ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עיצוב גינה

ראשי / עיצוב גינה
עיצוב גינה זו המומחיות שלנו

חברת נטע גינון בעלת רפרטואר עשיר בתחום עיצוב הגינות בישראל, מאות גינות בישראל מעוטרות בעזרת צוות המומחים של נטע גינון.

למטה תוכלו לראות מעט מן היצירות שלנו המפוזרות ברחבי הארץ, לחצו על הפרויקט ויפתחו לכם תמונות של עיצוב גינות שביצענו.

עיצוב גינות פרטיות זו אמנות

חשוב מאוד להבין כי כל גינה היא עולם בפני עצמו וניתן לעצב את הגינה בהתאם לטעמכם האישי, תנאי האקלים ותנאי השטח.

אנחנו נשמח לקחת חלק פעיל בתהליך, ללוות אתכם החל משלבי התכנון המוקדמים ועד שלבי ההקמה והתחזוקה. נשמח לשמוע מה הצרכים שלכם ולהציג לכם את האלטרנטיבות הטובות ביותר, בהתאם לתקציב ולמכלול השיקולים.

מעצבי גינות מומלצים

מעצב גינות הוא מקצוע לכל דבר ועניין, ואם גם לכם יש רצון לראות גינה ססגונית, מטופחת ומעוצבת למשעי אז כדאי לכם לחשוב על היתרונות של איש מקצוע.

מעצבי גינות מומלצים, כאלה שראיתם עבודות שלהם ואהבתם את התוצר, כאלה שקיבלתם פידבק חיובי לגבי תהליך העבודה שלהם וכמובן תודעת השירות שלהם, הם אלו שכדאי לכם להכניס לגינה.

מעצב גינות הוא מקצוע אך מעל להכל זאת אומנות.

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא המלצות של לקוחותינו ולהתרשם מהחוויה, מהשירות ומהמקצועיות שאנחנו מספקים ללקוחותינו.

עיצוב גינה יוצאת דופן

עיצוב גינות יוקרה לא בהכרח תלוי בשווי הקרקע אלא בעיקר באיכות העבודה. גם אתם תוכלו להתפאר בגינה יוקרתית, מעוצבת לתפארת, כזו שלא תבייש אף משפחת אצולה.

כאשר ניגשים לבחור בחברה לעיצוב גינות אז קודם כל בוחרים לפי העיניים ולפי תיק העבודות, אם ראיתם שם גינות יוקרה לטעמכם אז זאת התחלה מצוינת. 

משם ממשיכים לשיחה עם בעל המקצוע, מתרשמים מהרמה האישית על מנת שתהיה אינטרקאציה חיובית בין הצדדים, הרי גם לטעם האישי שלכם יש הרבה משמעות בהמשך הדרך. לאחר שווידאתם כי כל התנאים מתקיימים עוברים לאישור הסקיצה.

אמנות היא לא מה שהאמן רואה היא מה שהוא גורם לאחרים לראות

המלצות לקוחות

שאלות ותשובות בנושא עיצוב גינה

כיצד לתכנן ולעצב גינה הדורשת תחזוקה נמוכה?

בעיצוב ותכנון גינה הדורשת מינימום תחזוקה, בחרו צמחים עמידים המסתפקים בהשקיה מועטה. הקיפו את האזורים השונים בשבילי האבן או רצפות ממוחזרות למנוע התפשטות עשבים. יש להעדיף דשא סינטטי על דשא אמיתי. התקינו מערכת טפטוף אוטומטית והשקו בשעות הלילה לצמצם התאיידות. סלקו גזם מדי פעם ודשנו במלח גפרית אחת לשנה.

 

מה כדאי להביא בחשבון בעיצוב גינה לאנשים מבוגרים?

בעיצוב גינה לאנשים מבוגרים, חשוב לשים דגש על נגישות ונוחות. יש לפנות שבילים רחבים ומשטחי הליכה חלקים ואנטי-החלקה. כדאי להתקין מעקות לתמיכה וספסלים לאורך השבילים. בחרו צמחים נמוכים וקלי טיפול הדורשים עבודה מינימלית. העדיפו חומרים נצפים היטב כמו אבנים בהירות לסימון גבולות ונתיבי תנועה.

 

איך לעצב גינת ירקות ביתית?

בעצוב גינת ירקות, התחילו בבחירת אזור חשוף לשמש במשך רוב היום. חלקו את הגינה לערוגות ישרות או מעוגלות וקבעו דרכי גישה ביניהן. דאגו לאזור קומפוסט וערוגה לצמחי תבלין. הקפידו על ניקוז תקין ע"י יצירת גומות מוגבהות ותערובת קרקע נאותה. תכננו את גידולי הירקות השונים בהתאם לעונות השנה.

 

איך לעצב גינה אורגנית ידידותית לסביבה?

בעיצוב גינה אורגנית, הימנעו מחומרי הדברה וזיבול כימיים. השתמשו בקומפוסט ביתי ותערובות קרקע אורגניות. בחרו צמחים מקומיים שאינם זקוקים להשקיה מרובה. הקימו גינת דבורים עם צמחים צופניים וכלי מים לבעלי חיים. השקו בשיטות חסכוניות כמו טפטוף והשתמשו במי מחזור לגינון.

תפריט נגישות