ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינות יפות

גינה יפה

אם אתם חולמים על גינה יפה ומטופחת, כדאי שתדעו שכדי להגשים את החלום אתם צריכים להתכונן להרבה יותר מעבודות גינון רגילות וסתמיות. אתם צריכים להשקיע בגינה שלכם, לטפח אותה במסירות ובאהבה ולהתמיד בעבודות הגינון. נכון, אם אתם לא מנוסים בגננות, במשימות המורכבות הנלוות לתהליכי תכנון הגינה ועיצובה, בקביעת הייעוד של אזורי הגינה השונים ובבחירת האלמנטים הקישוטיים המתאימים, אתם עלולים להיבהל מכל מה שנדרש בתהליך. אז כדי שלא תיבהלו ותצליחו לטפח גינה ביתית מרהיבה, הינה כמה רעיונות שיוכלו לעזור לכם. כך תעצבו גינה יפה בחצר הבית.

 

אלמנטים קישוטיים בגינה הביתית

גינה יפה היא הרבה יותר מערוגות גן ירק מטופחות, מפרחי אביב צבעוניים בניחוחות מבושמים, מצמחים מטפסים שמשתרעים לכל עבר ומעצי נוי עבותים שמטילים צל ונותנים מחסה. גינה ביתית יפה מתעצבת ומתגבשת ככל שאנחנו מקדישים מחשבה לאלמנטים הקישוטיים שמתאימים לה, וככל שהאלמנטים הללו מתווספים לגינה ויוצרים בה סימטריה מרשימה ואיזון הרמוני.

למעשה האלמנטים הקישוטיים הם המפתח לעיצוב חלל חיצוני ייחודי, מעורר השראה ובלתי נשכח. אך לפני שתִקנו אלמנטים קישוטיים יוקרתיים ותציבו אותם בגינה, חִשבו על הסגנון העיצובי המועדף עליכם ונסו להתאים לו את האביזרים השונים ואת המתקנים הייעודיים לנופש ולפנאי. אילו אלמנטים קישוטיים אפשר להוסיף בגינה? ובכן, בריכת נוי קטנה תהיה נקודת מיקוד נהדרת בגינה הביתית. אם תוסיפו לה צמחי מים טרופיים ודגי נוי צבעוניים, תאפיינו אותה בקסם מיוחד ויוצא דופן; פרגולת עץ בעיצוב כפרי תשדרג את חזות הבית ותוסיף לגינה יוקרה.

תוכלו לארח בה או לשהות בה בשעות הפנאי וליהנות מיופייה המרהיב של הגינה; תאורת ערב רכה ועדינה תעדן את מראה העצים, השיחים והצמחים. היא תעורר תשומת לב ותמשוך מבטים משתאים; שבילי גן מתפתלים מחלוקי נחל מעוצבים או מפסיפס אתני יפהפה של אבנים צבעוניות, ימשכו את תשומת ליבם של המבקרים בגינה, יוסיפו לגינה אסתטיות, יעזרו לכם להפריד בין האזורים השונים ויעזרו לאורחים למצוא את דרכם בגינה; דשא סינטטי רך ומפנק יכסה את השטחים השוממים בחצר, יגדיל את אזורי המשחק והפנאי לילדים, לאורחים ולכל בני הבית, יוסיף לגינה רעננות וסדר וישתלב נפלא עם הצמחייה המטופחת והמלבלבת.

 

משחקים של צבע ואור

אם אנחנו מטפחים גינה יפה בחצר הבית, עלינו להביא בחשבון כמה עקרונות חשובים בתהליך עיצוב הגינה. ראשית, עלינו להחליט על הסגנון המועדף עלינו, להגדיר אותו ולגבש אותו בהתבסס על צמחייה מתאימה, צבעים אחידים, אביזרי נוי ייחודיים ומתקני פנאי ואירוח שישתלבו היטב במגמה העיצובית שלנו. שנית, אם אנחנו לא רוצים להגדיר סגנון עיצובי אחד ומעדיפים לשלב בין כמה סגנונות, עלינו להחליט אילו צמחים יתאימו לאופי הזורם של הגינה שלנו, אילו אביזרי נוי ישתלבו בנוף, ואיך לשלוט באי־הסדר המכוון כך שיהיה מעניין, מרתק ומזמין.

חשוב להכניס למערך השיקולים את האקלים המקומי, את אור השמש ואת כיווני האוויר בגינה כיוון שהם משפיעים במישרין על הצמחים בפרט ועל הגינה בכלל. אם אתם גרים באזור שטוף שמש, שתלו בגינה צמחים שאוהבים שמש כמו: גרניום, חרצית או גרמית ושלבו בהם פרחים עונתיים כדי להוסיף לגינה צבע, אופי ונועזות. אם אתם גרים באזורים קרירים, שתלו בגינה פרחים וצמחים שאוהבים צל גפנית, שרך, קיסוס או דיכונדרה ויכולים לשרוד במזג אוויר קריר. תוכלו להתקין סבכות במקומות בולטים כדי שהצמחים המטפסים או הגפנים ישתרעו עליהן, ישתרגו אלה באלה וייצרו נקודות מיקוד ייחודיות שימשכו את תשומת הלב מהאפלוליות בגינה.

 

15 דוגמאות לעיצוב גינה יפה

עיצוב גינה יפהפייה עם נטע גינון

אין ספק שהדבר החשוב ביותר שכדאי ליישם בתהליך עיצוב הגינה, הוא עבודה משותפת עם גננים מקצועיים, מנוסים ומיומנים. עבודת הגננות יכולה להיות מורכבת למדי ולעיתים גם מאתגרת. ולכן כדאי להתייעץ עם מומחים לגננות ולעיצוב נוף המיומנים בטכניקות הנדרשות לעיצוב גינות מיוחדות ובעבודה השגרתית הנדרשת לטיפוחן ולטיפול מתמיד בהן. כדי שהגינה הביתית שלכם תהיה לא רק יפה אלא גם מושלמת, תוכלו להתייעץ איתנו בנטע גינון ולקבל עצות מקצועיות לעיצוב הגינה היפה שלכם. אם אתם עובדים בגינה במסירות ונותנים לה תשומת לב, חום ואהבה, היא תחזיר לכם חום ואהבה ותוכלו ליהנות ממנה שנים רבות.

רוצים לדעת איך לעשות את זה נכון? דברו איתנו. צוות הגננים המסור של נטע גינון ממתין לכם ויעזור לכם להגשים חלום – לעצב גינה מרהיבה, לטפח אותה ולשמור עליה.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות