ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

התקנת דשא סינטטי על בטון

התקנת דשא סינטטי על בטון

חולמים על גינה כפרית ירוקה ויפה אך החצר האחורית שלכם מכוסה בטון? אתם צריכים דשא סינטטי. דשא סינטטי מחולל מהפכה של ממש בחיים של אנשים שאין להם חלקת אדמה ולא יכולים ליהנות ממדשאה ירוקה ופורחת. אם אתם גרים בלב העיר וחסר לכם קצת ירוק בעיניים, אתם יכולים להתקין דשא סינטטי במרפסת או בגינה הקטנה של דירת הגן או על כל משטח בטון שסובב את הבית ולשדרג את אזורי הבית החיצוניים.

ישראלים רבים כבר גילו את הדשא הסינטטי, את יופיו ואת יתרונותיו, והגיע הזמן שגם אתם תגלו אותו. משטחי הבטון סביב הבית חסרי חיים ומשעממים? הם לא צריכים להישאר כאלה. גם אתם יכולים לטפח גינה ביתית יפה ופורחת ולהרגיש נפלא על רחבת דשא רכה ונעימה משלכם. כך תעשו את זה.

 

למה להתקין דשא סינטטי על בטון?

התקנת דשא סינטטי על בטון היא תהליך פשוט למדי שאינו מצריך הכנות מרובות. אבל לפני שתתכננו את תהליך ההתקנה, כדאי שתבינו למה בכלל כדאי להתקין דשא סינטטי על משטחי הבטון סביב הבית. הינה כמה סיבות טובות לכך:

  • ירוק עד – דשא סינטטי שומר על צבעו הירוק והיפה לאורך כל השנה ואינו מושפע מתנאי מזג האוויר. אם יש לכם דשא סינטטי, אתם לא צריכים לדאוג מדהיית צבע, מכתמים חומים או מאזורים קרחים. משטח הבטון שלכם ייראה ירוק ויפה תמיד.
  • תחזוקה מעטה – אנשים שנהנים מדשא סינטטי בגינה או בחצר נושמים לרווחה כשהנטל של הכיסוח, הדישון וההשקיה יורד מהם. דשא סינטטי מצריך תחזוקה מעטה מאוד ומשאיר לכם הרבה זמן פנוי ליהנות מהגינה המטופחת שלכם.
  • גוונים שונים – אפשר להתקין דשא סינטטי בצבעים שונים במרפסת או על משטחי הבטון בגינה. אפשר גם ליהנות ממדשאות במרקמים שונים. אתם מחליטים, ואתם קובעים. רוצים מדשאה יוקרתית? אתם יכולים; רוצים מדשאה במראה טבעי? גם זה אפשרי. התאימו את הדשא הסינטטי לחזון שלכם.

גינות גדולות

 

איך להתקין דשא סינטטי על בטון?

התקנת דשא סינטטי על משטח בטון נראית משימה מורכבת, אך היא לא חייבת להיות. אם תקבלו הדרכה מקיפה, תוכלו להתקין דשא סינטטי בעצמכם ולהצליח כמו מקצוענים. רוצים להתקין דשא סינטטי לבד במרפסת או על משטחי הבטון בגינה? כך תעשו את זה שלב אחר שלב:

הכינו את משטח הבטון

ודאו שמשטח הבטון נקי, יבש ומנוקז כראוי. טאטאו אותו, שטפו אותו, תקנו סדקים וישרו משטחים שאינם ישרים.

מדדו את משטח הבטון

מדדו את האזור המיועד לדשא הסינטטי. הניחו על משטח הבטון את יריעות הדשא שקניתם וחתכו אותן כדי שיתאימו למשטח. לאחר מכן הסירו אותן.

מרחו דבק

מרחו על משטח הבטון דבק נוזלי חזק שמיועד להדבקת מדשאות סינטטיות על משטחי בטון. מרחו את הדבק היטב והקפידו על אחידות.

פרסו את יריעות הדשא

פרסו את יריעות הדשא על משטח הבטון והסירו עודפים בסכין.

חברו בין יריעות הדשא

חברו את יריעות הדשא זו לזו בנייר דבק ייעודי. ודאו שקצוות המדשאה דבוקים למשטח הבטון או מרחו בשכבת דבק נוספת כדי לחזק אותם.

פזרו חומר מילוי

פזרו על הדשא חומר מילוי (חול סיליקה או פתיתי גומי) כדי לייצב אותו ולהוסיף למשקלו. הברישו את חומר המילוי במטאטא קשיח או במברשת כדי לפזר אותו באחידות בין סיבי הדשא.

מדריך להתקנת דשא סינטטי על משטח בטון

 

למה כדאי להיעזר במתקין דשא מקצועי?

אף על פי שאפשר להתקין דשא סינטטי לבד על משטח בטון, כדאי ומומלץ להיעזר במתקינים מקצועיים כדי ליהנות מעבודה מדויקת וממדשאה עמידה לאורך שנים. אם אתם מתלבטים אם להפקיד את עבודת ההתקנה בידיים מקצועיות או לעשות את זה לבד, הינה כמה טיעונים שיעזרו לכם להכריע את הכף לטובת התקנה מקצועית:

  • מומחיות וניסיון – למתקינים מקצועיים יש הידע והניסיון המאפשרים להם להתמודד עם האתגרים שמתעוררים בתהליך ההתקנה. המומחיות שלהם באה לידי ביטוי בכל שלב בתהליך ההתקנה וחוסכת לכם זמן ומאמץ.
  • דשא איכותי וכלי עבודה יעילים – מתקינים מקצועיים ידעו איזה דשא סינטטי יהיה מושלם למשטח הבטון שלכם וישתמשו רק במוצר האיכותי ביותר. בתהליך ההתקנה הם ישתמשו בכלי עבודה יעילים וחזקים כדי שהתוצאה הסופית תיראה נפלא. השקעה בהתקנה מקצועית משתלמת תמיד.
  • זמן ונוחות – תנו לאנשי המקצוע להתמודד עם העבודה הקשה בזמן שאתם עוסקים בעניינים שלכם. התקנה מקצועית לא רק מהירה יותר אלא גם איכותית בהרבה ונראית נהדר.
  • מחיר – תתפלאו אבל לפעמים הטעויות שלנו עולות הרבה כסף. נתקלנו בלא מעט "מתקינים ביתיים" שרכשו יריעות דשא לא מתאימות, דשא שאינו איכותי מספיק וכמובן חוסר הבנה בהתקנה. כן כן, יריעות דשא על בטון יכולות בקלות להתרומם וגם לעוף ברוח. אנחנו בנטע גינון מביאים עסקת חבילה מדהימה של התקנת דשא איכותי מאוד במחיר שאין לו תחרות, תבדקו אותנו.

 

דשא סינטטי שהתקנו במרפסת

דשא סינטטי שהתקנו במרפסת

 

התקנת דשא סינטטי על בטון עם נטע גינון

אם החלטתם לרענן את המרפסת או את הגינה עם דשא סינטטי איכותי, ואתם רוצים להיעזר במתקינים מקצועיים, אנחנו כאן בשבילכם. בנטע גינון משתמשים רק במדשאות סינטטיות איכותיות ועמידות ששומרות על הגוון הזוהר ועל המראה היוקרתי שלהן. הצוות שלנו עוסק בהתקנת דשא סינטטי על משטחי בטון שנים רבות ויודע איך להתמודד עם אתגרי ההתקנה ולהשלים את העבודה במהירות וביעילות כדי שהגינה שלכם תיראה נפלא.

אנחנו בנטע גינון מבינים שכל גינה היא ייחודית וכל משטח בטון מצריך היערכות שונה. לפני שנתקין את הדשא נוודא שמשטח הבטון שלכם מתאים להתקנה, ואם הוא לא, נתאים אותו במהירות. כדי שתהיו מרוצים ולא תצטרכו לבזבז זמן יקר בתכנון, בהכנות ובהתקנה בפועל, דברו איתנו. התקנת דשא סינטטי לא צריכה להיות תיק; להפך, היא צריכה להיות הדבר הכי קל ונוח בעולם. ובשביל זה אנחנו כאן. רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד לדשא איכותי, צרו איתנו קשר!

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות