ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

התקנת דשא סינטטי על ריצוף

התקנת דשא סינטטי על ריצוף

הדשא הסינטטי זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות בשל יופיו ואיכותו ובזכות צורכי התחזוקה המעטים שלו. דשא סינטטי מאפשר לנו לעדן אזורים אורבניים בגוונים הירוקים והיפים של הטבע ולרכך כל משטח קשה שדשא טבעי לא יכול לשגשג בו.

דשא סינטטי הוא אחד הפתרונות האידיאליים לעידון משטחים מרוצפים, והיום אין משטח מרוצף שאי אפשר לייפות ולהשמיש גם באזורי הבית החיצוניים וגם במוסדות ציבוריים. במאמר זה נלמד איך להתקין דשא סינטטי על משטח מרוצף ונברר למה כדאי להיעזר במתקין דשא מקצועי בתהליך ההתקנה. מוכנים להפיח חיים במשטחים המרוצים בגינה, בחצר או במרפסת? אתם במקום הנכון; בואו נתחיל.

 

המדריך השלם להתקנת דשא סינטטי על ריצוף

התקנת דשא סינטטי על משטח מרוצף מצריכה תכנון, הכנה וביצוע קפדני. לפניכם תהליך ההתקנה שלב אחר שלב:

 

הכנת השטח

התקנת דשא סינטטי על ריצוף מחייבת את הכנת השטח, והדבר נכון לכל משטח ולאו דווקא למשטחים מרוצפים. אך כיוון שאנחנו עוסקים במשטחים מרוצפים, ההנחיה הזאת מקבלת משנה תוקף. איך מכינים את השטח? ראשית, מנקים היטב את המשטח המרוצף, משליכים את הפסולת ומעשבים את העשבים השוטים. שנית, מתקנים פגמים במשטח ומוודאים שהוא אחיד וישר. ולבסוף, בודקים את פתח הניקוז ומוודאים שהמים מתנקזים בו היטב.

 

מיגור העשבים השוטים

מניחים על המשטח המרוצף יריעה אטומה כדי למנוע צמיחת עשבים שוטים ולמגר אותה. אין להניח את היריעה על פתח הניקוז. על גבי היריעה האטומה יש להניח שכבת ניקוז.

 

הוספת שכבת ניקוז

ניקוז מיטבי חיוני בכל משטח של דשא סינטטי כיוון שהוא מונע היקוות מים והיווצרות עובש. שכבת ניקוז איכותית עשויה בדרך כלל מאבנים כתושות או מחצץ כתוש שמאפשרים זרימה יעילה של מים אל עבר פתח הניקוז.

 

התקנת הדשא הסינטטי על ריצוף

לפני שמתקינים את הדשא יש למדוד את המשטח המרוצף ולחתוך את יריעות הדשא לפי המידות. אך לפני שנפרט את תהליך ההתקנה, נדון בנושא שרבים מתלבטים בו, והוא – הדבקת דשא סינטטי על ריצוף. הדבקת דשא סינטטי למשטח מרוצף איננה מומלצת.

אומנם רבים חושבים שההדבקה הכרחית לייצוב הדשא, אך היא עלולה דווקא לגרום בעיות שיפגעו בדשא בחלוף השנים. ראשית, ללא שכבת ניקוז המים ייקוו על משטח הדשא ויהרסו אותו. שנית, הדבקת הדשא למשטח המרוצף לא תאפשר לו להתרחב או להתכווץ בשינויי הטמפרטורה, וזה עלול לעוות אותו ולפגוע באסתטיות שלו.

כמו כן, אם הדשא הסינטטי מודבק למשטח המרוצף קשה מאוד להחליף יריעות פגומות או לתקן נזקים מקומיים. יהיה צורך להסיר גם את הדשא וגם את התשתית שלו כדי להחליף יריעות פגומות, וזוהי עבודה קשה שגוזלת זמן ומבזבזת משאבים. ולבסוף, הדבקת הדשא למשטח המרוצף פוגעת במראה הטבעי שלו כיוון שזקיקי הדשא לא יכולים להתייצב בלי המילוי והתמיכה של שכבת הניקוז.

בהתחשב בנתונים הללו מומלץ מאוד לא להדביק את הדשא למשטח המרוצף ולהכין תשתית איכותית של שכבת ניקוז מאבנים כתושות או מחצץ כתוש כדי לאפשר זרימה חופשית של מים לפתח הניקוז ולשמור על המראה הטבעי של הדשא ועל יופיו.

אם בכל זאת אתם רוצים להדביק את הדשא למשטח המרוצף, התייעצו עם מתקין דשא מקצועי שיעזור לכם לקבל החלטה מבוססת. לאחר חיתוך מדויק של יריעות הדשא יש להניח אותן על שכבת הניקוז ולהדביקן זו לזו בנייר דבק מיוחד.

 

מילוי הדשא

לאחר התקנת הדשא הסינטטי מומלץ למלא אותו בחול סיליקה או בגרגירי גומי כדי למלא אותו, לייצב אותו ולתמוך בו. חומר המילוי מזקיף את זקיקי הדשא ומקנה להם מראה טבעי ותחושה רכה ונעימה.

 

נגיעות אחרונות

לאחר פיזור חומר המילוי יש להבריש את הדשא במטאטא או במברשת עם זיפים קשים. פעולה זאת גם מפזרת באחידות את חומר המילוי וגם מייצבת את הדשא.

למה כדאי להיעזר במתקין דשא מקצועי?

רבים שואלים אותנו על מחיר התקנת דשא סינטטי על ריצוף. כיוון שאנחנו חושבים שכדאי להיעזר במתקין דשא מקצועי, וממליצים על כך לכל מי ששואל, נדגיש שהמחיר הסופי בדרך כלל כולל לא רק את הדשא ואת החומרים הנדרשים להתקנה איכותית, אלא גם את מחיר העבודה של המתקין. נוסף על כך, המחיר מושפע מגודל המשטח המרוצף וממצבו. אם צריך להכין את המשטח להתקנה, זמן העבודה ייארך, והמחיר יהיה בהתאם. אז למה להיעזר במתקין מקצועי? הינה כמה סיבות טובות לכך:

  • מומחיות, ידע וניסיון – למתקין מקצועי יש המומחיות, הידע והניסיון שעוזרים לו להתמודד עם המורכבות של תהליך התקנת הדשא. מתקין מומחה יודע איך לבדוק את המשטח המרוצף, איך להכין אותו, איך להניח עליו את יריעות הדשא ואיך לפתור כל בעיה שצצה בזמן ההתקנה וגם לאחריה.
  • כלי עבודה – למתקין מקצועי יש כלי עבודה שמתאימים לעבודת התקנה מיטבית. אם אתם נעזרים במתקין, אתם לא צריכים להכין שום דבר או לקנות כלים מיוחדים.
  • חיסכון בזמן ויעילות בעבודה – מתקין דשא מקצועי עובד ביעילות וחוסך לכם זמן יקר. כמו בכל דבר גם בהתקנת דשא סינטטי יעילות היא יתרון.
  • עמידות – עמידות הדשא הסינטטי תלויה רבות באיכות ההתקנה. מתקין מקצועי יודע מה נחוץ לשמירה על עמידות הדשא ועל תוחלת החיים שלו.
  • אחריות – מתקין דשא מקצועי שעובד עם חברת גינון המתמחה בהתקנת דשא סינטטי, נותן אחריות לא רק על הדשא אלא גם על עבודת ההתקנה. וזה שווה את הכול.

 

נטע גינון – החברה האידיאלית לדשא הסינטטי שלכם

מבין החברות הרבות המציעות שירותי התקנת דשא סינטטי, חברת נטע גינון בולטת בשטח כחברה מובילה המתמחה בהתקנות דשא על משטחים מרוצפים. הינה כמה סיבות טובות לעבוד איתנו:

  • צוות מומחים – נטע גינון מתגאה בצוות אנשי המקצוע המוכשרים והמיומנים שלה. צוות זה מתמחה בהתקנת דשא סינטטי על משטחים מרוצפים ויודע איך לשמור על איכותו, על יופיו ועל המראה הטבעי שלו לאורך השנים.
  • דשא איכותי – נטע גינון משתמשת רק במשטחי דשא מובחרים ומשובחים ורק בחומרי מילוי איכותיים. הדשא שלנו לא רק נראה יפה ותוסס אלא גם עומד בתקני בטיחות מחמירים ובתנאי אקלים קשים ושומר על המראה הטבעי שלו תמיד.
  • פתרונות ייחודיים בהתאמה אישית – כל פרויקט הוא ייחודי. אנחנו בנטע גינון מבינים כמה חשוב למצוא פתרונות שמתאימים גם ללקוחות וגם לתנאי השטח. ולכן בין שיש לכם מרפסת קטנה, ובין שיש לכם שטח אחורי גדול, המדשאה הסינטטית שלכם תהיה איכותית ותיראה יפה וטבעית.
  • תשומת לב לפרטים – בנטע גינון מקפידים על הפרטים הקטנים החל בהכנת השטח, דרך החיתוך המדויק של יריעות הדשא וכלה בהדבקה מושלמת ובתחזוקה שוטפת. המסירות שלנו לעבודה וללקוחות מניעה אותנו קדימה ומאפשרת לנו לצמוח.

 

התקנת דשא סינטטי על משטח מרוצף היא שיטה חדשנית ויצירתית לשדרוג אזורים שוממים ולהשמשתם. צוות הגננים של נטע גינון מוכן ומזומן למצוא לכם פתרונות הדשא מתאימים ויעזור לכם להתקין דשא סינטטי מדהים בכל מקום ובכל משטח מרוצף. רוצים להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים שלנו? תנו לדשא הסינטטי להוביל אתכם אלינו, ותנו לנו להתקין אותו בשבילכם. דברו איתנו, אנחנו כאן.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים
המלצות לקוחות
אורן צורדקר
אורן צורדקר
קרא עוד
נטע גינון התקינו בגינתי דשא סינטטי והתוצאה פשוט מושלמת!! שירות,מקצועיות ומחיר משתלם! תודה רבה שי!
הדר שפיצר
הדר שפיצר
קרא עוד
עבודה יפה מאוד! לכל אורך הדרך שי דאג שנהיה מעורבים ושהכל יהיה כמו שרצינו ודמיינו. ממליצים בחום!
אסתי פליק
אסתי פליק
קרא עוד
עשינו עם נטע גינון דשא סינטטי ומשטח מרוצף בגינה שלנו. הצוות היה מקצועי אחראי ונעים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה ונהנים מהדשא. ממליצים מאוד על שי וגיא מנטע גינון
מיכאל
מיכאל
קרא עוד
התקנו דשא סינטטי. גיא, שייקה והצוות עשו עבודה מקצועית מאוד, בזמן ובאיכות מצויינת. כבונוס היה קל ונעים להתנהל איתם לאורך כל התהליך וכל בקשה זכתה למענה מהיר ומקצועי.
דלית שדה
דלית שדה
קרא עוד
וואו!! הכרתי את שי מהישוב בו אני מתגוררת וראיתי עבודות שלו. אבל המציאות עלתה על הדימיון. שי ועובדיו עשו לנו גינה פשוט מהממת בסופר מקצועיות ואדיבות. ממליצה בפה מלא ואחריות מלאה. אין ספק שזהו החלק האהוב עלינו בבית.
אסף כהן
אסף כהן
קרא עוד
התקנת דשא סינטטי, יצא ממש יפה! עמידה יוצאת דופן בזמנים, עבודה איכותית והכל בהתאם למה שסוכם. תודה רבה!
סטפן גולדברג
סטפן גולדברג
קרא עוד
גיא, שי והצוות הקימו אצלנו גינת גג של אדניות עץ איפאה באורך כולל של 25 מטר. עבודה קשה ולא טריוויאלית. גיא היה סופר שירותי ומתחשב ועזר לנו בהכל משלב התכנון והעיצוב ועד לביצוע מושלם. עבדוה מאוד קשה, סופקה בזמן ובשירות אדיב ביותר. אחד הצוותי היותר חביבים ומקצועיים שיצא לי לקבל מהם שירות.
שלמה אייזנבך
שלמה אייזנבך
קרא עוד
עבודה מקצועית. גיא ושי נותנים עצות טובות ושירות מעולה והתוצאה מדברת בעד עצמה (גינה של 100 מר כולל דשא (סינטטי, חלוקי נחל וטוף. מחירים שפויים מומלץ
הקודם
הבא
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין - נטע גינון
שי אפשטיין – קיבוצניק, יליד הארץ אשר הינו נצר למשפחה שורשית ועובדי אדמה. שי חי ונושם אדמה משחר בגרותו ועובד בתחום הגינון מזה 25 שנים. במהלך השנים הקיף עצמו באדריכלי נוף ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה על מנת לתמוך בפעילות הענפה של חברת נטע גינון.

תפריט נגישות