת אשר לא רואים בעין ויכולים להשפיע בהמשך.

ישנם אלמנטים רבים שמצטרפים להקמת הגינות, הן בהיבט של תכנון תאורה לגינה, תכנון תכנית השקייה, תכנון תוכנית צמחייה ותכנון שבילים. כל אלו יחד מאפשרים לנו להגיע לתוצאה הרצויה של גינה מעוצבת להפליא עם אלמנטים ייחודיים וחשיבה לטווח ארוך.

כמו כן, ישנם המון משתנים בשטח שמצריכים הן את הידע המקצועי ואת ידיהם הבטוחות של בעלי מקצוע יודעי דבר, לצורך העניין גיזום עצים, כאלה שמתמרים לגבהים ויכולים לסכן עוברים ושבים ואף את המבנים.
לכן, בבואנו לעצב, לתכנן ולהקים גינה אנחנו סורקים את השטח, מאתרים מפגעים אפשריים ומייעצים כיצד כדי לנהוג על מנת להבטיח גינה איכותית, פורחת ובטוחה.

אם לא די בבטיחות ובמראה הססגוני אז ניקח בחשבון גם את נושא עלויות התחזוקה הצפויים של הגינה. כאשר מקימים גינה ללא הכנה מעמיקה וקפדנית אז צפויים להוציא כספים רבים על השקייה, תאורה ואלמנטים נוספים שלא נלקחו בחשבון בטרם ההקמה. עצים מסוימים יצרכו יותר מים מאחרים, תאורה מסוימת תגבה עלויות גבוהות יותר של חשמל ותחזוקה, מערכות השקייה מסוימות נוטות להיהרס כעבור זמן קצר ועוד כהנה וכהנה. לכן, הערך המוסף והניסיון המביאים איתם בעלי מקצוע יכול להיות שווה לכם בכיס.

איך להקים גינה ביתית בכוחות עצמכם:

  • תכנון מוקדם – תכננו את עיצוב הגינה מראש, הקצו אזורים ספציפיים לצמחייה שונה, קבעו מסלולי הליכה ואזורי ישיבה.
  • בחינת הקרקע והאקלים – בדקו את סוג הקרקע ומידת החומציות בגינה, וכן את כמות השמש והצל, כדי לבחור צמחים המתאימים לתנאים אלה.
  • הכנת הקרקע – נקו את השטח מעשבים וזרעים, פזרו קומפוסט איכותי ועבדו את הקרקע לעומק של כ-30 ס"מ לפחות.
  • מערכת השקיה – שקלו להתקין מערכת טפטוף חסכונית במקום להשקות ביד. היא תחסוך זמן וכסף.
  • בחירת צמחים – בחרו צמחים מותאמים לאזור וקלים לגידול: עצים, שיחים, פרחים רב-שנתיים ועונתיים, צמחי מרפסת.
  • זיבול והדברה אורגנית – השתמשו בקומפוסט ביתי ודשנים אורגניים. למגר מזיקים בעזרת תערובות של חומרים טבעיים.
  • ייצור צל – שתלו עצים גדולים או התקינו פרגולה מעץ/רשת להצללה, חשוב במיוחד למניעת התייבשות יתר.
  • קישוט ופיתוח הגינה – הוסיפו אבנים מנוקזות, מסלעה, בריכת מים זעירה ורהיטי גן לפי הצורך והתקציב.
  • תחזוקה שוטפת – השקו כראוי, הסירו עשבים בתדירות, גיזמו במועד, וזבלו מעת לעת.
  • סבלנות והנאה – זכרו שגינה לוקחת זמן להתבסס. תהנו מהתהליך ומהתוצאה הסופית!

 

הקמת גינה לבד או בעזרת חברת גינון מקצועית?

אם רק התוצאות מדברות אליכם אז בוודאי שחברה אשר מנוסה בהקמת גינות מעוצבות תספק לכם תוצאה אסתטית יותר. כמובן כי זהו לא בבת הכל ומעבר לעיצוב המרהיב ישנם שיקולים נוספים שנכנסים לתמונה: חסכון בעלויות, שימוש בצמחייה המתאימה לאקלים ולסביבה, הקמת תאורה חסכונית ובטיחותית והדגשת כל היופי הזה באמצעים מקצועיים, הרי לשם זה התכנסנו.

הקמת הגינה על ידי חברת גינון מקצועית ומנוסה אשר מתמחה בעיצוב והקמת גינות חדשות היא השקעה לטווח ארוך שבסופו של יום משיבה תמורה מצוינת למחיר.

אל תתפשרו על החברה בה אתם בוחרים ותשאפו לעבוד עם הטובים ביותר, הרי זהו אחד מהמראות המרכזיים שיאירו את עיניכם במרוצת השנים ורצוי שיהיה זה מראה שאתם אוהבים.

נשמח להיפגש אתכם ולעצב גינה מרשימה ומפתיעה מכל הבחינות…

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות