ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

הקמת גינה בית עריף

ראשי / הקמת גינה / הקמת גינה בית עריף

תהליך הקמת גינה בית עריף

 בהקמת הגינה בבית עריף התבקשנו להתחשב ברצון הלקוחות, שיישאר להם נוף פתוח לכיוון השקיעה, בחיסכון יחסי במים ובתחזוקה שוטפת של הגינה כאשר ברצונם במדשאה טבעית, כמו כן התבקשנו שתהייה גינה שופעת ובוגרת ושלא יהיו משטחי אדמה חשופים. בפטיו אשר מול הסלון היה נדרש אלמנט מרשים אשר לא חוסם את הנוף והאור.

שלבי עבודת הקמת הגינה :

מכיוון שבגינה הייתה אדמת חמרה שחורה אשר עמדה לפחות שנה בשטח, תחילת העבודה הייתה ביישור השטח על ידי בובקט ופיזור חמרה חולית בשטח המדשאה על מנת לקבל משטח מיושר. לאחר מכן התקנת מערכת השקיה ממוחשבת בתוך ארון ופריסת צינורות וממטרות לדשא הטבעי, כמו כן הנחת שרוולים לתאורת גן עתידית. לאחר מכן השקיית הגינה עד לנביטת עשבים וריסוסה בראונד אפ ומונע הצצת עשבים במשך כחודש.

הכנסת חומרים והתחלת מיקום האלמנטים

בשלב הבא התחלנו להכניס את החומרים לגינה. בשלב הראשון מיקמנו את הצמחים ושתלנו אותם, פרסנו יריעות פלריג למניעת עשבים , פיזרנו דשן מסוג קומפוסט ושתלנו את הדשא בשלב מוקדם יחסית מכיוון שעבדנו בחודש אוקטובר ורצינו לוודא שייקלט לפני החורף.

יישור השטח שתילת הדשא ותחילת פיזור חלוקי נחל

השלב האחרון היה פיזור האבנים לחיפוי המשטחים כאשר בחרנו בחלוקי נחל לבנים לבוסתן עם שימוש באבני מדרך שחורות מבזלת לשביל המעבר.

שתילת עצים בוגרים , אבני מדרך בזלת

בכניסת הבית השתמשו בסלעים מחוררים בהירים ואבני מדרך בהירות מנוסרות ושתלנו בעציצים מעל החצר האנגלית

חלוקי נחל שחורים כחיפוי , אבני מדרך בהירות סלעים מחוררים ושתילה בעציצים על החצר האנגלית

שתילת עץ זית בוגר בכניסה להשלמת החזית.

שתילת עץ זית בוגר בעזרת מנוף

כך זה נראה מהכביש

 

הקמת גינה בבית עריף

 לסיום הגינה עיצבנו את שטח הפטיו כאשר בחרנו לעשות אלמנט מים טבעי מסלע בזלת קדוח אשר מכיל את המים ועליו סלע בזלת עגול אשר המים נובעים מתוכו. שתלנו צמחים אשר לא דורשים תחזוקה בכדי שהמקום ייראה מטופח לאורך כל הזמן.

אלמנט מים מבזלת קדוחה אשר בתוכה סלע נוסף מבעבע שתילת צמחים

תפריט נגישות