ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

איך לעצב גינה מודרנית?

עיצוב גינה מודרנית

אומרים שהגינה היא ההרחבה הטבעית של הבית וצריכה להשתלב היטב במראה שלו ולהתאים לסגנון העיצובי שלו. גינות מודרניות אכן עושות זאת. אם הבית מעוצב בעיצוב מודרני, הגינות בהחלט אמורות לשקף את המראה הסגנוני ואת העיצוב המודרני שלו. איך הן עושות זאת? הגינות המודרניות מדגישות את הקווים האנכיים והאופקיים של הבית בכך שהם מושכות אותם החוצה, ממשיכות אותם ומגלמות אותם בכל פריט בהן החל במתקני העץ, דרך השבילים המסוגננים וכלה באלמנט המים ובאופי הצומח.

אז מה הופך גינה למודרנית, אילו אלמנטים נדרשים בה ואיך עיצוב גינה מודרנית צריכה להתבצע? הינה כמה עצות טובות לכך.

 

תכנון מראה הגינה ועיצוב הקווים השולטים בה

כמו כל דבר אחר בתחום עיצוב הבית, גם את הגינה יש לתכנן. כדי לתכנן גינה מודרנית נשב עם עט, נייר או מחשב ונתחיל לשחק עם הצורות והקווים שנרצה להדגיש בה. נקצה מקום לכל הפרטים – למבנים, למתקנים ולצומח – ונחשוב על דרך לשלב אותם ולמזג ביניהם. נרצף את השבילים בריצוף שיתאים למרצפות המרפסת ונשתמש באריחי קרמיקה, אבן טבעית או בחיפוי עץ מעוצב ויוקרתי; נקצה מקום מרכזי לכר הדשא הסינטטי ונבחר בקפידה את אזורי המים הזורמים – את בריכת דגי הנוי ומזרקות המים – ונשמור על ההרמוניה ביניהם. נקפיד על מראה כללי נקי כיוון שגינה מודרנית מאופיינת בקווים נקיים. הקווים הנקיים ניכרים באזורי הגינה השונים ובאיזון שקיים ביניהם.

 

משחקי גובה ורב־מפלסיוּת

גינה רב־מפלסית יוצרת עניין רב ומאפשרת ניצול מיטבי של כל האזורים בה. נשחק עם מאפייני הגינה השונים, נדגיש הבדלי גובה ונשלב בין כמה קווים עיצוביים. כך למשל נרצף שבילים צרים באזורים אחדים ושבילים רחבים באזורים אחרים; נשתול צמחים ושיחים מטפסים במפלס גבוה ליד הגדר ופרחים במפלס נמוך יותר לאורך השבילים; נתקין בכל מפלס מאפייני מים מתאימים – מזרקות במפלסים הגבוהים ובריכות דגים במפלסים הנמוכים; נבטיח המשכיות עיצובית בכל האלמנטים בגינה בכך שנשתמש באותם חומרים, צבעים, מרקמים וצורות. התוצאה תהיה נקייה מאוד, לא עמוסה ויפה להפליא.

 

עיצוב גינה תל מונד

עיצוב גינה מודרנית – פונקציונליות היא שם המשחק

עיצוב גינה מודרנית הוא הרבה יותר מאסתטיקה. הגינה המודרנית מחייבת גם פונקציונליות, והיא אכן מספקת שפע אפשרויות לכך. אפשר ליצור בגינה חללים ייעודיים ופונקציונליים באמצעות מתקנים מובנים. איך נעשה זאת? נוכל להרחיב את המרפסת ולהגדיר את ההרחבה כאזור בישול וסעודה; נתקין פרגולה ייחודית לפנאי ולמנוחה; נבנה דק משחקים לילדים ונפזר ספסלי עץ נוחים בפינות חבויות ונסתרות לזמנים של רוגע ושלווה.

 

קיימוּת בגינה המודרנית

גינות מודרניות שומרות על קיימות. למה הכוונה? קיימות מכוונת לשימוש במשאבים טבעיים ובחומרים שאינם פוגעים בסביבה וביכולת של הדורות הבאים ליהנות מהם. קיימות היא מילת המפתח בעיצוב הגינה המודרנית, ובשל כך גננים רבים משתמשים בחומרי בנייה מקומיים וטבעיים כמו עץ ואבן וכן בחומרים תעשייתיים שאינם פוגעים בסביבה כמו בטון, מתכת וזכוכית. אז איך אפשר לעצב גינות יוקרה בנות־קיימה? אפשר להקצות מקום ייעודי בגינה לאגירת מי הגשמים לצורכי השקיה ולהפעלת אלמנט המים; אפשר להתקין סביב הגינה ולאורך השבילים תאורה סולרית וכן להשתמש בתאורת LED בפרגולה ובמרפסת; אפשר להציב קומפוסטר במקום ייעודי ולהשתמש בתוצריו כדי לדשן את הצומח וליהנות מצמחים בריאים ומשגשגים ואפשר כמובן להקפיד על בנייה בחומרים טבעיים.

 

עיצוב והקמת גינה

 

נטע גינון לעיצוב גינות מודרניות

עיצוב גינות מודרניות הן ההתמחות של נטע גינון. צוות הגננים ומעצבי הנוף שלנו עומד לרשותכם וישמח להעניק לכם מהניסיון, הידע והמיומנות שלו בעיצוב גינות, יצירתיות, מיוחדות ומרהיבות. חברת נטע גינון פועלת כבר למעלה משני עשורים בתחום הגינון בכל רחבי הארץ, הצוותים המקצועיים שלנו מכירים כל אזור ויודעים לדייק ולשים לב לפרטים הקטנים, תוך ניסיון רב, עם אהבה לאדמה ואכפתיות ללקוח.

הקמנו אינספור גינות, הגשמנו מאות חלומות ללקוחות שלנו, אבל את החלום שלך עדיין לא הגשמנו. אם אתם חולמים על גינה מודרנית בחצר הבית שלכם, אתם יותר ממוזמנים לדבר איתנו עוד היום, ויחד נתכנן את הגינה המודרנית המיוחדת והמפתיעה שלכם.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות